Amistuunink mikä amistuunink.
Mee hoitoon. :D Amistuninki on jotain ihan muuta. Jos et asiasta enempää tiedä, älä myöskään luule tietäväsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Amistuunink mikä amistuunink.
Totta. Vaikka itsekin oon sanonut, etten pidä citymaastureista, mutta tuo Mersu kyllä sopi silmään heti ensinäkemästä asti. Isoa luokkaahan tuo edustaa, mutta siitä huolimatta muotoilu on särmäkästä. Kaikki muut citymaasturit näyttää melkein ilmapalloilta, kun joka nurkka on pyöristetty ja profiili on korkea.Sopivan röyhkeä maski ja särmät muodot tossa GLK:ssa, toivottavasti ne alkaa muotoilemaan kaikki mersut samoin. nykyään turhan moni auto näyttää liikaa joltain ihme sukkulalta tai delfiiniltä.
Totta. Vaikka itsekin oon sanonut, etten pidä citymaastureista, mutta tuo Mersu kyllä sopi silmään heti ensinäkemästä asti. Isoa luokkaahan tuo edustaa, mutta siitä huolimatta muotoilu on särmäkästä. Kaikki muut citymaasturit näyttää melkein ilmapalloilta, kun joka nurkka on pyöristetty ja profiili on korkea.
Totta. Vaikka itsekin oon sanonut, etten pidä citymaastureista, mutta tuo Mersu kyllä sopi silmään heti ensinäkemästä asti.
Amistuunink mikä amistuunink. Sattuneesta syystä tuotantoautoissa ei näy lipallisia helmoja tai kahta takaspoileria. Menee hyvät linjat pilalle kun aletaan pistämään röyhelöhärpäkkeitä.
Yksinkertainen on kaunista, varsinkin autoissa:thumbs:
Ja alkuperäistä sen olla pitää.
Amistuninki on jotain ihan muuta. Jos et asiasta enempää tiedä, älä myöskään luule tietäväsi.
Pfft. Ei paljoa lohduta M3 alustana kun o samat helmat, peilit ja spoilerit mitkä löytyvät jokaisesta raitilla kiertävästä däksästä. Karvanopat ja wunderbaumi vaan puuttuu ;)
Nopein sarjatuotanto-auto Nürburgringillä 7min 22s. :whip:
http://www.youtube.com/watch?v=sczC1GK30xc
Pfft. Ei paljoa lohduta M3 alustana kun o samat helmat, peilit ja spoilerit mitkä löytyvät jokaisesta raitilla kiertävästä däksästä. Karvanopat ja wunderbaumi vaan puuttuu ;)
Ainaki vaihdelaatikko käy mun silmiin vähän kipurajoilla :lol2:
EDIT: eiku se taitaa olla abs mikä tota vatkaa.. tiedä tuota. Hyvin kulkee, kerkeäis kaupungissa kätevästi.