Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.

Kun se on pariin kertaan tän tasoisella:
bmwz4coupe2.jpg

... setillä pilattu, niin theres no turning back.
Olis löytynyt vielä vaikka miten paljon pahempiakin. Hyi_vittu_!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kenenkään muun mielestä uusien bemareiden keulat ihan vitun perseestä? Vitosessa varsinkin.
Vanhemmat oli paljon tyylikkäämpiä.

E: JESUS FUCKING CHRIST!
mä olen joskus ennenkin johonkin ketjuun huudellu tästä, mutta omat silmät tykkää näistä hyökkäävämmän näköisistä keulista:

3298007015_60061b32c4.jpg

attachment.php

saisivat tehdä jonkun retromallin jostain näistä vanhemmista malleista, joissa nyt olisi edes härskimpi keula..

Noista Bemareista tulee kaikista mieleen joku manaatti. 3-5-7 sarjaan löytyy eroja aina 5-10cm pituutta ja leveyttä lisää,ja eri suuntaan piirretyt valot noin ulkoisesti.

Mikä bemarin malli se on (kohtuu uus) joka näyttää ihan kun sillä oltaisiin ajettu seinään?

Just toi.

Ehkä livenä vielä enemmän laatikko. Eihän noi nyt rumia autoja ole, mutta minusta on menty takapakkia. Toki GT mallit ovat uutta, joten niiden osalta takapakkia ei ole voitu ottaa. Hyvät varusteet, tehoa kuin hintaakin löytyy. Joten paikkansa noillekkin.

En itse henkilökohtaisesti niin BMW-miehiä ole, mutta tässä on ihan täys kymppi auto ja kokonaisuudessaan 10/10 video :wtf:

[video=vimeo;54973932]http://vimeo.com/54973932[/video]

Joku näissä isoissa mustissa laivoissa vaan viehättää :kuola:

Impala SS
1710270173_large.jpg

1710270174_large.jpg

E38
bmw-e38.jpg

A8
_full.jpg

_full.jpg

A6
_full.jpg

_full.jpg

Joojoo, madalluksen järkevyys, hidastetöyssyt blablabla :)

Pusseillahan tuokin audi on..

Nyt audimiehet minkä audin mää näin?! Helvetin pitkä konepelti ja perä, vanha ja kanttinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom