Hierontaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alppix
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Yritin tuolla searchilla ettiä mutta mutta..

Eli haussa olisi hyvä / halpa tai muutenvaan suositeltava hieroja jyväskylässä?

Tuli siinä samalla mieleen kun searchilla löyty paljonkin vastaavia kyselyitä, että pitäisikö näitä hierojia kerätä johonkin samaan paikkaan? Sieltä vois sitten kätevästi kattoo yhteystietoja tms.. Samalla vois pistää vähän tietoo et oliko hyvä vai huono hieroja.. Ei millään viittis maksaa mistään turhasta nuljaamisesta.

Fysikaalinen Hoitolaitos Linna Markus Ky Yliopistonk. 17 B (014) 620 654

Jyrki Jokinen, urheiluhieroja Monitoimitalo 1.krs 040-565 4621

O-P Rantatalo, fysioterapeutti Hipposhalli 040-5270 425

Näillä kaikilla on ite tullut käytyä jossain elämän vaiheessa ja ihan tyytyväinen olen ollut sekä hintaan, että tulokseen.

Mulla ei oo mitään hajua mitä noi maksaa ni en osannu pistää mitään kummempaa siihen :)

Ei se tosin mikään tärkee homma ole.. kai sitä osaa kysyä hinnat ennenku menee mihinkään

loosah sanoi:
Itse maksan 12.5egeä kerta ja hierotaan yläselkä, olkapäät ja niska. Ei mielestäni kovinkaan paha hinta.

Tyttökaveriko hieroo tohon hintaan? Ei kai mitään kaupallista hierontaa noin halvalla saa? Mikä on hieronnan kesto?

Itselläni halvin ja lyhin hieronta on ollu 45min ja 25e ja sama hieronta-alue, oulussa kylläkin.

Se hieroja jolla minä olen käynyt veloittaa 45 minuutista 20 euroa ja 60 minuutista 25 euroa. Ei tuo vissiin mikään hirveän kallis ole, mutta aika saatanan paljon on mun tuloista taas tuohonkin laittaa. Halvemmalla olisi hyvä päästä, mutta ymmärrän ettei kukaan ilmaiseksi hiero.

Kevyttä_Pumppia sanoi:
Tyttökaveriko hieroo tohon hintaan? Ei kai mitään kaupallista hierontaa noin halvalla saa? Mikä on hieronnan kesto?

Itselläni halvin ja lyhin hieronta on ollu 45min ja 25e ja sama hieronta-alue, oulussa kylläkin.

Hierojalla käyn. Kesto 30 min.

Kevyttä_Pumppia sanoi:

H0ho, voi poijjat poijjat, minä saan tunnin hierontaa kympillä :D Ja kyseessä ei ole mikään naapurin setä, vaan ihan pientä yritystä pyörittävä hieroja. JA hyvää tulee.

-Marchi- sanoi:
H0ho, voi poijjat poijjat, minä saan tunnin hierontaa kympillä :D Ja kyseessä ei ole mikään naapurin setä, vaan ihan pientä yritystä pyörittävä hieroja. JA hyvää tulee.

No tästä ei enää paljon kuitteja kirjoitella, tai sitten joku oikeasti tekee duunia harrastuspohjalta. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sellasta tässä tuli kanssa mieleen et miten kauan tota sit kannattas yleensäkkää ottaa kerralla? 45minsaa, tunti? Selkä tuntuu vähän nihkeeltä et varmaan selkä/niska tms? tai miten sit ois tyyliin koko kroppa kerralla vai jaoteltuna eri kerroille?

Selkä-hartiaseutu vaatii kunnolla hierottaessa tuon 45-60 min, 30 min ei tuohon riitä. Eli on sitten itsestä ja jumeista kiinni kumpi on prempi 45 vai 60, ehkä ottaisin ekalla kerralla tuon 45 min.

Nyt vittu mulle hierontaa JyväskylääääÄÄÄsssääääÄÄä.

Kertokaa joku, joka pystyy ottaa vakioajan ja saa paikkoja auki. Putkirullaus ei kojhta enää toimi!

Back
Ylös Bottom