Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keitettäessäkö ne ei lämpene :D
Mikä näistä on paras vai onko onko isoa eroa: peruna, täysjyväpasta, täysjyvämuro, leipä t/v, hedelmämysli, hedelmät, maapähkinävoi?
Tiedän. Itse myös tiputtanut kevään aikana 8kg pois ja mars jäätelöitä on kahvin kaverina kulunut kymmeniä tänä aikana.
Jos joku kysyy miksi. Niin siksi että liikun pystyäkseni syömään :D
Mahtavaa paistella kunnon pihvi ja uunissa tehdä lohkoperunoita.
Pointtina on että 7 viikossa oon tiputtanu 3 kiloa laardia vaikka vedän normisafkan lisäksi melkein joka päivä kaikkea pullasta jäätelöön. Jos mä laihdun tolla ja saan säilytettyä kaiken lisäks lihat samalla, niin eiköhän muilta onnistu dieetti/bodausruokavalio ilman näitä säätöjä :kippis1:
Riisikakut ovat omia lemppareita treenin jälkeisellä aterialla!
Ei tee threadista turhaa. On toki hyvä vinkata hyviä hihynlähteitä, mikäli ollaan mainitsemallasi maapähkinävoi-tasolla niiden suhteen.
Mutta tosiaan. Sen verran voi tuosta vastauksia saada, ettei luule tuloksien olevan riipunnainen ruskeasta riisistä, optimaalisesta hihyn ajoittamisesta, kaiken maailman lisäravinteista yms. Eli se mitä yritin tuoda esiin on ettei kannata stressata näiden perään vaan keskittyä olennaiseen.
Äläkä siekään stressaa, tai ainakaan vedä herneitä nenään pari vuotta bodailleiden kommenteista ja neuvoista. Kunhan halusin tasapainottaa tota hifistelyn ilmapiiriä. Peace.
Mulla on muutto menossa kaupunginosasta toiseen ja keittiökamat on ihan sikin sokin kahden kämpän välillä; ruoanlaitto on siis rajoittunutta. Tässä tilanteessa on kyllä hiilarinlähteenä päiviä pelastanut riisikakut. Itse kiskon niitä Friggsin maustettuja (Sourcream & Onion ), koska olen nössö enkä tykkää true podipildereiden tapaan niistä maustamattomista. n. 30g prodea ja semmonen 125g paketti riisikakkuja ei ole yhtään epänormaali ateria ollut nyt jo n. viikon ajan. :D