Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aight@www.posse.fi sanoi:jep jep 2kertaa vkossa..vastapainona sitten bodybalance(melkein sama kun jooga) ettei lihakset kasva liikaa..tytöille ei sovi suuret lihakset mielestäni;)

seppo-x sanoi:
Hetken jo ajattelin, että treenaahan täällä joku jalkojakin.Läski-Henkka sanoi:Jep jep,mun on pitäny tehä samanlainen topicci jo kauan, mutta onneks joku säästi mut siltä.
3 kertaa viikossa, semmosta melkeinpä kahen tunnin rankkaa treeniä per kerta , niin että hiki valuu ja roiskuu.
Tulokset on kovasti nousussa, ja valitettavasti se näkyy siinä, että oon päässy aika jäykkään kuntoon, kun en mitään muuta liikuntaa harrasta.
Kuinkas moni täällä treenaa ns. oikeaoppisesti, eli joka lihasta treenataan, vai harrastaako jengi tällästä amistreenausta eli painetaan joka kerta vaan penkkii? Mä treenaan tällälailla:
Tiistai: Rinta & Hauis
Torstai: Olkapäät & Ojentajat
Sunnuntai: Selkä & (jalat)
Jalkoihin en ole juurikaan nyt jaksanut keskittyä, oon enemmänkin kuntouttanu niitä esim. kuntopyörää ym. Niin ja sitten aina välissä vatsoja ja kylkiä ym. pientä.