Hinta/laatu suhteeltaan paras polttava-DVD

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tämä LG on NEC:iä äänekkäämpi, niin kuinka hiljainen se NEC sitten on? Verrattuna muutaman vuoden vanhempaan LG:n cd-asemaan niin tämä dvd-asema lähes äänetön.

lej sanoi:
Jos tämä LG on NEC:iä äänekkäämpi, niin kuinka hiljainen se NEC sitten on? Verrattuna muutaman vuoden vanhempaan LG:n cd-asemaan niin tämä dvd-asema lähes äänetön.

Kait tämä NEC on sitten totaalisen äänetön :D . Ainakin 4x-nopeudella poltettaessa ja levyjä luettaessa pitää kunnolla keskittyä että kuulee asemasta pihaustakaan. Tosin kai tämäkin riippuu miten kone muuten tuottaa ääntä. Vanhaan cd-polttavaan ero on kyllä järkyttävän iso.

Onko kukaan NECin omistavista päivittänyt firmwarea? Katsoin jo alustavasti noita epävirallisia pätsejä ja muutamassa olisi RPC1 (eli aluekoodivapaa) ja bitsetting, jota ei NECin virallisesta 2.18-pätsistä löydy.

Mä ostin just Samsungin aseman kun oli 8e halvempi kun NEC. En tosin vielä kertaakaan polttanut mitään. Miten lujalla nopeudella näillä uskaltaa CD:ä tai DVD:ä polttaa? Vanhallla asemalla joka oli 4x polttelin aina varmuuden vuoksi 2x varsinkin musiikki CD:t ettei tule virheitä. Mutta nyt ois kapasiteettia tosiaan se 52x niin luulis että jollain 16x sais kuunneltavia levyjä (jotka soi muuallakin kun tietokoneessa)...?

Pinky sanoi:
Mä ostin just Samsungin aseman kun oli 8e halvempi kun NEC. En tosin vielä kertaakaan polttanut mitään. Miten lujalla nopeudella näillä uskaltaa CD:ä tai DVD:ä polttaa? Vanhallla asemalla joka oli 4x polttelin aina varmuuden vuoksi 2x varsinkin musiikki CD:t ettei tule virheitä. Mutta nyt ois kapasiteettia tosiaan se 52x niin luulis että jollain 16x sais kuunneltavia levyjä (jotka soi muuallakin kun tietokoneessa)...?

Itse olen aina polttanut maximi nopeudella ja ei mitään ongelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom