Hifi-messut 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harmittaa kun tuo hotelli on niin ahdas ja akustiikka aina niin kyseenalainen.
Toisaalta enpä heti keksi mitään parempaa paikkaa missä nuo messut voisi pitää.
On jäänyt viime vuosina jo väliin messut juuri tuon väen paljouden takia. Kuuntelemisesta ei oikein tule mitään.
Esitteet ja uutudet voisi tietenkin käydä katsastamassa ja sitten paremmalla ajalla käydä liikkeessa kuuntelemassa jos löytyy jotain kiinnostavaa.

screwdriver sanoi:
Harmittaa kun tuo hotelli on niin ahdas ja akustiikka aina niin kyseenalainen.On jäänyt viime vuosina jo väliin messut juuri tuon väen paljouden takia. Kuuntelemisesta ei oikein tule mitään.
Aivan ja sitten saadaan lukea Hifi-lehdestä kuinka oli taas mahtavaa saada ennätysmäärä kävijöitä messuille. :rolleyes: Melkein vois siirtää noi jonnekin isoon messuhalliin ja pitää lähinnä laite-esittelynä. Kuuntelut vois sitten hoitaa joskus muulloin.

snj sanoi:
Aivan ja sitten saadaan lukea Hifi-lehdestä kuinka oli taas mahtavaa saada ennätysmäärä kävijöitä messuille. :rolleyes: Melkein vois siirtää noi jonnekin isoon messuhalliin ja pitää lähinnä laite-esittelynä. Kuuntelut vois sitten hoitaa joskus muulloin.
Ääni on aika oleellinen asia Hifi-messuilla, eli tuskin riittäisi että olisi vain kaiuttimia mitä saisi katsoa.

Ei varmaankaa kukaan olisi idästä päin (Kotkasta) menossa messuille? Kun ei ite autoa omista ja ei sinne bussilla halua mennä..

Itse joudun olemaan tuolla töissä jo 8. kertaa peräkkäin.
Eka päivä on kyllä tietysti aina erittäin mukavaa. Varsinkin ne illan pirskeet ja varsinkin ne jatkot.
Tänävuonna meillä ei kyllä tuu olemaan samanlaista settiä kuin viimevuonna.
Helpottaa kummasti vastuuta laitteista kun ei tarvii vahtia 53 000€ parihinnaltaan olevia kajareita.

make77 sanoi:
Itse joudun olemaan tuolla töissä jo 8. kertaa peräkkäin.
Eka päivä on kyllä tietysti aina erittäin mukavaa. Varsinkin ne illan pirskeet ja varsinkin ne jatkot.
Tänävuonna meillä ei kyllä tuu olemaan samanlaista settiä kuin viimevuonna.
Helpottaa kummasti vastuuta laitteista kun ei tarvii vahtia 53 000€ parihinnaltaan olevia kajareita.
Milläs osastolla herra on? Martin Loganilla Mark Levinsonin päätteillä vahvistettuna?

Mike sanoi:
Ääni on aika oleellinen asia Hifi-messuilla, eli tuskin riittäisi että olisi vain kaiuttimia mitä saisi katsoa.
Mutta jos ääni ei kuitenkaan vastaa todellista tilannetta/et voi rauhassa kuunnella niin mikä on sitten hyöty. Viime kerta meni ainakin itsellä laitteita katsellessa.
Paremmin niitä laitteita pääsee kuuntelemaan liikkeissä, josta sitten voi raahailla ne himaan tarkempaa kuuntelua varten tarvittaessa.

Mites nuo helsingin messut onko ne hifistudion puffaamat (kuten oulussa) vai onko mukana hifigurut, audistit yms. oikeat hivistelyfirmat? Jos on hifistudion puffaamat niin OMG, samaa höttöä luvassa kuin aina ennenkin :jahas:

keijo s sanoi:
Mites nuo helsingin messut onko ne hifistudion puffaamat (kuten oulussa) vai onko mukana hifigurut, audistit yms. oikeat hivistelyfirmat? Jos on hifistudion puffaamat niin OMG, samaa höttöä luvassa kuin aina ennenkin :jahas:

Hifi-lehden järjestämät messut. Suomen suurimmat audioalan messut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Temp Human sanoi:
Hifi-lehden järjestämät messut. Suomen suurimmat audioalan messut.

Ok. Pitänee käydä tsekkaa kun kerrankin etelässä olen. Toivottavasti löytyy vaihtoehtoisia settejäkin, itse kaipailisin SE virityksiä, vinyyliä ja herkkiä kajareita. Taitaa olla kuitenkin turha toive... :jahas:

keijo s sanoi:
Ok. Pitänee käydä tsekkaa kun kerrankin etelässä olen. Toivottavasti löytyy vaihtoehtoisia settejäkin, itse kaipailisin SE virityksiä, vinyyliä ja herkkiä kajareita. Taitaa olla kuitenkin turha toive... :jahas:

Yleensä on ainakin pari vinyylisettiä esillä ja soimassakin. Useimmat messujen laitteista tosin ovat tyhjänpanttina eikä niitä soiteta ollenkaan.

Lisäksi viime vuosina paneeleja on aina vain vähemmän esillä.

Kannattaa ottaa omia levyjä mukaan messuille niin on helpompi vertailla "soundia".

Mike sanoi:
Milläs osastolla herra on? Martin Loganilla Mark Levinsonin päätteillä vahvistettuna?

Mielelläni pidän itseni tuntemattomana vielä. :)
Mutta sen verran annan vihjettä että jos viimevuonna kävi ja huomasi kaiuttimet jotka ovat tunnetuimmat HighEnd piireissä ja jotka olivat ainoastaan visiitillä Suomessa, niin sillä osastolla. ;)

make77 sanoi:
kaiuttimet jotka ovat tunnetuimmat HighEnd piireissä ja jotka olivat ainoastaan visiitillä Suomessa, niin sillä osastolla. ;)

Ahaa siis Kodan laatukajareiden edustaja olet :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom