Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kutsun itseäni jonkin sortin hifistiiksi ja mun lähtököhta on se että missään vaihessa ei edes käydä siellä digitaalisen äänen puolella. Analoginen signaalitie, kahden kauittimen laadukas putkivahvistettu setti ja kelpo vinyylisoitin on kokemus mikä on saanut monen digihifistin täysin mykäksi. Samat periaatteet tietty sitten kitaran äänen vahvistuksessa ja prosessoinnissa.
Ei nyt liioitella kuitenkaan, stereovaffareissa ei ole kuuna päivänä ollut DA-muuntimia sisällään (no ehkä joskus jollain voinut olla).
Eikä itseasiassa DA-muuntimia löydy varsinaisista cd-pyörittimistäkään...
Pistetään nyt tännekin tämä DIY-ketjussa ollut kuva. Miksi ostaa laitteita, kun itse tekeminen on helppoa ja hauskaa?
Setin ulosanti on saanut kehuja myös hifiä jonkin verran harrastaneilta, joten ei tämä ainakaan ihan toivoton paketti ole. Kajaritkin ovat omatekoiset, vaikkeivat kuvassa mukana olekaan.
katso liitettä 63532
Pistetään nyt tännekin tämä DIY-ketjussa ollut kuva. Miksi ostaa laitteita, kun itse tekeminen on helppoa ja hauskaa?
Setin ulosanti on saanut kehuja myös hifiä jonkin verran harrastaneilta, joten ei tämä ainakaan ihan toivoton paketti ole. Kajaritkin ovat omatekoiset, vaikkeivat kuvassa mukana olekaan.
katso liitettä 63532
Jaa, en nyt sanoisi niin.^^Hifi tulee vinyyliltä, eikä mistään DAC CD.. eihä noista ymmärrä mitään. Wahwistin sitten putkisellainen sanommä.
Mutta jos mike katsot tuota kuvaa tarkkaan, niin nuo hyllyt ovat täynnä Vinyylilevyjä eikä CD levyjä ;)