Bongasiko kukaan muu tänään aamulla tampereella tummanharmaata Murcielagoa? Livenä aivan uskomattoman näköinen kapine vaikkei se muuta liikennettä nopeampaa päästellytkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bongasiko kukaan muu tänään aamulla tampereella tummanharmaata Murcielagoa? Livenä aivan uskomattoman näköinen kapine vaikkei se muuta liikennettä nopeampaa päästellytkään.
Niinpä muutenkin hyvä maisema, vähän vaan tiellä tuo auto.ihania taloja tuolla taustalla ;)
Komeita on kyllä:thumbs:Lisää maisema kuvia
Olin Virossa tossa jokunen aika sitte, kävelin siinä kadunlaidassa ja kuulen pientä murinaa takaata. Valkonen Audi RS8 sieltä tuli
Ei kai tuo ole edes oikea auto? Eikä edes audin konsepti.Kieltämättä hieno, mutta ei pärjää Audin r7:lle:[/IMG]
Ei kai tuo ole edes oikea auto? Eikä edes audin konsepti.
Niin no googleen kun tuon pistää nii menee jollekin computer graphics sivulle, jossa autofanit piirtää paintilla tms. autoja. Enkä löytänyt mitään viitteitä, että tuo olisi jotain muutakin kuin fanarttia.Älä hätäile. Kyseessä on Audi r8:n pohjalta tehty luonnos. Käsittääkseni prototyyppiä ei ole rakennettu, saa nähdä pääseekö ikinä tuotantoon asti. Mutta ainahan saa unelmoida
Tämä on minun käsitykseni tilanteesta, pahoittelen jos olen väärässä
Niin no googleen kun tuon pistää nii menee jollekin computer graphics sivulle, jossa autofanit piirtää paintilla tms. autoja. Enkä löytänyt mitään viitteitä, että tuo olisi jotain muutakin kuin fanarttia.
edit. Tuo tyyppi joka teki tuon Cassano Laerzio näköjään toivoo(!) tulevansa autosuunnitelijaksi... eli r7 ole audin konsepti, joten aika äärimmäisen pienet mahdollisuudet, että tulee tuotantoon.
http://www.flickr.com/people/laerziocassano/