home PNA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Mistä saa halvalla tilattua home PNA usb sovittimen. Eli kannettava pitäis liittää puhelinverkkoon. Tai onko jollain myytävänä tämmöinen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kuleksii tuollainen nurkissa, paljonks maksat?

Mä olisin tyytynyt femmaan tms. Kerron vaan että harmittais :hyper:

Niinpä, mutta eipä ole vielä tilaus tullut..joten voin olla myös noutamatta paketin :hyper: Dopeylle: Vai femma..sovittu..lähetän verkkokauppakaman takas. Onko se hyvässä kunnossa,eli toimii moitteetta? Merkki? Eli toisen pään saa puhelin rasiaan ja toisessa päässä usb liitin.

Juoppo sanoi:
:offtopic:
Dopey, et taida hirveästi privaviestejä lueskella..?
Olen keskimäärin kaksi per vuosi vastaanottanut joten ei tuu tosiaan paljoa käytyä siellä. Koitan parantaa tapani :rolleyes:.

Onks kukaan tuollaisen tarpeessa niin ettei tartte postittaa? Itä-Espoosta ois haettavissa, hinta se 5e huomattavalla pakkisalennuksella. En kehtaa pyytää enempää, koska HPNA on niin p a s k a teknologia (esim. mikroaaltouunit sekoittaa signaalin, jos piuhat menee läheltä).

Sain tuon lutikan kaiffalta, jolta ostin tän kämpän ja jaksoin tapella täysin ylläpitämättömän toimii/ei-toimi verkon kanssa viikon päivät ennenkuin otin DSL-liittymän takas.

Eli 5egee, takavalotakuulla. Kuka tulee hakeen? Eka vastannut on päivän voittaja :hyper:.

Dopey sanoi:
Onks kukaan tuollaisen tarpeessa niin ettei tartte postittaa? Itä-Espoosta ois haettavissa, hinta se 5e huomattavalla pakkisalennuksella. En kehtaa pyytää enempää, koska HPNA on niin p a s k a teknologia (esim. mikroaaltouunit sekoittaa signaalin, jos piuhat menee läheltä).

Sain tuon lutikan kaiffalta, jolta ostin tän kämpän ja jaksoin tapella täysin ylläpitämättömän toimii/ei-toimi verkon kanssa viikon päivät ennenkuin otin DSL-liittymän takas.

Eli 5egee, takavalotakuulla. Kuka tulee hakeen? Eka vastannut on päivän voittaja :hyper:.

Mikset voi lähettää sitä? Ostan sen jos lähetät.!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom