Boss Hoss 8200cc V8
502hp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri osti juuri moisen mustana ja vaikken ylipäätään noiden nekkid-mopojen perään olekkaan niin täytyy sanoa että "This then, is a brilliant bike". Sopivasti kesytetty ja todella mukavalla luonteella ja suorastaan (hyvässä mielessä) sähkömoottorimaisella tuntumalla varustettu 1000RR:n kone.
Ekaa kertaa ikinä japanin pojat ovat onnistuneet tekemän nakupyörän joka on yhtä hyvä ajaa kuin mitä ulkonäkö lupaa Ja mikä parasta jos kaikki menee hyvin löytyy itseltä tallista moinen kapistus juurikin valkoisena.
Itsellä ei hirveästi kokemusta kyykyistä ja olen tuolla vain kadulla ajanut joten en pysty niin ajo-ominaisuuksista sanomaan. Jarrut oli ihan ok tuntuiset ja alusta napakan oloinen moottori sitten taas ei oikeen ollut omaan makuun. Hirveä kolina jos kierroksia alle 4000 ja sitten taas ylhäältä ei vedä niin kiivaasti kuin nipponin vehkeet. Jos tahtoo uuden kyykyn v-2 koneella niin sitten varmaan ihan ok peli vaikka itsellä kääntyisi kyllä tuossa kohtaa katse kohti italian valmisteita...Ite oon rakastunut KTM:än RC-8:siin. Ja puhtaasti ulkonäöllisesti. Onko kellään tietoa minkälainen pyörä se noin ylipäätään on. Menee vakavasti harkintaan ens kesälle. On se vaan niin häijyn näköinen. Mattavalkoinen :haart:
Viime talvena tuli toteutettua unelma moposta, jossa yhdistyvät termit R1 ja helmiäisvalkoinen. Eikä tuohon ole ehtinyt ainakaan vielä tämän ajokauden aikana kyllästyä..vieläkin silmät tykkää, vaikka oma onkin :hyvä:
Viime talvena tuli toteutettua unelma moposta, jossa yhdistyvät termit R1 ja helmiäisvalkoinen. Eikä tuohon ole ehtinyt ainakaan vielä tämän ajokauden aikana kyllästyä..vieläkin silmät tykkää, vaikka oma onkin :hyvä:
Ite oon rakastunut KTM:än RC-8:siin. Ja puhtaasti ulkonäöllisesti. Onko kellään tietoa minkälainen pyörä se noin ylipäätään on. Menee vakavasti harkintaan ens kesälle. On se vaan niin häijyn näköinen. Mattavalkoinen :haart:
Myöskin valitettavasti ihan paska, niinkuin nyky-harrikat yleisestikin