Helga
Team SportLife
Tästäkin varmaan löytyy monen monituista thrediä, mutta aloitanpas silti uuden Eli mitä tyttöset tankkaa hiilaripäivänä? Tarkoitus olisi saada itselle hieman vinkkejä. 11 viikkoa dieettiä takana ja nyt ensi viikolla olisi tarkoitus pitää yksi tankkauspäivä. Millään matalahiilarisella dieetillä en ole (hiilarit olleet 150-200 g/vrk), mutta nyt tämän viikon on ollut sellainen olo, että kroppa kaipaa varastojen täydennystä (aika ajoin heikohko olo), joten kokeilen piristäisikö tällainen hiilaripäivä. Paino on laskenut tasaisesti, eli mitään boostia aineenvaihdunnalle en sinänsä tarvitse, mutta ei tankkauksesta kai haittaakaan ole, jos kalorirajoissa pystyään? Eli tarkoitus ois ottaa 3 1700 kcal:n päivää ja sitten yksi 2900 päivä, jolloin viikon keskikalorit pysyy 2000:ssa: Mutta nyt niitä mahdollisimman rasvattomia hiilariherkkuja kehiin!
Itse olen hamstrannut kaappiin Fitness & Fruits -muroja (+maitoa) sekä Nalle vaniljamannaa ja -riisiä (rasvaa 3 %). Lisäksi Fanny suklaa- tai vaniljavanukasta (rasvaa 3,5 %) ehkä tekisi myös vähän mielii.. Noiden lisäksi tietysti peruspuuro raejuustoinen ja öljyineen on hiilaripäivässä mukana.
Millaisia määriä protskuja syötte hillaripäivänä? Entä rasvoja? Pitääkö pyrkiä siihen vähimmäismäärään 40 g? Laskin pikaisesti, että hiilaripäivänä protskuja tulisi noin 115 g eli riittävästi kai? Normaalisti määrä (kaikkineen) on pyörinyt 200 g:n molemmin puolin.
EDIT: Kirjoitusvihreitä
Itse olen hamstrannut kaappiin Fitness & Fruits -muroja (+maitoa) sekä Nalle vaniljamannaa ja -riisiä (rasvaa 3 %). Lisäksi Fanny suklaa- tai vaniljavanukasta (rasvaa 3,5 %) ehkä tekisi myös vähän mielii.. Noiden lisäksi tietysti peruspuuro raejuustoinen ja öljyineen on hiilaripäivässä mukana.
Millaisia määriä protskuja syötte hillaripäivänä? Entä rasvoja? Pitääkö pyrkiä siihen vähimmäismäärään 40 g? Laskin pikaisesti, että hiilaripäivänä protskuja tulisi noin 115 g eli riittävästi kai? Normaalisti määrä (kaikkineen) on pyörinyt 200 g:n molemmin puolin.
EDIT: Kirjoitusvihreitä