Hiukset pois---> Testosteronin erittyminen nousuun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nor
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Nor

Tämä thread voi olla hiukan :david: , kuten te tapaatte sanoa, mutta antakaa se minulle anteeksi koska minähän olen hiukan :david: ja niin nuorikin ...:P

Asiaan. Olen kuullut epätieteelliseltä lähteeltä, että jos ajan esim. hiukset päästäni niin testosteronin eritykseni pitäisi nousta. Saman pitäisi päteä muihinkin ihokarvoihin, koska keho pyrkii kasvattamaan ne takaisin tjsp.

Sama lähde sanoo myös että hiusten leikkaamisen jälkeen on paljon virkeämpi olo jne, jonka kyllä uskon ilman vastaväitteitä.

Totta vai tarua?

Kiitos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toimii. Kaljuna et saa pillua ja alkaa testotasot nousta.

Lisäänpä itse yhden tyhmän kysymyksen...
Korreloiko testo tasot ja parran kasvun nopeus?
Olen ollut nimittäin huomaavinani että... hmm... "virikkeellisessä" ympäristössä parta tuppaa kasvamaan nopeammin mitä kotioloissa.
Olenko :david:?

Ankka sanoi:
Lisäänpä itse yhden tyhmän kysymyksen...
Korreloiko testo tasot ja parran kasvun nopeus?
Olen ollut nimittäin huomaavinani että... hmm... "virikkeellisessä" ympäristössä parta tuppaa kasvamaan nopeammin mitä kotioloissa.
Olenko :david:?

Ei välttämättä korreloi testotasot parrankasvun tai sen nopeuden kanssa.

Nor sanoi:
Tämä thread voi olla hiukan :david: , kuten te tapaatte sanoa, mutta antakaa se minulle anteeksi koska minähän olen hiukan :david: ja niin nuorikin ...:P

Asiaan. Olen kuullut epätieteelliseltä lähteeltä, että jos ajan esim. hiukset päästäni niin testosteronin eritykseni pitäisi nousta. Saman pitäisi päteä muihinkin ihokarvoihin, koska keho pyrkii kasvattamaan ne takaisin tjsp.

Sama lähde sanoo myös että hiusten leikkaamisen jälkeen on paljon virkeämpi olo jne, jonka kyllä uskon ilman vastaväitteitä.

Totta vai tarua?

Eikun ne karvat tulee nyhtää irti yks kerrallaan, mielellään vielä sisäkautta :david:

Tohon parran kasvuu vielä, että murrosiässähän, kun testotasot nousee niin partakin alkaa kasvamaan. Eli ton perusteella korkeet testotasot kasvattais partaa, mutta kun joillakin 60vuotiaillakin gubbeilla kasvaa parta ihan sairaasti ja niillä tuskin testot nin hirveen korkeella on :hyper:

Ja threadin alottajalle, älä leikkaa kivaa(?) tukkaas suurempien testomäärien toivossa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom