Hitman Blood Money (26.05.06)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Adler
  • Aloitettu Aloitettu
Eidoksen Hitman-sarja saa neljännen osansa, jossa vaivihkainen palkkatappaja kohtaa kilpailevan salamurhapalveluja tarjoavan agentuurin.

Kuvaus

Tiivistunnelmaisen hiiviskelyn ja tappavan taistelun lisäksi Blood Moneyssa on lisää mahdollisuuksia kehittää agentti 47:ää. Lisäksi murhista saatujen rahojen käyttö vaikuttaa suoraan pelin kulkuun ja käytettäviin aseisiin. 47:n työnantajana toimivan viraston ICA:n tappajia alkaa kuolla hälyttävällä tavalla. Markkinoille on tullut uusi virasto, ja vaikuttaisi siltä, että pääasiallisena kohteena on ICA. Tilanne pahenee, eikä agentti 47 enää saa yhteyttä työnantajaansa. Agentti joutuu eristyksiin ja arvaa olevansa seuraava kohde. Ainoana vaihtoehtona on matka Amerikkaan ja yritys kääntää tilanne ympäri. Nurkkaan ajettuna eläin on aina vaarallisimmillaan...
Ominaisuudet

IO Interactive on jälleen kehittänyt peliinsä hehkeän grafiikan 47:n matkatessa maailmalla, jossa hän kohtaa erittäin älykkäitä vastustajia, joiden tekoäly on Blood Moneyn myötä aivan uudella tasolla

Kuinka moni meinaa hankki tämän kyseisen pelin? Itselläni nimittäin pakko"ostos". Olen tähän mennessä pelannu jokaisen aikaisemman Hitmanin läpi.

kyllähän tuota täytyy koittaa. itse pidin hitman 2:sesta, yksi parhaita pelejä mitä ikinä oon pelannu. Mutta 3 osa oli pettymys, ei ollut jotenkin mitään uutta, tuskin on tässäkään. Mutta silti varmasti kokeilemisen arvonen peli :)

Odotuksissa on tämäkin peli, niin monta pettymystä on tullu nyt pelimarkkinoilla että josko tämä ois jo hyvä...

Mmm, nuo on vähän mennyt haitaria nuo Hitman-sarjan pelit. Ensimmäinen oli ihan ok viidakkoramboiluun asti, kakkonen on yksi parhaista hiiviskelyistä koskaan ja kolmonen oli silkkaa kuraa. Saapa nähdä siis, minkälainen peli tulossa.

Hitman contracts-thredissä tästä pelistä jo mainitsinkin. No on se kuitenkin parempi että oma ketju tällekin tuli.
Aina kaikki mollaa hitman 3:sta, johtuu varmaan siitä että ootte pelannu ensin kakkosta ja ootte pettyny kun niin vähän uutta jne. Ite en kakkosta oo pelannu ja ehkä siksi tykkäsin tuosta kolmosesta niin.
Niin ja takasi aiheeseen, pakko-ostoshan tämä on.

rhp sanoi:
Aina kaikki mollaa hitman 3:sta, johtuu varmaan siitä että ootte pelannu ensin kakkosta ja ootte pettyny kun niin vähän uutta jne. Ite en kakkosta oo pelannu ja ehkä siksi tykkäsin tuosta kolmosesta niin.

Totta tuokin, mutta kakkosessa hommat liittyivät toisiinsa tiiviimmin juonen avulla. Contractsin sellainen takaumasysteemi ei tuntunut läheskään niin jäntevältä ja mielenkiintoiselta.

Hitman 3:ssa taisi olla hieman muutettuja Hitman 1:en tehtäviä, jollen oikeen muista?
Mutta 3:nen ei ollut todellakaan minulle pettymys, päin vastoin.

SS-Adler sanoi:
Hitman 3:ssa taisi olla hieman muutettuja Hitman 1:en tehtäviä, jollen oikeen muista?
Mutta 3:nen ei ollut todellakaan minulle pettymys, päin vastoin.
Kolmonen tehtiin aluperin vain sen takia, ettei blood moneyn ja 2 osan julkaisujen välinen aika olisi ollut liian pitkä. Blood moneyta on epävirallisesti alettu tekemään heti 2 osan julkaisun jälkeen ja 3 oli vain faneille pientä herkkua.
Itse ainakin odotan kuin kuuta nousevaa pelin tulemista parin viikon sisään ladattavaksi ja varmaankin ostan vielä pelin kaupasta, mutta testaan kuitenkin sen ihan ilmaiseksi :)

