Hiit

ajateltiin työporukan kanssa kokeilla tuota Hiittiä ja meitä palopoikia askarruttaa se, että mites se treenin jälkeinen syönti/ateriointi, l. protskua vai mitä ja miten pian treenin jälkeen.
Tavoitteena :david: =reidet :worship: .

Maha tyhjänä tuo pitäisi suorittaa, eli paras vaihtoehto taitaa olla aamulla.

Tuon Hiitin teho taitaa perustua siihen, että ollaan treenin jälkeen syömättä ainakin tunti. Rasvanpoltto jatkuu Hiitin jälkeen vielä aika kauan.

Reenin jälkeen ottaisin ihan tavallisen aamiasen eli esim. eloveenaa ~30g, purkki rahkaa ja mehukeittoa.

Itse en ole asiaan perehtynyt, joten odottele vielä muutamaa korjaavaa vastausta ;).

edit. katsoppa tämä läpi http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=14231

Tunnin verran olisi hyvä olla syömättä, rasva palaa senkin aikana hyvin. Kokeilemisen arvoinen on myös Bill Phillipsin kehittämä 20min aerobinen intervalli ohjelma jota itse käytän. Lisätietöa löytyy seurchilla!

Mun muisti kyllä väittää, ettei rasvanpoltto häiriinny, vaikka heti HIIT-session jälkeen ottaisi normaalin palautusjuoman, jolla siis tankataan glykogeenivarastoja takaisin.

Muuten olen sitä mieltä, että HIIT:n ylivertaisuutta rasvanpoltossa on suuresti liioiteltu...

Originally posted by Dopey
Muuten olen sitä mieltä, että HIIT:n ylivertaisuutta rasvanpoltossa on suuresti liioiteltu...

Hyvin on rasva ainakin täällä palanut, mutta mikään ylivertainen se ei varmasti ole. Mua henkilökohtaisesti "viehättänyt" se, että ei tarvitse juosta pitkiä (45-60 min) tylsiä juoksulenkkejä tai vielä pahempana polkea kuntopyörällä ikuisuutta. Vaan hyvä kunto ja rasvanpoltto samalla metodilla, johon ei liikoja aikoja kerrallaan kulu.

Originally posted by Dopey
Mun muisti kyllä väittää, ettei rasvanpoltto häiriinny, vaikka heti HIIT-session jälkeen ottaisi normaalin palautusjuoman, jolla siis tankataan glykogeenivarastoja takaisin.

Jepulis, myös mun muisti on samaa mieltä.

Originally posted by Grandi
Jepulis, myös mun muisti on samaa mieltä.

Okei...Tehdään kompromissi, syödään puolituntia treenin jälkeen.

Itse olen vetänyt HIITiä vasta kunnon lämmittelyn (15min) jälkeen, jolloin on muutenkin jo kuollut olo johtuen tyhjästä vatsasta ja koffeista. Siihen vielä muutamat intervallit, niin :urjo:

Back
Ylös Bottom