Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
edit: ja kyllä, tämä jälleen niitä autoja jotka tekniikka tekee hienoksi.

No ei ole. Vaikka tuommoisessa Corolla-pulkassa olisi 1000 hevosvoimaa, neliveto, aktiivijousitus ja neon-valot pohjassa, niin se ei tuosta kotterosta hienoa tee. Tietysti jos haluaa pistää rahansa :kakka: :an, niin omahan on valinta.
 
No ei ole. Vaikka tuommoisessa Corolla-pulkassa olisi 1000 hevosvoimaa, neliveto, aktiivijousitus ja neon-valot pohjassa, niin se ei tuosta kotterosta hienoa tee. Tietysti jos haluaa pistää rahansa :kakka: :an, niin omahan on valinta.

no näinhän sen täytyykin olla!! harmi ku en aikaisemmin tullut ajatteleeksi, pahoittelen.
 
Automiehet osaa arvostaa tekniikkaakin. ;)
Mä en ymmärrä sen tekniikan ihannoimista katu-autoissa. Kun ei niitä tekniikan suomia etuja pysty hyödyntämään Suomen tieliikenteessä ja nopeusrajoituksilla.


Ehkä mä vaan oon mukavuudenhaluinen kermaperse, kun ajan mieluummin turvallisella, mukavalla (alusta, jousitus jne.), ilmastoidulla ja turvallisella 1.8 koneisella perheautolla, kuin jollain 15v vanhalla kuuden edellisen omistajan raiskaamalla tappiinsa viritetyllä amisrassilla, jolla ei voi ajaa hidasteista, jota ei olisi voinut sanoa mukavaksi 80-luvullakaan, ja jonka myynti-ilmoituksen mukavuusvarustelu on hillittömät popit ja ohjaustehostin (ehkä), jossa ei edes ole yhtään airbagia.
 
no näinhän sen täytyykin olla!! harmi ku en aikaisemmin tullut ajatteleeksi, pahoittelen.

Ei se mitään. Hyvä, että nyt hoksasit.

Man78:n vastauksesta olin aistivinani hienoista sarkasmia ja hyvä näin. Voin toki ola väärässäkin.

Toisaalta eihän tekniikan ihannoimisessa sinänsä mitään pahaa ole. Teknisesti komeasti toteutetut yksilöt on aina jess. Oli ne sitten omassa pajassa tai tehtaalla hierottuja. Hienosti tehty on aina hienosti tehty. Meikäläisen ajatusmaailmaan ei vain sovi Almera=hieno.... Vaikka siinä sitten olisikin 360 hevosvoimaa. :kuola:
 
Sitten täytyy varmaan ajaa vähän nopeusrajoitusta kovempaa. Ei se sen hankalampaa ole.

Ghostrider 24v. :lol2: Aja vähän lujempaa! :lol2: Viritinhän mä sen moponkin! :lol2: Ei me jäädä kiinni! :lol2: Nopeusrajoitukset on vain ohjeellisia! :lol2: Keuli hu**a keuli! :lol2:
 
Ghostrider 24v. :lol2: Aja vähän lujempaa! :lol2: Viritinhän mä sen moponkin! :lol2: Ei me jäädä kiinni! :lol2: Nopeusrajoitukset on vain ohjeellisia! :lol2: Keuli hu**a keuli! :lol2:
Joo välillä toivois et nää vitun khoutsraiderit ajais siltatolppaan motarilla :evil:, perkele ku niitä mopoja ei jossain muualla huudattaa ku muun liikenteen seassa...
 
Ei se mitään. Hyvä, että nyt hoksasit.

Man78:n vastauksesta olin aistivinani hienoista sarkasmia ja hyvä näin. Voin toki ola väärässäkin.

