Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PUOLUSTUS KUSEE BIG TIME....Käsittämättömiä kämmejä taas tänään. Itse en ota liian vakavasti. Mikäli tälle kaudelle muutosta halutaan. NYT OLISI AIKA TOIMIA. Tämä häviöputki auttaa toivottavasti siinä asiassa. Mutta näillä, jos/kun mennään.Toivottavasti päästään sääleistä jatkoon. Kärkiseurat on ollut helppoja.:DSurkeeta... tappio Ässille:itku: sieltä se tappioputki sitten tuli. Jo 3 ottelua
TERVETULOA TAKAISIN KOTIIN TONI !!!
No niin: Kohtalaisen kova pakki saatiin. Näitä käsiä oli jo ikävä. YV paranee myös helvetisti !!!:dance2:
http://www.hifk.fi/uutiset/soederholm_siirtyy_ifkhon
:lol2::lol2::lol2:Tässä alkaa mitali olemaan kohta puoliin haarukassa!
Mikä tossa nyt naurattaa?? kyllä mä itekkin uskon tänävuonna mitalliin. Ei tämä ketju oo mitään Jokerifanien naureskeluketju. Ulos täältä:lol2::lol2::lol2:
joo en todellakaan ole jokerifani.hyi saatana,loukkaus.Mikä tossa nyt naurattaa?? kyllä mä itekkin uskon tänävuonna mitalliin. Ei tämä ketju oo mitään Jokerifanien naureskeluketju. Ulos täältä
Nyt alkaa joka kentässä olemaan kunnon pakkia, jos Toni laitetaan kakkoseen. ykkösessä Bono,Kakkosessa Toni ja Hänkki, Kolmosessa olisi sitten Turunen ja ehkä se Kankaanperä mikä alkaa pikkuhiljaa heräilemään.
Hyökkäyskin alkaa toimimaan ja Max Wärn sai sen kauan odotetun maalin ja se kuuluisa apina putosi selästä nyt.
Nieminen pelaa loistavasti maalissa ja antaa HIFK:lle mahdollisuuden voittoon.
Tässä alkaa mitali olemaan kohta puoliin haarukassa!
Huomenna kaatuu tupsukorvat kotona!
Mikä tossa nyt naurattaa?? kyllä mä itekkin uskon tänävuonna mitalliin. Ei tämä ketju oo mitään Jokerifanien naureskeluketju. Ulos täältä
joo en todellakaan ole jokerifani.hyi saatana,loukkaus.
sitä minä vaan että jos joku pääkaupunkiseudulla ottaa mitalin niin se on blues,ei ole hifkillä tai pelleillä saumaa
KANNATTAA VITUSTI LEIJUA KESKEN PELIN...3-3: pelattu 37.53 :D:curs:Suck it ilves 3-0 ja pelattu 05.09