Hiukset ja ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skuge
  • Aloitettu Aloitettu
Muistelen joskus nähneeni ohjelman jollai voi kokeilla erillaisia hiusmalleja....Onkos kenelläkään moisen ohjelman nimeä tiedossa tai jonkunmoinen linkki.

:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan perstuntumalla heitän et vois olla tollaset aika ammattilais käytössä ja varmaan vähän hankalampi löytää kun joku perus Office paketti.

Jeps. http://www.hairstore.fi/virtual/kampaamo_etu.html <- tuolla saa kokeilla erilaisia kampauksia ja leikkauksia, ainoa vaan että tarvitsee olla Hairstoren vip, mutta niinkuin tosta linkistä voit lukea niin se ei ole vaikea prosessi. Jos todella tahdot tätä kokeilla ni eikun tuumasta toimeen ;)

P.S.
Ite kyllä suosittelen ennakkoluulottomasti kampaajalle/parturille menoa ja antaa vapaat kädet ammattilaiselle. Ne kyllä tietävät mitä tekevät ja uskon että osaavat tehdä mieleisesi loppuratkaisun. Ja tottakai he kuuntelevat omia toiveitasi jos niitä on ja sen mukaan sitten toteuttavat
-nimim. juuri kampaajalla käynyt, annoin täysin vapaat kädet, enkä ole pettynyt, kertaakaan vaikka monta kertaa olen näin jo tehnyt :)). Kyllä he tietävät mitä tekevät!-

Muistaakseni joskus aikoinaan oli ohjelma nimeltä digital makeover magic. Kokeilin huvikseni asentaa omalle koneelle mutta ei toiminut Xp:ssä. Muutenkin tuo ohjelma on aika paska, no kyllä sillä jotain suuntaa saa, mutta näin kerran televisiossa jossain parturiliikkeessä paaaaalljoooon paremmankin.

Sittenhän ovat nämä plastiikkakirurgien käyttämät läskit pois ja kroppa kuosiin -ohjelmat. Sellaisella voisi muokata itselleen hiustyylin lisäksi tiukan kropan. Taitaa tosin olla saatavuus valikoitua ja hintakin pilvissä. Tänään itse kanssa mietin, että miltä näyttäisi kun leikkaisin itselleni taas kesäsiilin. Nimittäin kun sen oikeasti leikkaa, niin sitten siihen tottuu aika äkkiä - eikä enää muista miltä aikaisemmin näytti. Selviäispä ainakin, että miten dorkalta sitä näyttää eri hiusstailien kanssa :D

Ei ne kaikki nyt aivan mitään ammatillais softia ole. Muistaakseni jossain vuosia vanhassa mikrobitin hyöty ja huvi seedeellä oli tuollainen. Hairstoressa ei ole kuin naisten hiusmalleja ja sekin vaatisi säätöä että siihen pääsisi käsiksi.

Sukulaiset kävivät heurekassa joku aikaa sitten. No sielä sai kuitenkin tälläista kokeilla...mitäköhän ohjelmaa ne sielä käyttivät...?

Hairpro.exe - ohjelman saa mikrobitin sivuilta mutta siihen tarvitaan tunnus.

Tämä ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta....

Luin otsikon "hiukset ja ohjelma". Olin aivan WTF?? kun mietin, että mitä tekemistä hiuksilla on treeniohjelman kanssa.

Elchubagabra sanoi:

Luin otsikon "hiukset ja ohjelma". Olin aivan WTF?? kun mietin, että mitä tekemistä hiuksilla on treeniohjelman kanssa.

Ainiinkö? Sama tuli itselläni mieleen... Aikani pähkäiltyäni tulin siihen tulokseen, ettei mitenkään ja keksin että kysehän on ihan selvästi kisojen vapaaohjelmasta ja jostain stailista kampauksesta siihen. :rolleyes: :david: Sitten avasin threadin.

Elchubagabra sanoi:

Hiuksissa on prodee.

;)

Kiitos noista linkeistä, nyt täytyy ruveta säätää :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom