Hohto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Tomi
Manaaja aiheuttaa myös jarrutusjälkiä ja kylmiä väreitä joka kerralla!
Enpä nyt sanos niinkään. Eka kerralla kun katoin manaajan (Director's cut), niin olin ekan tunnin aikana nukahtaa ja loppu elokuvan nauroin niille efekteille.
Vanha elokuva, aikoinaan ehkä kulttiaseman ansainnutkin muttei enää toimi nykypäivänä.

Originally posted by Ankka
Eka kerralla kun katoin manaajan (Director's cut), niin olin ekan tunnin aikana nukahtaa ja loppu elokuvan nauroin niille efekteille.
Nauru onkin yksi ihmisen puolustuskeinoista kun oikein pelottaa. :evil:

ps. En kylläkään tarkoittanut elokuvaa kun puhuin manaajasta :)

Nauru onkin yksi ihmisen puolustuskeinoista kun oikein pelottaa. :evil:

ps. En kylläkään tarkoittanut elokuvaa kun puhuin manaajasta :)

:D Jaa, onko noita manaajia sitten montakin?

joo on kyl loistava kauhuleffa tuo hohto, jos ei jopa paras... on tullu kyl sen verran monta kertaa nähtyä et tänään jäi kattominen väliin.

mielestäni Omen-trilogia on myös hyvä, varsinkin kakkos osa, Kirous (engl. Damien: Omen II.) ykkösosa on tasoltaan sitä sun mut kakkososa pitää pihdeissään.

Mut mitä Tomi oikein nyt tarkotat tolla manaajalla??

Originally posted by mass

Mut mitä Tomi oikein nyt tarkotat tolla manaajalla??
Tarkoitin sillä Kontulan Siwan lihamestaria, joka tulee kotikäynnille parittomina sunnuntaina manaamaan huonekalut, matot ja astiat. Nopea palvelu, mutta kenkiä ei ota pois jalasta jos ei erikseen pyydä. :rolleyes:

Originally posted by mass

mielestäni Omen-trilogia on myös hyvä, varsinkin kakkos osa, Kirous (engl. Damien: Omen II.) ykkösosa on tasoltaan sitä sun mut kakkososa pitää pihdeissään.

Ensimmäinen Omen on se aito, oikea klassikko. Kakkonen on vain halpa kopio siitä. :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarkoitin sillä Kontulan Siwan lihamestaria, joka tulee kotikäynnille parittomina sunnuntaina manaamaan huonekalut, matot ja astiat. Nopea palvelu, mutta kenkiä ei ota pois jalasta jos ei erikseen pyydä. :rolleyes:

asutko muuten ite kontulassa?oon joskus lapsena asunu siel...jos asut niin missä päin?

Originally posted by toni da rookie
asutko muuten ite kontulassa?oon joskus lapsena asunu siel...jos asut niin missä päin?
En asu Kontulassa. Asun toistaiseksi Munkkiniemessä Saunalahdentiellä, mutta kohtapuolin olisi muutto edessä, en vielä tiedä minne.

Muistaako kukaan n.20 vuoden takaa sellaista leffaa kuin The Chanceling - Vaihdokas? Pääosassa George C Scott. Siinä oli kanssa loistava kauhuleffa ilman veren pisaraa! Olen yrittänyt löytää filmiä myöhemmin vuokraamoista, mutta eipä ole kohdalle osunut.

Uudemmista "kauhuleffoista" täytyy kehaista Nicole Maksamiehen tähdittämää The othersia. Ainakin meikäläiselle se oli oikein positiivinen yllätys, sellaista vanhan ajan hiipivää kauhua ilman verellä ja suolenpätkillä lotraamista.

Originally posted by Jack the ripped
mm. Uinu uinu lemmikkini 1!

Nyt puhuu Jack asiaa. Kävin lukioaikana katsomassa elokuvissa tuon Uinu, uinu lemmikkini, ja kokemus oli niin voimakas että sen jälkeen en ole ko. leffaa suostunut katsomaan, pelkäsin niin h****tisti koko ajan!

Kirjan olen kyllä lukenut, mutta leffaa en enää katso. Menee muuten yöunet (ainakin) viikoksi.

Uhrilampaat oli muuten myös loistava!

Originally posted by Ozzy
HERE COMES JOHNNY :mad2:

On tuo Nicholsonin Jaska vaan loistava näyttelijä ei voi muuta sanoa.

Totta turiset. Nicholsonin ilmeet Hohdossa ovat kyllä aivan uskomattomia:evil:.

Hohto on ok, mutta todellinen klassikko on "The Evil Dead"! "You can let me out Ashley, I'm all right now..." sanoo 5min sitten örriksi muuttunut kaveri lattialuukun alla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom