Hillitöntä Antti Tuisku -läppää NRJ:llä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Sanoin, että kyseisen huumorityylin "tajuaminen" vaatii jotain huumorintajulta ja mielikuvitukselta. - -

Joo joo enemmän huumoria ja vähemmän itkemistä...

;)

Mä olen repeillyt noille Tuisku-parodioille aika huolella :D Ihme tosikoita, kun pitää itkeä: "Mä en ainakaan nauranut yhtään :jahas:"

Hohooo, sikahyviä. Kaikkia ei tosiaan naurata tuommoinen absurdiksi vedetty huumori, mutta mulle toi iskee tosi hyvin.

Joo no ei nyt ehkä mitään "totaalisia repeämisiä" mulla saanut aikaan nuo jutut, mutta hauskaa luettavaa silti :thumbs:

Onkos nämä jutut muuten heitetty ihan hatusta, vai onko esim. jossain seiskassa ollut joku paljastus, että Antti olisi tyyliin 15-vuotiaana soittanut jossain rokkibändissä beatles covereita.

Masters of Bukkaken nimiraita (oikeastaanhan levyllä ei edes ole eri biisejä, vain yksi 74min pitkä hiljalleen vellova, ahdistava äänimassa, joka vain jaettu yhdeksään oudonnimiseen indeksiin) onnistuu luoman melko hienon, jopa seksikkään Princemäisen tunnelman. Lumous hieman rikkoutuu siinä kuuden minuutin kuudentoista sekunnin kohdalla kun vasemmasta kaiuttimesta kuuluu Antin karjaisu "pierase huora!"

Pakko myöntää että putoilen näille 10-0. Tuo alkuperäinen mesta.netin threadihan on poistettu jo aikaa sitten, se on taltioitu tänne.

Uutta keskustelua Antista viritellään ainakin täällä.

Ehkä pakkiksen hauskin juttu sitten Miten tulla tosimieheksi? -threadin jälkeen :hyper:

Back
Ylös Bottom