Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä nyt sanos niinkään. Eka kerralla kun katoin manaajan (Director's cut), niin olin ekan tunnin aikana nukahtaa ja loppu elokuvan nauroin niille efekteille.Originally posted by Tomi
Manaaja aiheuttaa myös jarrutusjälkiä ja kylmiä väreitä joka kerralla!
Nauru onkin yksi ihmisen puolustuskeinoista kun oikein pelottaa. :evil:Originally posted by Ankka
Eka kerralla kun katoin manaajan (Director's cut), niin olin ekan tunnin aikana nukahtaa ja loppu elokuvan nauroin niille efekteille.
Originally posted by Tomi
Nauru onkin yksi ihmisen puolustuskeinoista kun oikein pelottaa. :evil:
ps. En kylläkään tarkoittanut elokuvaa kun puhuin manaajasta
Tarkoitin sillä Kontulan Siwan lihamestaria, joka tulee kotikäynnille parittomina sunnuntaina manaamaan huonekalut, matot ja astiat. Nopea palvelu, mutta kenkiä ei ota pois jalasta jos ei erikseen pyydä.Originally posted by mass
Mut mitä Tomi oikein nyt tarkotat tolla manaajalla??
Originally posted by mass
mielestäni Omen-trilogia on myös hyvä, varsinkin kakkos osa, Kirous (engl. Damien: Omen II.) ykkösosa on tasoltaan sitä sun mut kakkososa pitää pihdeissään.
Originally posted by Tomi
Tarkoitin sillä Kontulan Siwan lihamestaria, joka tulee kotikäynnille parittomina sunnuntaina manaamaan huonekalut, matot ja astiat. Nopea palvelu, mutta kenkiä ei ota pois jalasta jos ei erikseen pyydä.
En asu Kontulassa. Asun toistaiseksi Munkkiniemessä Saunalahdentiellä, mutta kohtapuolin olisi muutto edessä, en vielä tiedä minne.Originally posted by toni da rookie
asutko muuten ite kontulassa?oon joskus lapsena asunu siel...jos asut niin missä päin?
Originally posted by Jack the ripped
mm. Uinu uinu lemmikkini 1!
Originally posted by Ozzy
HERE COMES JOHNNY :mad2:
On tuo Nicholsonin Jaska vaan loistava näyttelijä ei voi muuta sanoa.