Nostetaan tämä nyt ylös kun peli on epävirallisesti julkaistu vertaisverkoissa.
4 kenttää mennyt jo ohi, pari niistä täydellisesti, parissa joutunut käyttämään liikaa väkivaltaa. Tosin kyseessä on vasta ensimmäinen vaikeustaso, mutta siitäkin huolimatta vaativa. ajattelemaan joutuu aika paljon ja itse olen jäänyt jumiin lastenjuhla-kenttään, mutta tänään se menee!
Grafiikka on todella hienoa, tosin koneelta ei vaadita ihmeitä. Aseiden päivitykset hieno uutuus, tosin aina joutuu uudestaa kaikki päivitykset pistämään päälle (monta kertaa jäänyt aseesta äänenvaimennin pois ja huomannut sen liian myöhään )
Ihan ok juonikin on, mutta ei vielä ihan kokonaista kuvaa siitä ole saanut, muuta kuin puhetta on ollut agentin kuolemasta ja todisteista siitä :)
Mutta parempaan suuntaan ollaan menty. Naulapyssyllä on mukava ampua :)

Pisteet 8½ (kunhan ensimmäiset bugit korjataan niin 9)

Mental Pain miten sait pelin toimimaan kun mulla pukkaa tommosta tekstiä kun yritän käynnistää peliä deamon tools päällä "Conflict with Emulation Software detected.
Please have a look at http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=5000 for further, more detailed information."

ja sitten kun ottaa deamonin pois päältä niin tulee, että ei löydy cD:tä?

SS-Adler sanoi:
Mental Pain miten sait pelin toimimaan kun mulla pukkaa tommosta tekstiä kun yritän käynnistää peliä deamon tools päällä "Conflict with Emulation Software detected.
Please have a look at http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=5000 for further, more detailed information."

ja sitten kun ottaa deamonin pois päältä niin tulee, että ei löydy cD:tä?
Tähän on todella yksinkertainen toimenpide:
Pidä vaan se tiedosto mountattuna Daemonissa, mutta älä sillä aloita peliä!!
lataa tästä linkistä: SecuROM Loader v1.2 (25-04-2006) [43 KB]
Pura johonkin kansioon ja pistä *.exe työpöydällesi.
Avaa kyseinen ohjelma ja etsit sitten sieltä Hitman kansiosta *.exen ja peli toimii, tai näin ainakin minulla meni.
pistä myös daemonista kaikki emulaatio-optionit päälle!
avaa aina tolla secureromilla se peli tai odota että Reloaded saa oman cräkin toimimaan ilman tota securom:ia.

Terminator2 sanoi:
10-20 FPS pyörii peli riippumatta millä asetuksilla pelaa. Kannattaa lukea ja varmistua, että tulevat päivitykset korjaavat tuon ajuri/laite ongelman.
Juuh sama itekkin huomannut. Laitta asetukset täysille tai huonoimilleen niin tuntuu ettei vaikuttais yhtään, tuhrauttava

Jokaisen Hitman-pelin ääressä menetetty hermot useampaankin kertaan. Kaikki läpi paitsi ensimmäisen viimeinen kenttä. prkl kun sieltä ei päässyt enää mihinkään. Ja vedetty myös kaikki parhaimmalla mahdollisella arvosanalla. Kaikista olen nauttinut kuitenkin suunnattomasti. :)

Nyt kun on niin tuhottoman vanha tietokone niin ei tiedä uskaltaako tuota uutta ostaa. Osaako kukaan sanoa system requirementseja? Netistä en löytänyt pikaisesti kun katsoin.

Transplant sanoi:
Jokaisen Hitman-pelin ääressä menetetty hermot useampaankin kertaan. Kaikki läpi paitsi ensimmäisen viimeinen kenttä. prkl kun sieltä ei päässyt enää mihinkään. Ja vedetty myös kaikki parhaimmalla mahdollisella arvosanalla. Kaikista olen nauttinut kuitenkin suunnattomasti. :)

Nyt kun on niin tuhottoman vanha tietokone niin ei tiedä uskaltaako tuota uutta ostaa. Osaako kukaan sanoa system requirementseja? Netistä en löytänyt pikaisesti kun katsoin.
kannatta lataa demon ja kokeilla miten pelittää

Back
Ylös Bottom