Toisaalta eihän tekniikan ihannoimisessa sinänsä mitään pahaa ole. Teknisesti komeasti toteutetut yksilöt on aina jess. Oli ne sitten omassa pajassa tai tehtaalla hierottuja. Hienosti tehty on aina hienosti tehty. Meikäläisen ajatusmaailmaan ei vain sovi Almera=hieno.... Vaikka siinä sitten olisikin 360 hevosvoimaa. :kuola:

Niinpä. Se on muuten varmaan hienoa myös, jos pistetään toi sama moottori lada samaraan tai vaikka tuplasti tehokkaampi. Tän pitäisi olla samalla logiikalla moninkerroin hienompaa, kun siitä nyt vielä vähemmän arvaisi kuinka paljon tehoja löytyy. Siinä muuten vasta tekniikka tekiskin auton hienoksi. Ihan vitun hienoksi. Kyllä siinä pojat kelpaisi ajella.
 
Toi edellisen sivun Almera on kyllä niin väärässä thredissä. Ei, tekniikka ei tee siitä hienoa. Se on amisauton näköinen, ihan sama vaikka olisi vakiona tai virillä kuinka paljon tehoja.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Sama, enkä vieläkään ymmärrä joidenkin mielestä tuota käsitettä amisauto. Onko kaikki 80-luvun autot amisautoja, joita nuorisolla sattuu olemaan tavallista enemmän. Ei pelkät vanteet tms. tee amisautoa. Osalle menee nyt puurot ja vellit todella pahasti sekaisin.
Mä tarkoitin vaan yleisesti, että automiehet osaa arvostaa autossa olevaan hienoa ja kestävää tekniikkaan ihan eri tavalla ku joku kermaperse citiboi. Sille merkkaa vaan ulkokuori ja hienot sähkövermeet. Osalle taas merkkaa kaikki hienoudet(tekniikka+varusteet), osalle vain tekniikka. Meitä on moneen junaan. En mäkään Evolla ajelis, jos mukavuutta haluaisin tai ylenmäärin varusteita. On yli 50k€ auto eikä siinä ole silti mitään ihme varusteita, tekniikkapuoleen siinä se raha on panostettu. ;)
Mukavaa autoa mulle ei tule, niin pitkään ainakaan ku Suomessa ajetaan asfalttiteillä.
 
Ghostrider 24v. :lol2: Aja vähän lujempaa! :lol2: Viritinhän mä sen moponkin! :lol2: Ei me jäädä kiinni! :lol2: Nopeusrajoitukset on vain ohjeellisia! :lol2: Keuli hu**a keuli! :lol2:
Niin? Jos kerta rajoitusten mukaisilla nopeuksilla ei auto tunnu miltään, niin sitten täytynee ajaa kovempaa jotta pääsee nauttimaan. Ei se iha oikeasti ole sen vaikeampaa, vapaata baanaa kun on edessä niin sen kun antaa soittaa vaan.
 
Niinpä. Se on muuten varmaan hienoa myös, jos pistetään toi sama moottori lada samaraan tai vaikka tuplasti tehokkaampi. Tän pitäisi olla samalla logiikalla moninkerroin hienompaa, kun siitä nyt vielä vähemmän arvaisi kuinka paljon tehoja löytyy. Siinä muuten vasta tekniikka tekiskin auton hienoksi. Ihan vitun hienoksi. Kyllä siinä pojat kelpaisi ajella.
Itse asiassa kelpaisi muuten ajella. 400 hv Samara olis aika kova. Se ei kuitenkaan tarkoita, että monikaan haluaisi sellaista ainoaksi autoksi. Mulle tulis ainakin kakkosautoksi. Ykkösautossa arvostan polttoainetaloudellisuutta ja uudenaikaisuutta liikaa. Mukavuudella nyt ei niin väliä. Ajelee tolla nykyissellä pompottimellakin ihan mielellään.

Mun mielestä on kenenkään aika turha tulla vittuilemaan kenenkään automausta ja siitä mikä kenenkin mielestä tekee auton hienoksi. Ne on ihan makuasioita, ja jos et ymmärrä, niin et varmaan ymmärrä vaikka miten vittuilet. Ja se, että tykkään tollasista piilovehkeistä, ei tarkoita sitä, ettenkö tykkäisi myös oikeasti hienoista autoista.
 
Niin? Jos kerta rajoitusten mukaisilla nopeuksilla ei auto tunnu miltään, niin sitten täytynee ajaa kovempaa jotta pääsee nauttimaan. Ei se iha oikeasti ole sen vaikeampaa, vapaata baanaa kun on edessä niin sen kun antaa soittaa vaan.
Tai sitten vaan painuu radalle paahtamaan, siellä voi vetää niin kovaa kun kuski kestää ja yleensä kuskista loppuu paukut ennen pyörää. Kadulla vaan vaarantaa muita tielläliikkujia:david:
 
Olen kyllä samoilla linjoilla BadHairin kanssa.
Kerkesin jo hetken odotellakin, että eikö kukaan muka tuosta datsunista mitään sano. :david:
 
Mun mielestä on kenenkään aika turha tulla vittuilemaan kenenkään automausta ja siitä mikä kenenkin mielestä tekee auton hienoksi. Ne on ihan makuasioita, ja jos et ymmärrä, niin et varmaan ymmärrä vaikka miten vittuilet. Ja se, että tykkään tollasista piilovehkeistä, ei tarkoita sitä, ettenkö tykkäisi myös oikeasti hienoista autoista.

Aivan. Samat jannut postaavat itse jotain bemareitaan, ja perusteluina miksi postaavat tusina-autoja hienojen autojen ketjuun tulee jotain tyyliin "jaa M3 perheauto". Jos se auto on sen näköinen, että suunnittelijana näyttäisi olleen ville5v, niin se kuuluu yhtä vähän/paljon tähän ketjuun kuin tuunattu bulkkijapsi. Se, kuuluuko kumpikaan tähän ketjuun, on sitten vähän mutkikkaampi asia. Mielestäni ei.
 
Aivan. Samat jannut postaavat itse jotain bemareitaan, ja perusteluina miksi postaavat tusina-autoja hienojen autojen ketjuun tulee jotain tyyliin "jaa M3 perheauto". Jos se auto on sen näköinen, että suunnittelijana näyttäisi olleen ville5v, niin se kuuluu yhtä vähän/paljon tähän ketjuun kuin tuunattu bulkkijapsi. Se, kuuluuko kumpikaan tähän ketjuun, on sitten vähän mutkikkaampi asia. Mielestäni ei.

Jos ei noi teknisesti hienot autot kuulu tänne, niin pitäisikö threadin nimi muuttaa muotoon Hienon näköiset autot? :piis:

Tai Kauniit autot, tai jotain vastaavaa...
 
2174829323_0f8b88079f.jpg

1971-Dodge-Challenger-RT-Muscle-Car-By-Modern-Muscle-Side-Angle-1024x768.jpg


Tällaista 600 heppaseks survottua chevelleä on tullu koeajettua ja voi perkele.. onhan se vaika vitunmoinen vehje...
1970-chevy-chevelle-ss-454-1.jpg

sucp_0704_03_z+1970_chevrolet_chevelle_SS+502_ramjet_engine.jpg
 
:kuola:

Nyt tulee kuitenkin riisiä, eli kannattaa skipata jos on ahdasmielinen.

Kuinkas moni on kuullut Suzuki Cappuccinosta?

199x_suzuki_cappuccino.jpg


suzuki3_000.jpg


Auto painaa 700 kg ja tehoa on 64 hv.. 0.7-litrainen turboahdettu kolmepyttyinen :D Keskimoottorinen takaveto. Eli oikeasti näppärä kaupunkivehje. Mutta..

Take Off EA11R Suzuki Cappuccino

k_takeoff_ea11r_suzuki_cappuccino_93.jpg


k_takeoff_ea11r_suzuki_cappuccino_94.jpg


Tuossa on sitten jo 200hv ja painaa alle 690 kg :D
Tsukuballa aika 1′02″560, eli ihan vähän hitaampi kuin uusi GT-R.

Meiksi haluaa ja kovaa, tuohan olisi ihan mahtava. Jopa vakionakin!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom