hiphoppareiden punttisali gallup

gallup

Lueskelin ihan mielenkiinnolla suomihiphop.comin threadeja ja tämmöinen osu silmään...Varsinkin ton threadin lopussa on aika mielenkiintoista keskustelua Colemannista yms...

Selailin pari sivua ja olipa siellä linkki pakkiksellekin. "Tuolta löytyy tietoa..." kohdassa.

aight@www.posse.fi sanoi:
jep jep 2kertaa vkossa..vastapainona sitten bodybalance(melkein sama kun jooga) ettei lihakset kasva liikaa..tytöille ei sovi suuret lihakset mielestäni;)

:rolleyes:

Läski-Henkka sanoi:
Jep jep,mun on pitäny tehä samanlainen topicci jo kauan, mutta onneks joku säästi mut siltä.
3 kertaa viikossa, semmosta melkeinpä kahen tunnin rankkaa treeniä per kerta , niin että hiki valuu ja roiskuu.
Tulokset on kovasti nousussa, ja valitettavasti se näkyy siinä, että oon päässy aika jäykkään kuntoon, kun en mitään muuta liikuntaa harrasta.

Kuinkas moni täällä treenaa ns. oikeaoppisesti, eli joka lihasta treenataan, vai harrastaako jengi tällästä amistreenausta eli painetaan joka kerta vaan penkkii? Mä treenaan tällälailla:

Tiistai: Rinta & Hauis

Torstai: Olkapäät & Ojentajat

Sunnuntai: Selkä & (jalat)

Jalkoihin en ole juurikaan nyt jaksanut keskittyä, oon enemmänkin kuntouttanu niitä esim. kuntopyörää ym. Niin ja sitten aina välissä vatsoja ja kylkiä ym. pientä.
Hetken jo ajattelin, että treenaahan täällä joku jalkojakin.
edit: jahas, ihmeteltiin tota tuollakin

Hohhoo...

"Painojen kolistelu on kuitenkin ihan mukavaa. Tulee aina viideksi minuutiksi sellanen olo että vois vetää vaik töny halmetta nokkaan."

Way to go brother :thumbs: !

joo no siis eihän tota kannata lukea sen enempää tosissaan kun vaikka demi.fi punttisali topikkeja.
mut siis kirjottaahan tonne muutama ihan järkeväkin tyyppi. esim minä ;)

Back
Ylös Bottom