Hitman (2007)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan OK traileri, MUTTA miksi oi miksi siihen juoneen on pakko ympätä joku muija sekaan? Herra 47 ei naisten kanssa pelleile :curs:

Aika perseestä kyllä tommonen sensurointi. Pelithän on kuitenkin aina ollut K-18, mutta miksi elokuvasta pitää tehdä joku koko perheen toimintapläjäys?

Peleistä tykkään kovasti ja kovat on odotukset leffan suhteen, mutta ei oikein 47 näyttelijä nyt vakuuta ulkoisella habituksellaan. Aineksia todella hyvään leffaan olisi, mutta saa nähdä.

Nyt alkaa olemaan ensimmäisiä arvosteluja netissä:
http://www.rottentomatoes.com/m/hitman/

Ei kauhean mairittelevia arvosteluja.

"Olen iso vauva ja minulla on ase. Älä loukkaa tunteitani."

_11898856438710.jpg

Alussa, noin pari vuotta sitten oli raivostuttavaa kuulla, että Hitmanista tehdään leffa...Nyt käynkin katsomassa kuinka naurettavan pläjäyksen he ovat saaneet aikaiseksi. :(

Nyyh...

Huonompi juttu leffan kannalta, jos pelien juonet ovat parempia kuin filmin. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tavallisena action pätkänä ihan bueno mutta kun puhutaan Hitmanistä ja siitä mitä sen ympärille voisi elokuvankin muodossa rakentaa niin todella surkea esitys. Jos lähdetään miettimään mitä yhteistä tällä leffalla ja peleillä sekä niiden sisällöllä on, niin se rajoittuu muutamaan henkilöhahmoon ja siinä sitten se olikin. Oikein vee-ituttaa miten paljon potentiaalia on hukattu vain ja ainoastaan siksi että on saatu aikaan yksi tasapaksu Hollywood paukuttelu muiden joukkoon ja vieläpä legendaarisesti lopettaen niin että katsoja tietää sisällään että tällä nyt sitten rahastetaan ja tehdään pakollinen/pakolliset jatko-osat.

Olyphant on ihan hyvä roolissaan ja sekin vain sen takia että hän osaa tehdä päähenkilöstä inhimillisemmän ja "romanttisen"... Mutta hei hei... Ei sen helvetti pidä olla inhimillinen ja romanttinen hahmo kun puhutaan Herra 47:stä. Ei tässä leffassa ole mitään sellaista syvää koston halua ja kylmää päättäväisyyttä kuin totuttu peleistä tuntemaan.

Jotenkin tuntuu että olisi voitu antaa tämäkin projekti Uwe Bollin käsiin niin olisi ehkä voitu saada jopa edes häivähdys siitä elokuvasta mitä varmasti moni odotti ja halusi nähdä. Onhan tässä toimintaa, verta ja räiskettä mutta ei sitä Hitmaniä, tappaja meininkiä mitä pitäisi.

:2: toiminnasta ja verestä...
:2: juonesta ja hamoista...
:5: hukatusta potentiaalista...

Hitman oli näköjään hoitanut keikan Keski-Suomessakin niistä alussa näytetyistä punasista neuloista päätellen :D

Ihan jees pätkä, ei tuossa pahempia valittamisia. :3:

Olin vissiin kuvitellu 47:n peleistä paljon kylmemmäksi, kun tuntu että leffa oli ihan liikaa pehmoilua. Aika mitäänsanomaton leffa muutenkin.

Oli tosiaan ihan ok leffa, mutta jäi jotenki tyhjäks ku odotin niin paljon enemmän peleihin pohjautuvaa kylmää teurastusta.

Siis kyllähän toi leffa suorastaan huusi Vin Dieselin tapaista 'kylmemmän' oloista tyyppiä päänäyttelijän tilalle, jota leffaan pyydettiinkin, mut tais kieltäytyä...:(

:3:

Siis kyllähän toi leffa suorastaan huusi Vin Dieselin tapaista 'kylmemmän' oloista tyyppiä päänäyttelijän tilalle, jota leffaan pyydettiinkin, mut tais kieltäytyä...:(

:3:

Pakko nyt sanoo mun mielipide, Vin Diesel olis kyllä mun mielestä viimenen vaihtoehto tommoseen rooliin. En mä ainakaan pystyisi kuvitteleen Dieseliä kylmänä Hitmanina. Itse Agent 47 (Timothy Olyphant) sopi mun mielestä melko hyvin rooliin, mutta itse elokuvalta olisin odottanut paljon enemmän peleihin pohjautuvaa touhua.

Paska. Ei poikennut normi äksönleffasta juuri mitenkään, lukuunottamatta sitä, että päähenkilö ei saanut/tule saamaan pimpsaa.

Juoni oli perseestä revitty, anna kirjotuskone 12 simpanssille ja saat uskottavampaa kamaa.

Tulifantti... Menifantti... Olyphant ei tosiaankaan ollu mikään kylmän tappajan olonen. Näytti koko ajan siltä, kuin se ois ollu purskahtamaisillaan itkuun. Muihin rooleihin oliki sit vaivauduttu palkkaamaan varsinaista näyttelijäkaartin kermaa. Ainoastaan TV:stä tuttuja näyttelijöitä, kuten Olyphant itse ("läpimurto" Deadwoodista), "T-Bag" Prison Breakista ja kuka lie skotlantilaisen kaverin näyttelijä Lostista. No, pääosa muija tullaan näkemään seuraavassa Bondissa, vittujee.

Yhtään vakuuttavaa näyttelijäsuoritusta, tai mieleen jäänyttä kohtausta en nähnyt. Leffa katsottu pari päivää sitten ja päälimmäinen fiilis on, että se ansaitsee näin monta tähteä:

:0:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom