Hillitöntä Antti Tuisku -läppää NRJ:llä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmettelen suuresti millä konstilla Antin naama on saatu noinkin ehjän näköiseksi mitä se nyt on. Kaikki se bensan kanssa leikkiminen ja kolme itsemurhayritystä (luoti naamaan lavalla, melkoinen show-stopper), luulisi jotain jälkiä näkyvän. Aivojen vaurioitumista ei näemmä ole kuitenkaan saatu korjattua, sen huomaa viime aikojen tuotoksista.
:lol2:

kukin puhuu ymmärryksensä mukaan.

tekstit olivat käsittämättömän hauskoja.

edit: olikohan se toissa city-lehdessä oli myös yleisönosastolla ihan tajuton teksti. semmonen resepti se oli.

Yleensä tällainen huumori alkaa suoraan sanottuna vain ottaa päähän. Jotain kyseisistä musiikkisuuntauksista tietävänä tämä vain sai yksinkertaisesti repeämään!!!!!!! :lol2:

Kilkenny sanoi:
Jos ei bläkkisäijät repeile tolle, niin teissä on jotain vikaa :hyper:

Ihan hauska vitsi, että Varg muuttui vasemmistolaiseksi, mutta Antti Tuiskun liittäminen tarinaan ei tehnyt vitsistä yhtään hauskempaa. Yleensäkin on ihan hauskaa lukea blackis-bändien toilailuista, mutta Antti Tuiskusta mä en keksi mitään hauskaa.

Jos jollain on hauskoja tai aivan paskoja vitsejä artisteista, niin pistäkää tuleen. Mulle kelpaa vaikka olis kuinka huonoja. :)

Haukifile sanoi:
Mikäs siinä nyt on niin hankalaa että ihmisillä on erilainen huumorintaju, jotkut tykkää brittihjuumorista, toiset taas ei voi sietää. itekään en jaksa käsittää jotain pulttiboisia, mut saa niistä mun puolesta tykätä vaikka viisperseinen apinakin.

Ei todellakaan ole mitään hankalaa :) . Noi Tomin kommentit vaan vähän ovat jostain :rolleyes: . Ei näköjään saa sanoa mitään vastaan, heti tulee jotain aivan älytöntä kommenttia takas :david: .

Mutta ei siinä mitään, jokainen hiihtää omalla ladullaan :piis: .

Clayman sanoi:
Ei todellakaan ole mitään hankalaa :) . Noi Tomin kommentit vaan vähän ovat jostain :rolleyes: . Ei näköjään saa sanoa mitään vastaan, heti tulee jotain aivan älytöntä kommenttia takas :david:
Sanoin, että kyseisen huumorityylin "tajuaminen" vaatii jotain huumorintajulta ja mielikuvitukselta. Sitä en sanonut, onko se hyvä vai huono asia, jos tuollainen huumori ajaa naurukuoleman partaalle. Se näet vaatii jo hieman häiriintynyttä huumorintajua ja mielikuvitusta, että moinen huumori kolahtaa. Itse olen mielikuvitukseni ja huumorintajuni kanssa jossain seinähullun ja mielipuolen välimaastossa. En ole oikeutettu arvostelemaan tuon kummemmin kenenkään huumorintajua, ok? :)

Tomi sanoi:
Sanoin, että kyseisen huumorityylin "tajuaminen" vaatii jotain huumorintajulta ja mielikuvitukselta. Sitä en sanonut, onko se hyvä vai huono asia, jos tuollainen huumori ajaa naurukuoleman partaalle. Se näet vaatii jo hieman häiriintynyttä huumorintajua ja mielikuvitusta, että moinen huumori kolahtaa. Itse olen mielikuvitukseni ja huumorintajuni kanssa jossain seinähullun ja mielipuolen välimaastossa. En ole oikeutettu arvostelemaan tuon kummemmin kenenkään huumorintajua, ok? :)

Juu ok Tomi :) . Meikäläisen huumorintaju oli eilen jossain tosi syvällä, tänään taas toimii paremmin. No problem, homma toimii.

Kyllä noi mullekin joinakin päivinä uppoo tosi hyvin. :thumbs:

Onkohan minussakin joku vialla kun en todellakaan "repeile" oikeastaan 99% näistä hauskoista jutuista. Kerran päivässä kuuluu ehkä hmph! ja pieni hymy. Tämäkin Antti-juttu aiheutti vain pienen kepeän tunteen aluksi ja alkoi tuntua tylsältä parin lauseen jälkeen...

Repeileminen on muutenkin ylikäytetty sana. Repesin viimeksi vappuna 95' kun kaveri teki Jari Tervot ja maksoi taksin luonnossa. Toinen kerta sattui 02' kun Tom Green piti harvinaisen pervon haastattelun eläkeläispariskunnalle. Sen jälkeen on vain naureskeltu.

Clayman sanoi:
Mutta ei siinä mitään, jokainen hiihtää omalla ladullaan :piis: .

Juu, me todellakin hiihdellään ihan omia latujamme kun repeillään tällaiselle.. :D

XXL sanoi:
Onkohan minussakin joku vialla kun en todellakaan "repeile" oikeastaan 99% näistä hauskoista jutuista.

Lyhyesti: On.

:piis::D

Tässä puolet nauruista syntyy jo siitä että miten pitkälle ihmiset ovat jaksaneet värittää Antti Tuiskun mystistä menneisyyttä ja auktoriteettia :D Absurdia

mäkin olin ihan pokkana aina tohon "Hellhammer"-Shuudifonyan blastbeatin tahdissa" asti...sitten läks...

Back
Ylös Bottom