Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kertakaikkiaan ruma auto
Kertakaikkiaan "hieno auto"
Se kone muuten vääntää yli 2000Nm alle kolmen tonnin kierroksilla.
No jaa.. makuja on monia Itelle ei ole toi 2fastandfuckingfurious koskaan uponnut mutta tosiaan tollanen supertuunattu pinkki Hyundai Coupe pyörii hyvin usein Kallio-keskusta akselilla ja on monet illat ollu parkissa Viidennellä Linjalla sijaitsevan Las Vegas baarin edessä. Tää baari on hyvin muodikkaiden aasialaisten jätkien omistama ja samoin väittäisin että noi autot on. Ainakin viimeksi näin tän pinkin Hyundain ratissa sellasen about 22-28v trendikkään thaikku tribaalijantterin.
Mutta, vaikka en ite semmosta hommaiskaan niin on ne ihan hupaisan näköisiä, siitä pisteet että kaduilla näkee kunnollakin laitettuja autoja eikä aina niitä 1.6 corollia vitun isolla putkella ja ite tehdyillä takalasin tummennuksilla.
Vain 250 heppaa vakiona, mutta 3.2 litran vaparissa on piristyspotentiaalia hiukan eri tavalla kuin esim. S3:n turboräikässä.
Juu, ehdottomasti. Stage 1:n plug-and-play turbolla 375 kaakkia. Täytyy vaan kysyä kuinka helvetin paljon tuollaisesta S3:n ritsapadasta sitten irrotetaan?On kyllä joo 3.2 vaparissa eri tavalla viripotentiaalia kuin S3:ssa, nimittäin huomattavasti vähemmän!
Juu, ehdottomasti. Stage 1:n plug-and-play turbolla 375 kaakkia. Täytyy vaan kysyä kuinka helvetin paljon tuollaisesta S3:n ritsapadasta sitten irrotetaan?
Juu, onhan isommassa padassa aina enemmän potentiaalia, mutta kysymys kuuluukin kuka alkaa täällä ihanassa Suomessa siihen paperisotaan, VTT:n päästömittauksiin sun muihin mitä seuraa ahtamisen jälkeen. Ei ole halpaa huvia se päästömittaus.Juu, ehdottomasti. Stage 1:n plug-and-play turbolla 375 kaakkia. Täytyy vaan kysyä kuinka helvetin paljon tuollaisesta S3:n ritsapadasta sitten irrotetaan?
No joo, mitään ei saa ilmaiseksi. 2,2 bar:in paineilla tehtaalta lähtevä 2-litraisessa tuskin "helppoja" hevosia on kovin montaa kymmentä. Kuten alunperin totesin, isossa padassa on enemmän potentiaalia, hinnasta/järkevyydestä en sanonut yhtään mitään. Mä oon sen verran vanha mies ettei noi räikät jaksa muutenkaan hirveästi innostaa, iso vapari on mun mieleen. Toistaiseksi mun viritykset on pysyneet tuolla 2-pyöräisten puolella, kuinka mielekästä/järkevää on sitten rakentaa verollisesta 1000cc katupyörästä typerän suurella rahamäärällä kilpuri kun ei edes moisella ajaa osaa? V: Täysin järjetöntä, mutta törkeän hauskaaJuu, onhan isommassa padassa aina enemmän potentiaalia, mutta kysymys kuuluukin kuka alkaa täällä ihanassa Suomessa siihen paperisotaan, VTT:n päästömittauksiin sun muihin mitä seuraa ahtamisen jälkeen. Ei ole halpaa huvia se päästömittaus.
Kysymys kuuluukin ennemmin, kummasta on helpompi, mielekkäämpi ja halvempi repiä enemmän tehoa? Varsinkin suomen oloissa. Ehdottomasti turbosta.
No joo, mitään ei saa ilmaiseksi. 2,2 bar:in paineilla tehtaalta lähtevä 2-litraisessa tuskin "helppoja" hevosia on kovin montaa kymmentä.
Tätä myös ihmettelin, mutta nythän se selvis. Onko ton Volkkarin tsi-koneen kanssa sama homma? Siinä käytetään tehtaan mukaan 2.5bar paineita 10:1 puristuksilla. Aika reippaat on paineet.Kuinka moni uskoo, että 9,8:1 puristuksilla 2,2 barin paineella vain 265 hv? VAG-konsernilla nyt vaan on mielestäni erittäin tyhmä tapa ilmoittaa tuo paine niin, että siinä on absoluuttinen ilmanpaine (~101kPa = 1 bar) mukana. Eli todellisuudessa ahtopaine on siis 1,2 bar.
Tätä myös ihmettelin, mutta nythän se selvis. Onko ton Volkkarin tsi-koneen kanssa sama homma? Siinä käytetään tehtaan mukaan 2.5bar paineita 10:1 puristuksilla. Aika reippaat on paineet.
Ei tästä löytys jotain pidempää juttua? Olis kiva lueskella ennen kuin seuraavan kerran alan vääntään jostain autoista ja nolaan itseni, kun koko tietämys tosta jutusta on yhden lauseen varassa jonka olen lukenut "epämääräiseltä foorumilta"Jep, sama juttu.
Ei tästä löytys jotain pidempää juttua? Olis kiva lueskella ennen kuin seuraavan kerran alan vääntään jostain autoista ja nolaan itseni, kun koko tietämys tosta jutusta on yhden lauseen varassa jonka olen lukenut "epämääräiseltä foorumilta"