Hiusten värjäys

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kannattas varmaan kysyä kampaajalta tai sitten pistää pärstän kuva tänne niin olisi jotain mahdollisuuksia arvioida mikä sopisi :)

Helpottas kummasti ku nökis tosiaan kuvaa susta tai jos vähintäänkin kertoisit minkä pituiset ja väriset hiukset sulla on.

vilpurni sanoi:
ei millään pahalla, mut taidat olla aika :david:

ainakin sun alottamien threadien perusteella

ite asiassa muodissa on jo hetken ollu radikaalit raidat. Musta-Puna, Valko-Musta jne...
Mut mielipiteet on kaikilla omansa

:homokaNpaaja: :D

kruipelo sanoi:
kuinkas toi musta tykkää mennä vaaleempien raitojen kanssa sekasin kun hiuksia pesee? Tahtoo aina sekottua värit

siis tarkotatko värjäyksen jälkeen vai?? kun huuhtelet värin pois???
Ei se sekotu ku sen huuhtele pois oikein.tarkemma raidathan saa aikaseks folioilla. myssyllä tulee sit vähän erilaiset rajat.

Värithän vaalenee aina ekan 3 pesun jälkeen siihe nlopulliseen muotoonsa. Värin säilymisessä helpottaa kun käyttää svärjätyille hiuksille tarkoitettuja pesuaineita.
Vaaleille hiuksille aina vaalieta pesuaineita ja sillee...

Joo koittanut sitä varoa kun heti värjäyksen jälkeen huuhtelee pois, ettei sekoa värit. Ne tahtovat kuitenkin mennä sekaisin vielä useiden pesujenkin jälkeen pikkuhiljaa. Esimerkiksi mulla punainen ja blondi, niin blondi ei tahdo pysyä kirkkaan valkoisena mitenkään. Arvelin mustan leviävän vielä helpommin vieressä olevaan vaaleampaan sävyyn.

Seuraavina väreinä mielenkiintoiselta omalla kohdalla tuntuisivat tumma punainen (olen pitänyt kirkasta punaista), siniseen menevä musta sekä tuo sähkön sininen raitoina. Aina hirvittää se värin vaihto et mitähän tästäkin tulee, mutta lähes poikkeuksetta tulokseen on kuitenkin lopulta tyytyväinen et rohkeasti vain :)

H.Ö.N.Ö. sanoi:
Onko Kahlaaja hiusalan ammattilaisia.
Niin ja tämä ei ollu mitään vittuilua

Avatarissa on ainakin vähän geiahtavat boxerit...hehhehhee löylyä lissää =).

Asiaan. Tummia hiuksia ei kannata alkaa itse blondaan. Pirun vaikea saada mitään muuta aikaiseksi kuin kusenkeltasta. Jos olet tumma niin suosittelen hodorkovski-harmaannusta kampaajan suorittamana ( hodorkovski on se venäläinen uusrikas joka tuomittiin juuri). Jos itellä olisi tummat hiukset niin vetäisin ehdottomasti tuon sairaan coolin tyylin.

H.Ö.N.Ö. sanoi:
Onko Kahlaaja hiusalan ammattilaisia.
Niin ja tämä ei ollu mitään vittuilua

Ei oo ammattilainen.. Oon vaa nopee poika oppimaan.
Asustelin vuosia parturi-kampaajan kanssa ja siitä jäi jokunen taito käteen. Kuten mm. taito tehdä pikkulettejä, nuudeleita, värjäyksiä tai vaikkapa rastoja.... :nolo:

kiewi sanoi:
Avatarissa on ainakin vähän geiahtavat boxerit...hehhehhee löylyä lissää =).

Asiaan. Tummia hiuksia ei kannata alkaa itse blondaan. Pirun vaikea saada mitään muuta aikaiseksi kuin kusenkeltasta. Jos olet tumma niin suosittelen hodorkovski-harmaannusta kampaajan suorittamana ( hodorkovski on se venäläinen uusrikas joka tuomittiin juuri). Jos itellä olisi tummat hiukset niin vetäisin ehdottomasti tuon sairaan coolin tyylin.

Hintahtvat bokserit... oukei... Jos pyysit kahville tolla tapaa ni valitan, olen jo varattu :itku:
Mutta kerron heti kun olen vapaalla jalalla ;) Voihan se vaikka toimiakkin....

Tosiaan jos on tummat hiukset ja haluaa niistä vaaleat niin kaikkein paras tapa on laittaa raitoja ja sitten parin viikon tai jopa viikon välein laittaa niitä lisää kunnes tulos on tasasempi.
Ongelmahan on siinä että kun hiuksia on värjätty useaan otteseen niin juuren ja latvan värjäytymisellä on eroa. Latva kun on köäynyt useat värjäykset läpi ja sen vuoksi imee värineri tavalla.
Värin onnistumiseen vaikuttaa myös onko punapigmenttiä kuinka paljon. Kaikille ei vaan saa töysin valkosta tukkaa.

Jatketaan tytöt harjotuksia :D

Nostetaampa vanha thread ylös taasen, kun tällä otsikolla on jo tehty tämmöinen.
Ajattelin nyt kun taas noita hiuksia on tuo viitisen senttiä päässä taas niin voisi värjätä ne... Koskaan en oo hiuksia värjännyt joten kyselisin että onnistuuko noiden miun vaaleiden kutrien värjääminen mitenkä?
Tällä tarkoitan siis sitä että tarttuuko tuo väri sitten päänahkaan mitenkä, kun sellaista olen ainakin kuullut että se tarttuisi. Voiko tuota estää mitenkään ettei se väri tarttuisi päänahkaan? On meinaan varmaan aika tyhmän näköistä jos nyt päätän sitten että tuli hirveät ja höylään kaikki pois niin sitten onkin sellainen musta nahkakypärä päässä... :david:

Asustelin vuosia parturi-kampaajan kanssa ja siitä jäi jokunen taito käteen. Kuten mm. taito tehdä pikkulettejä, nuudeleita, värjäyksiä tai vaikkapa rastoja.... :nolo:
Votes rastoja kahlikselle :D

Ei se tartu, jos yhtään osaa, hiuksiinha sitä väriä hierotaan. Ja varsinki jos emulgoi sitä väriä pestessä (hieroo oikein hyvin sitä väriä), niin irtoo päänahastaki. Jos nyt jonnekin ohimoille tms jää, voi sen
a)ennaltaehkäistä rasvaamalla ihoa tai tehdä homman oikein
b)viinalla (köyhä oluella) tai jollain kynsilakanpoistoaineella.
Vaaleat hiuksethan on helpoimmat värjätä ku niitä ei tarvitse esikäsitellä tai vaalennella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom