Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IsoDino sanoi:Mulla on myytävänä. About puoli vuotta vanha, ostettu Soonilta 50 eurolla. Myyn 30 eurolla.
Katso tuo: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=23155
Kipi I sanoi:Saat 20e jonsei, dopey myy omaansa!?
IsoDino sanoi:Laitetaan siihen väliin, 25 euroo.
Kipi I sanoi:sis.toimituskulut. ;)
Olen keskimäärin kaksi per vuosi vastaanottanut joten ei tuu tosiaan paljoa käytyä siellä. Koitan parantaa tapani .Juoppo sanoi:
Dopey, et taida hirveästi privaviestejä lueskella..?
Dopey sanoi:Onks kukaan tuollaisen tarpeessa niin ettei tartte postittaa? Itä-Espoosta ois haettavissa, hinta se 5e huomattavalla pakkisalennuksella. En kehtaa pyytää enempää, koska HPNA on niin p a s k a teknologia (esim. mikroaaltouunit sekoittaa signaalin, jos piuhat menee läheltä).
Sain tuon lutikan kaiffalta, jolta ostin tän kämpän ja jaksoin tapella täysin ylläpitämättömän toimii/ei-toimi verkon kanssa viikon päivät ennenkuin otin DSL-liittymän takas.
Eli 5egee, takavalotakuulla. Kuka tulee hakeen? Eka vastannut on päivän voittaja .
20e ja maksan pk. ota tai jätä nurkkaan retajamaanIsoDino sanoi:25 euroa ja ostaja maksaa postikulut. Tai tuu hakeen. :D
Laiska paska kun olen...Kipi I sanoi:Mikset voi lähettää sitä? Ostan sen jos lähetät.!
Dopey sanoi:Laiska paska kun olen...
IsoDino sanoi: