Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mike
Onko kellään mitään tietoa mikä bändi tuo feikki on? Kuulostaa helvetin hyvältä.
eka loistava DT-levy. tätä jaksaa kuunnella pitemmänkin aikaa. tylsän tilulilun (jota myös löytyy) sijasta on keskitytty progressiivisesti kehittämään juonta biiseihin kokonaisuutena, eli ei käy tylsäksi. ja portnoyn tool-ylistykset alkavat kuulua herran soitosta läpi paikkapaikoin, tyyliä alkaa löytymään. hyvä levy, ei voi muuta sanoa.
Originally posted by Ville
No oon uuden plätyn kuunnellu jo useamman kerran läpi ja oon kyllä erimieltä! Siis just tässä levyssä tuntuu että bändi on hukannu sen punaisen langan biiseistä ja biisit on vain ylipitkää tilulilu-kikkailua. Sanoisinko että yksi paskimmista DT levyistä tähän mennessä. Kyllä levyltä myös siistejä juttuja löytyy mutta ne hukkuu biiseissä kaiken muun turhan kikkailun alle. Ei kyllä dt enää koskaan tuu tekemään Awaken kaltaista mestariteosta, tai sitten mitään Images&Word:sin tapaista. Tosin en nyt tarkoita että pitäisi tyylillesti samanlaisia olla mutta mutta...
:itku:
Originally posted by Beck
Joidenkin tietojen mukaan se feikkilevy olisi oikeasti Superior - Younique. Tarkista itse.
Originally posted by merkkari
otan osaa jos et kykene käsittämään kun kappaleita jotka sisältävät 3minuuttia jotain yksinkertaista riffiä.

Originally posted by merkkari
otan osaa jos et kykene käsittämään kun kappaleita jotka sisältävät 3minuuttia jotain yksinkertaista riffiä. tuo levy tulee kestämään pitkään juuri sen takia että biisit ovat ajatuksella sävelletty, ja sellainen show-off meininki on selkeästi vähentynyt, ja sekin mitä tuolla levyllä kuulee on toteutettu tyylillä, toisin kun aikaisemmilla levyillä. IMO. kyllä se levy sullekin avautuu kun kuuntelet sitä ennakkoluulottomasti etkä mieti missä jokin biisi loppuu ja missä seuraava alkaa. hyvä kokonaisuus. TYYLIKÄSTÄ PROGEA, perkele. yksi kuluvan vuoden parhaista levyistä, heti a perfect circlen jälkeen..

Originally posted by Ville
Turhapa näistä mielipide asioista on väitellä..![]()

Originally posted by Mike
Tuosta liikkuu sitten feikki netissä.
http://media.dreamtheater.net/audio/Dream_Theater-As_I_Am.mp3
Tuosta kannattaa zekata että on oikea.