Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei noi kromimaalit oo mun mielestä mitenkään kiellettyjä. Lienee tornihuhuja. Oon kyllä saman spekulaation joskus kuullut. Se mitä katsastusmies sanoo ei useinkaan ole ihan koko totuus. Jos hänen mielestään auto ei saa kiillellä niin siihen pitäisi löytyä joku pykälä taakse että sillä olisi mitään merkitystä.
 
Ei noi kromimaalit oo mun mielestä mitenkään kiellettyjä. Lienee tornihuhuja. Oon kyllä saman spekulaation joskus kuullut. Se mitä katsastusmies sanoo ei useinkaan ole ihan koko totuus. Jos hänen mielestään auto ei saa kiillellä niin siihen pitäisi löytyä joku pykälä taakse että sillä olisi mitään merkitystä.
Tieliikennekäytössä ne on kiellettyjä. Pinta ei saa häiritä muita tienkäyttäjiä, tästä syystä esim peilikalvot poliisi voi revityttää pois ihan tien päällä. Heijastaahan se aika paljon jos autosta on 90% peilaavalla pinnalla.
 
Lapsena autopelikorteilla pelatessa teho, huippunopeus ja 0-100 kiihtyvyys olivat kova sana, nykyisin tulee etsittyä muutakin.

Onko se muu sitten tätä?

"Porsche on onnistunut luomaan itselleen erittäin suotuisan imagon. Caymanin omistajaa katsotaan huuli pyöreänä: Vau, tuolla on makea urheiluauto."

Eli vanhemmiten imago menee muiden asioiden edelle ;)

Saako tähän ketjuun laittaa normaaleja perheautoja? Voi olla, että täällä on joku s6 jo ollu, mutta tää normikin on kyllä todella tyylikäs. Voittaa uuden e-sarjalaisenkin ihan helposti. Ja vielä luokkansa halvin.

2757026879_81f039d23e.jpg
 
Hinta ja teho... eikö autoissa ole mitään muuta merkitseviä ominaisuuksia? Jos nuo ovat ainoat merkitsevät asiat, niin silloin ollaan jo lähtökohtaisesti väärissä autoissa. Japsien sporttimallit antavat varmasti enemmän kilowatteja eurolla. Lapsena autopelikorteilla pelatessa teho, huippunopeus ja 0-100 kiihtyvyys olivat kova sana, nykyisin tulee etsittyä muutakin.

Onpa tietenkin, mutta nuo tuossa nyt ekana tulee mieleen. Tottakai auton pitää olla laadukas, hyvä ajaa jne. mutta nuo kaikki on Audeissa kohdallaan joten enpä jaksanut alkaa niitä erikseen luettelemaan. Lisäksi tuossa ilta-sanomien jutussa puhuttiin lähinnä hinnasta ja tehosta, joten otin siihen asiaan kantaa. Uudet japsiautot ei kiinnosta pätkääkään.
 
Tätä oon funtsinu... Miksi säiliöauton säiliöt saa olla kromi pintaisia mutta esim ikunassa kromit on kielletty! Eikös nyt saakeli ole enemmin heijastavaa pintaa siinä säiliöautossa???

kiwi^:
Jos oot näistä perillä, selitä mulle tuo mun aiempi postaus?
Tietty, pitäis kysyy ennemmin ketkä on lakia rukannu. En nyt ole tuon asian suhtee menettäny yöunia. Ihmettelen vain tuota... Miten toiset asiat kielletää lailla ja...
 
Onko se muu sitten tätä?

Eli vanhemmiten imago menee muiden asioiden edelle ;)[/IMG]
Itse en välitä paskaakaan auton imagosta tai siitä, mitä muut ajattelevat autostani. TT:n kaltaisissa leuluissa ensimmäinen asia on hauskuus. Lelu epäonnistuu tehtävässään jos sillä ei ole hauska leikkiä. Ensimmäinen TT oli tuon suhteen aika karsea. Auto oli ehkä 90-luvun onnistunein muotoilultaan, sisustan viimeistely oli hieno ja ratin taakse istuessa tuli tosiaan virne naamalla. Ikävä kyllä virne katosi nopeasti kun autolla lähti ajamaan. Nykyinen TT on toki tässä suhteessa valovuosia vanhaa versiota edellä, mutta Porscheen on vielä pitkä matka.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieno tuo musta ämmä. Väri on enemmän kuin kohdallaan.
Eikä kuvissa oleva lyylikään ole paskemman näköinen.
 
Taitaa olla Ferrari epäonnistunut tällä kertaa uuden mallin muotoilussa, kun täällä ei vieläkään ole kuvaa 458:sta.
 
Itse en välitä paskaakaan auton imagosta tai siitä, mitä muut ajattelevat autostani. TT:n kaltaisissa leuluissa ensimmäinen asia on hauskuus. Lelu epäonnistuu tehtävässään jos sillä ei ole hauska leikkiä. Ensimmäinen TT oli tuon suhteen aika karsea. Auto oli ehkä 90-luvun onnistunein muotoilultaan, sisustan viimeistely oli hieno ja ratin taakse istuessa tuli tosiaan virne naamalla. Ikävä kyllä virne katosi nopeasti kun autolla lähti ajamaan. Nykyinen TT on toki tässä suhteessa valovuosia vanhaa versiota edellä, mutta Porscheen on vielä pitkä matka.

Totta. Mitäs ihmiset on mieltä, mitkä 90-luvun "tavisautot" on onnistuneimpia muotoilultaan, sisustukseltaan ja viimeistelyltään? Tavisautoihin lasketaan just ja just tollanen TT, muttei kuitenkaan Ferraria.

Bemarit on aina olleet melko tyylikkäitä, ainakin ikäisekseen. Kunniamaininta E38:lle. Siinä on enemmän kuin ikäisekseen helvetin hieno auto. Yksi hienoimpia ja makeimpia koskaan. Sisustatkaan ei pahemmin kuse bemareissa, yleensä. Viimeistelyn laadusta puhumattakaan.

Tollaset 10vuotta vanhat Alfa Romeot IMO on sisustukseltaan ikäisekseen tosi hienoja.
Ford Puma on ikäisekseen muotoilultaan aika fressi, peräpää tosin ruma.

Jatkakaa:
 
Tollaset 10vuotta vanhat Alfa Romeot IMO on sisustukseltaan ikäisekseen tosi hienoja.
Ford Puma on ikäisekseen muotoilultaan aika fressi, peräpää tosin ruma.
:

Kyllä vain. Tosin näissä merkeissä/malleissa tekee designiin keveyttä jotenkin aikapaljon tuo sivulistojen puuttuminen, ne jos mitkä huokuvat kasari ja ysärifiiliksiä. Alfaa pitää kyllä arvostaa ulkomuodosta, kestävää designia.
 
Ford Puma on kyllä kestänyt ikää hyvin, kappas sellainen löytyykin tästä taloudesta :D Uutena ostettu vieläpä.
ferrarif430italia_lead.jpg

090031car-1280.jpg

Ja onhan tuo aivan tajuttoman porno!
 
Juu, taitaa ainakin itsellä jäädä 458 tilaamatta, kun ei tuo muotoilu oikein nappaa. :rolleyes:

IMO, liian korkea kabiini tuossa, matalampi olisi parempi. Pininfarinalle vaan terkkuja! :D
 
Matala ja kurvikas kylkilinja näyttää kyllä hienolta (ja saa samalla ohjaamon näyttämään korkealta), mutta perä ja varsinkin keula ovat mun silmään epäonnistuneita. Koneessa sitävastoin on numerot kunnossa:120 Nm/l ja 127 hv/l ovat kunnioitusta herättäviä lukemia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom