Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Postataan muutama nyt näin aamutuimassa

Ford Raptor

ADV1-and-Wheels-Boutique-Ford-Raptor-03.jpg

images


Sit aivan toisentyyppistä

BMW e60 M5
397472.jpg

Exkalaber-BMW-M5-E60-by-SR-Auto-Front-Side-View.jpg

2011-the-new-bmw-m5-e60-black-bmw-5-series-e60-5.jpg


JA vanha E30 M3 :D

bmw-3-series-m3-e30-car-hd-wallpaper.jpg
 
Bemarista pitäisi aina olla viimeisin korimalli, jotenkin menee tosi hätäseen pahan näköiseksi noi... ehkä tämä on vain joku henkilökohtainen trauma?

Vai oliko tuossa valkoisessa vitosessa jotain tuuninkilasikuitua kun näyttää ihan vammaiselta keula?
 
Bemarista pitäisi aina olla viimeisin korimalli, jotenkin menee tosi hätäseen pahan näköiseksi noi... ehkä tämä on vain joku henkilökohtainen trauma?
Jaa. Mun mielestä bemarit näyttää vanhempanankin hyvältä, ja esim. kestävät aikaa paljon paremmin kuin esim. mersut. 10 vuotta vanha bmw näyttää paremmalta kuin saman ikäinen mese.
 
Jaa. Mun mielestä bemarit näyttää vanhempanankin hyvältä, ja esim. kestävät aikaa paljon paremmin kuin esim. mersut. 10 vuotta vanha bmw näyttää paremmalta kuin saman ikäinen mese.

Samaa mieltä, hyvin pidetyt & varsinki orkkis kunnossa olevat on todella hyvän näköisiä vielläkin. Harmi vain että moni nuori on menny tekemään omia virityksiään ja pilannut näin kyseisen auton. :face:

ja D.Yates; tais siinä jotain semmosta olla, mut otetaan huomioon että se oli ämmä joten sallittakoon carbonit sun muut niihin. ;)

E: Harmi että e30 kuva ja se valkoinen e60 m5 ei näy enään jostain syystä, jos joitain vaikka kyseiset kuvat ois vielä kiinostanu :(
 
Jaha, ämmässä tosiaan on tuollainen lurpallaan oleva alahuuli. hyi. On varmaan tullut nähtyä vain mustia ämmiä niin ei ole huomannutkaan koko leukaa.

Nehän on kuin kaksi marjaa!
2007-2010_BMW_M5_(E60)_sedan_01.jpg

c-mater.jpeg



Tämä on musta huomattavasti paljon paremman näköinen keula.
BMW_E60_front_20080515.jpg
 
Joopajoo, videon alkua katellessa odotteli millon ruutuun pamahtaa Hugo Boss Black - fragrance for men tai jotain vastaavaa. Ajopätkänä ei niin mistään kotoisin, tulee mieleen nicolas cagen väsynyt puhallettu 60 sekunnissa ja sen loppukohtaus. Hektistä tekocoolia paskaa. Ja miksi autovideossa on musiikki?
Pääosa-auto on komea vaikka voin kuvitella keulan vähän jakavan mielipiteitä. Hatchback mustangin klassinen muotoilu toimii aina.

GT390-1968-Bullitt01.jpg

Limited-Edition-1968-Steve-McQueen-Signature-Mustang-03-Rear-Angle.jpg
 
Kun jenkit puhuu liian kovasta alustasta, niin 90% eurooppalaisista tulee vielä merisairaaksi sen kyydissä :)
Kyllähän noista us autoista saa ajettavia. Löytyy monia firmoja jotka tekee alustoja noihin esim uusi Camaro, Mustang yms.
Etsippä johonkin Audi S6 etc yhtä paljon viriosia kuin noihin rotteloihin saa ja yhtä halvalla.....
Mustang on halpa ja "halvalla" saa lisää viriosia, mutta tuntuu että kukaan ei ole vertaillu jos ottaa RS6 (M6 etc) vs Mustang + erotus rahamäärä, kumpi on parempi.
 
Ja varmaan semmoinen perusjenkki, vitun paskalillu alusta. Käännyt kurvissa, niin keinuu puol tuntia.

Mut näistä euroautoista Volvot on hyviä siitä, että niitä ei ole tehtykkään "ajettavuus" ensimmäisenä mielessä. Suurin osa euroautoista on oikeasti tehty aivan liian jäykiksi ajettavuudeltaan. En oikeasti ymmärrä alkuunkaan sellasta, kun tehtaat tekee euroversion ihan helvetin paljon jäykemmäksi jousitukseltaan. Siis vaikka joku Focus. Miksi helvetissä sen pitää olla jäykkä jousitukseltaan, kun ei se edes kulje mihinkään?
 
Kunnon alusta on helpompi ja halvempi tehdä, kuin koneeseen lisää tehoja.
Otatko mieluummin 500hp auton, joka kulkee suoralla niin prkle ja kurvissa saat heittää ankkurin ulos ja vetää purkin pahoinvointi pillereitä vai
Auto joka ei kiihdy oikein mihinkään, mutta voit vetää mutkaan huoletta 100km/h ja tulla samalla vauhdilla ulos.
Esim youtubesta löytyvä viper vs bmw z4 on hyvä esimerkki tästä.
 
Jaha, ämmässä tosiaan on tuollainen lurpallaan oleva alahuuli. hyi. On varmaan tullut nähtyä vain mustia ämmiä niin ei ole huomannutkaan koko leukaa.

Nehän on kuin kaksi marjaa!
2007-2010_BMW_M5_(E60)_sedan_01.jpg

c-mater.jpeg



Tämä on musta huomattavasti paljon paremman näköinen keula.
BMW_E60_front_20080515.jpg

Ei mene noin :) Kyllä ne ämmäläisen isot ilmanottoaukot vaan komeemmalta näyttää IMO! MKolmosessa korostuu M-maskin tyyli vielä enempi.
 
Kunnon alusta on helpompi ja halvempi tehdä, kuin koneeseen lisää tehoja.
Otatko mieluummin 500hp auton, joka kulkee suoralla niin prkle ja kurvissa saat heittää ankkurin ulos ja vetää purkin pahoinvointi pillereitä vai
Auto joka ei kiihdy oikein mihinkään, mutta voit vetää mutkaan huoletta 100km/h ja tulla samalla vauhdilla ulos.
Esim youtubesta löytyvä viper vs bmw z4 on hyvä esimerkki tästä.

Top gearin viper vs z4? Ajokohan ne siinä videon loppusuoralla edes tosissaan kilpaa. No silti, en oo hirveen yllättynyt että z4 voitti. Kuitenkin M versio kyseessä. Tuskin tuo viper mikään kummonen kova radalla oo.

Eikä muuten varmaan oo kunnon alusta helpompi ja halvempi tehdä kun koneeseen lisää tehoja. Esim. Lehtijouset&jäykkä taka-akseli vs. e39 bemarin taka-akseli. Toisessa ei oo edes tarvinnu suunnintella mitään uutta kun on sama tekniikka 50-luvulta, todella halpaa. Hyvin toimivan alustan suunnittelu taas oli vielä 90 luvullakin aikamoinen prosessi.

Tehojen nostatus taas on ihan helvetin halpaa, lyödään vaan iso kone keulille. Niitä löytyy vaikka gm:ltä tilaamalla, ei oo pakko suunnitella mitään uutta.
 
Mustang GT:n saa muuten jenkkilässä alkaen 30 tuhannella dollarilla - 420 heppaa. Melkein ymmärtää ettei heikompi ajettavuus enää paina vaakakupissa kun rautaa saa noin halvalla. Tietysti "vain" 300 heppanen 435i varmaan pyyhkis lattioita tolla mustangilla ainakin radalla mutta se on "jo" 46tonnia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom