Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tampereella myynnissä uudehko keltainen lambo gallardo. Meni niskat jumiin, kun joutu kääntään niin paljon päätä kun tuli vastaan. Kuulemma onnistuu myös liissaus, 2000e/kk.

Perjantaina(6.6) tuli vastaan keltainen lambo Murciélago myöskin tampereella, mutta tosin ruottin kilvissä.
Mistä sä 2000/kk saat ton? Autocentterissä liisaus melkein 5000/kk
Edit jos ton saa 2000 niin haen sen maanantai aamulla perkele

Tuulilasissa oli juttu tuosta. 1,6 bensaturbo, tehoa 218 hv. En ois uskonu, että pösö noin hienon auton tekis, onhan tuo mun mielestä hienompi kuin esim. tuo Audi TT.
Tosin ei tuo takaa päin nyt enää niin hieno ookaan:
peugeot308-rcz-trasera.jpg

Toihan on takaa aivan kamala. Itellä on toi ykköskoppanen TT ja äitellä uus koppanen vastaava eikä toi mun mielestä yllä lähellekkään niitä vaikka ihan siisti onkin. Ja kaikenlisäks se on ranskalainen ja ilmeisesti etuvetonen vessa eli miinuksia sataa niittenki puolesta. :lol2:

Toihan on takaa aivan kamala. Itellä on toi ykköskoppanen TT ja äitellä uus koppanen vastaava eikä toi mun mielestä yllä lähellekkään niitä vaikka ihan siisti onkin. Ja kaikenlisäks se on ranskalainen ja ilmeisesti etuvetonen vessa eli miinuksia sataa niittenki puolesta. :lol2:
Mistäs päästä tuollainen TT vetää jos se ei ole quatro?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Kyllä se Mesen Ml vaan ounaa äxfemman. Tuo x5 on aika sporttinen. Ja maasturit ja edustusautot ei saa olla sporttisia, vaan niiden tulee olla helvetinmoisia lullia, joissa mukavuus on etusijalla :D

Bugatti Veyron. Kaikki varmaan tietää, miltä se näyttää. Olis nettiauto.comissa myytävänä. Haluuks joku sponssata mulle?

Vähän OT, mut hajosin vähän tolle nettiauton ilmotukselle joskus. Varmaan kaikki kenellä suomessa ois pättiä veyroniin ja hankkimassa sellaista suuntais katseena heti nettiautoon. :D

Olenko ainoa jonka mielestä Bugatti Veyron on oikeastaan aika ruma auto? Oishan sitä varmaan upea ajaa, kun suorituskyky on mitä on, mutta kyllähän varsinkin keula on tuossa autossa ruma!

Katoin muuten eka tuosta nettiauton ilmoituksesta hinnaksi 117 500. Mietinkin jo että mitä vittua.. mutta olihan siellä vielä se yksi nolla perässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom