hiustenvärjäys

Tuntuu hölmöltä avata tästä uus ketju, mut ei osunu söörtsillä silmään...

Kun Tossa hiustenvärjäyksen lomassa joutu tota väriä vähän tohon otsalohkoon, ni mietin et millä sen sais pois siitä ku ei tunnu lähtevän millään..:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pistä iholle vaikka kosteusvoidetta ennenkuin alat sotkemaan väriä, on helppo pyyhkäistä voide pois ja värit mukana iholta.

Ei taida enää tuossa vaiheessa nuo kosteusvoiteet auttaa..:D
Kokeile lämmintä vettä pärskiä naamaan ja sit ihonkuorinta...

..rälläkällä...

Kaverilla lähtee tuonkin jälkeen ihan saippuavedellä, mutta itellä jää ihoon ja ei lähe edes kirveellä pois. On vissiin aika paljon ihotyypistä kiinni miten tarttuu, mut mulleki on sanottu että rasvaa/kosteusvoidetta iholle ennen värjäystä nii pitäis lieventää tuota tarttumista.

Muutamassa päivässä lähtee jopa mustakin väri pois kulumalla, suihkussa peset vaan naaman ihan normisti. En suosittele hirveästi hinkkaamaan ihoa, muutenkin melkosia myrkkyjä nuo värit.

Sen rasvan kanssa kannattaa olla varovainen, jos sitä menee hiuksiin se väri ei tartu siihenkään ja jää laikkuja.

Heti värin levittämisen jälkeen saippuaa vanuun (ei vettä, huom) ja pyyhkii enimmät pois, kun pesee väriä pois niin shampoolla sitä juurta ja ihoa hankaa vähäsen. Kestoväri ei ainakaan hiuksista lähde tällä keinolla. Jos päänahka on taipuvainen imaisemaan väriä, kannattaa sekin pestä huuhtelun lopuksi kevyesti shampoolla.

En oo mikään kampaaja enkä mitään oikeesti tiedä, mutta värjäsin itse hiukseni silloinkin kun ne ulottuivat persuksiin enkä ole laikkunaamana kulkenut koskaan. Iho on kyllä kuiva ja imaisisi värin jos sen siihen jättäisi yhtään kauaksi aikaa.

no multa on värjätty ainakin hiuksia ihan saatanasti enkä oo huomannu mitään eroa, paitsi blondauksessa hiuksista tulee vähän oudot, mutta helpompi laittaa kun ne on jotenkin jäykät :D

Ite oon koittanu hinkata rasvalla pois kun kävin tossa toissapäivänä tukkalääkärillä ja kampaaja värjäs samalla ohimonkin :curs: Ei tuo rasva tosin kovin vaikuta, hiukset eteen ja antaa kulua.. eikai se muuta auta.

D sanoi:
Eikö toistuva värjäys pilaa hiustenlaatua?

Mitä hiton tekemistä tuolla nyt on pingviinien kanssa, häh?
Eikö tupakointi tapa?

D sanoi:
Eikö toistuva värjäys pilaa hiustenlaatua?

ei mulla ainakaan ole hiustenlaatu huonontunut 3vuoden värjäyksen aikana, tosin eipä ne alkujakaan ollut missään hyvässä kunnossa.

hoplaa90 sanoi:
kyllä taitaa vähän pilata

Eikä pilaa. Itse olen värjäillyt kestoväreillä reilut 10 vuotta, ja hiukset ovat aina olleet loistavassa kunnossa.

Eli jos hiukset on alunperin suht normaalissa kunnossa, niin värjäys ei juurikaan vahingoita niitä (ellei sitten käytä vahvoja värinpoistoja tms.). Itse asiassa värjääminen saa hiukset usein näyttämään terveemmiltä ja kiiltävämmiltä kuin ennen.

Tosiaan, kannattaa pyyhkiä väriaine ihosta pois heti värin levittämisen jälkeen. Ja väriä huuhtoessa sitten hinkkaa ihoa kunnolla. Itselläni ei näiden toimenpiteiden jälkeen ole koskaan väriä ihoon jäänyt.

Jos sitä kuitenkin jää, niin se lähtee pois esimerkiksi hikoilemalla. Tällöin hiki puskee värin ihohuokosista pois.

Itse yritän tosiaan aina muistaa rasvata sen ohimoalueen ennen värjäystä...tosiaan ihotyypistä riippuen, erityisesti kuiva iho imaisee sen värin aika tehokkaasti. Toinen konsti on hinkata väriä pois alkoholipitoisella kasvovedellä, sillä lähtee ainakin pahimmat värjäytymät. Ja kyllä kestovärit saavat hiukset näyttämään terveemmiltä ja kiiltävimmiltä, koska ne kuulemma korjaavat myös sitä hiusten rakennetta tms....

halpishera sanoi:
kiitoksia vaan vinkeistä...yritän sitä viä tossa illalla hinkkailla/hikoilla pois...:whip:
ja eiköhän se siitä lähe.

Kynsilakanpoistoaineella lähtee. Iholle ei tietenkään tee kovin hyvää. Seuraavan kerran sitten ennen värin laittamista vaseliinia otsaan ja muille alueille joihin et väriä halua.

Jos sitä kuitenkin jää, niin se lähtee pois esimerkiksi hikoilemalla. Tällöin hiki puskee värin ihohuokosista pois.
No niin läskit, siinä sitten motivaation antajaa aerobiselle. Naama mustaksi kuin yö ja ei muuta kuin juoksemaan väri pois. :jahas:

Hiuslakkaa pumpuliin/ rättiin ja hinkkaa sitä värjääntynyttä kohtaa.kylä se siittä lähtee.
No niin läskit, siinä sitten motivaation antajaa aerobiselle. Naama mustaksi kuin yö ja ei muuta kuin juoksemaan väri pois.
*REPS*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom