Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Aika rajusti jakaa mielipiteet näköjään tuo keula. Itse juuri pidän tuosta etusäleiköstä, mutta totta on, että tuo kromi etuvalojen yläosassa on todellakin liikaa. Tuossa minun postaamassa kuvassa ei sitä ole, toisin kuin Powerhousun kuvassa. Liekö se on joku kallis lisävaruste ;o)

Aika rajusti jakaa mielipiteet näköjään tuo keula. Itse juuri pidän tuosta etusäleiköstä, mutta totta on, että tuo kromi etuvalojen yläosassa on todellakin liikaa. Tuossa minun postaamassa kuvassa ei sitä ole, toisin kuin Powerhousun kuvassa. Liekö se on joku kallis lisävaruste ;o)

Etulamppujen yläosassa olevat "raidat" on itseasiassa parkkivalot, näkyy tarkemmin esim tässä videossa

Itel oli tarkotus ostaa tos viime kesänä -04 9-3 Aero saapas... Mut sitte näin tän uuden mallin niin se kolahti sen verran kovaa et pakko saada se!:D Täytyy nyt taas odotella semmonen 3-4 vuottaa että alkaa Aerojen hinnat olla kohillaan!

Eli musta toi on pirun hyvännäkönen varsinkin Sportcombina!

SilmälasiSaab. :D
Varsinainen silmälasisaab on minun mielestäni 9-5 malli. Noihin tuli pari vuotta sitten face liftinä tuommoset kromilistat valojen ympärille. Kyseinen rumilus näkyy hyvin tässä videossa.

Niin, se hieno auto. Nyt jos tulisi lottovoitto, niin hankkisin edellisen korimallin ml mersun. Juurikin tällaisen:
1776749_b_57728353.jpg

Varsinainen silmälasisaab on minun mielestäni 9-5 malli. Noihin tuli pari vuotta sitten face liftinä tuommoset kromilistat valojen ympärille. Kyseinen rumilus näkyy hyvin tässä videossa.
Just tota tarkoitin sillä valojen ympärillä olevalla kromilistalla. Aivan järkyttävä. Se editti edellisessä postissa oli tarkoitettu näyttämään miten kamala se etusäleikkö on. Valoihin en ottanut kantaa, koska siinähän ei noita kromeja ollut. Oli kyllä epäselvin postaus vähään aikaan. Pahoittelut siitä.

Äsken ajoi ohitseni Nissan Skyline GT-R, aivan uusinta hottia oleva siis, olisko toi 2008 vai 2009 malli. Hurahti ohi aika kovaa mutta ehdin bongaamaan perästä Nissanin login, sanan Skyline ja sitten perinteisen GT-R -logon. Google kertoo että tämmöinen kuitenkin:

nissan_gtr_official1_031.jpg

:kuola:

Äsken ajoi ohitseni Nissan Skyline GT-R, aivan uusinta hottia oleva siis, olisko toi 2008 vai 2009 malli. Hurahti ohi aika kovaa mutta ehdin bongaamaan perästä Nissanin login, sanan Skyline ja sitten perinteisen GT-R -logon. Google kertoo että tämmöinen kuitenkin:

Eipä oo skailaini tuo uusin, vaan Nissan GT-R. Eli tuskinpa oli kyseinen vehjes..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tai sitten ei:urjo:

...järkyttävä amis viritelmä.

Mutta sehän on makuasia. Mun mielestä hienoa autoa edustaa esim audi s5

Helvetin siisti. Kävin ajamassa A5 3.0 TDI Quattron ja auto on livenä paljon hienompi kuin mitä kuvissa. Päät kääntyili ennennäkemättömästi kaupungilla. Johtuen varmaan 90% led-ajovaloista, mitkä on kieltämättä siistit ja ainakin vielä tällä hetkellä melkoisen harvinainen näky liikenteessä.

Helvetin siisti. Kävin ajamassa A5 3.0 TDI Quattron ja auto on livenä paljon hienompi kuin mitä kuvissa. Päät kääntyili ennennäkemättömästi kaupungilla. Johtuen varmaan 90% led-ajovaloista, mitkä on kieltämättä siistit ja ainakin vielä tällä hetkellä melkoisen harvinainen näky liikenteessä.
tänään kyyläilin A5 2.7 TDI ja kyllä on näyttävä auto paikanpäällä :) kuvissa ei näytä läheskään niin sporttiselta kuin mitä livenä..

Suositut

Back
Ylös Bottom