Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Härskit rimssit.

F50.jpg

Mä diggailen näistä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
E46 ei useimmiten omaa silmää miellytä, mutta toimii sekin ajoittain.... lähinnä kun 3-sarjan kohdalla uudemmat toimii useimmin paremmin itselle, sitten taas esim. M5 kohdalla E39 on hienompi omaan silmään kuin uudemmat.

54684_468577393192552_1231803403_o.jpg

TML:llä on palstan paras automaku :kuola:
Merkki/malli sillä on ihan kohdillaan, mutta vielä kun se(kin) tajuaisi ettei noita tonttiin vedettyjä. E9X M3 on ihan tarpeeksi matala muutenkin ja noista madalluksista tulee mieleen ainoastaan ghettobooty-tuunink ja nolo jumissaolo jossain hidasteessa. M on niin loistava auto ajaa että on sääli pilata sen alusta tuollaisilla...

Toi mattamusta kyllä toimii :rock:

Totta, ajettavuus huononee takuulla noilla jälkiasennusalustasarjoilla. Mutta on noikin ainakin 1000 kertaa siistimpiä kun jotkut amis-Suprat tai Skylinet :)

Ainakin aina kun jonkun skylinen näkee niin kuski näyttää viettävän movemberiä kesäkuussakin. Ihmetyttää muutenkin kuka noilla postiautoilla haluaa ajaa.

Uskomattoman vähälahjaisia kommentteja taas vaihteeksi.

Mut ei siinä, ei siinä Mkolmosessakaan vikaa ole.

Merkki/malli sillä on ihan kohdillaan, mutta vielä kun se(kin) tajuaisi ettei noita tonttiin vedettyjä. E9X M3 on ihan tarpeeksi matala muutenkin ja noista madalluksista tulee mieleen ainoastaan ghettobooty-tuunink ja nolo jumissaolo jossain hidasteessa. M on niin loistava auto ajaa että on sääli pilata sen alusta tuollaisilla...
Minun on ikävä kyllä kerrottava teille, että mielipiteenne on valitettavasti väärä. Asiahan on niin, että mitä enemmän tontissa, sen parempi. Hyvin yksinkertaista. Ja tämä on totuus. Piste. Ei vastalauseita.

Minun on ikävä kyllä kerrottava teille, että mielipiteenne on valitettavasti väärä. Asiahan on niin, että mitä enemmän tontissa, sen parempi. Hyvin yksinkertaista. Ja tämä on totuus. Piste. Ei vastalauseita.
"Mitä enemmän sen parempi" tonttiin vedetty M3 on vähän kuin ladyboy. Se voi näyttää pirun hyvältä, mutta mihinkään oikeaan käyttöön se alkuperäinen on valovuoden verran parempi :) Maksimit tonttiin vedettynä ja varustettuna vanteilla joiden päällä on kortsun paksuinen kumikerros tuollainen on taatusti yhtä hyvä ajaa kuin kivireki. Laitetaanko alustavalot kanssa?

"Mitä enemmän sen parempi" tonttiin vedetty M3 on vähän kuin ladyboy. Se voi näyttää pirun hyvältä, mutta mihinkään oikeaan käyttöön se alkuperäinen on valovuoden verran parempi :) Maksimit tonttiin vedettynä ja varustettuna vanteilla joiden päällä on kortsun paksuinen kumikerros tuollainen on taatusti yhtä hyvä ajaa kuin kivireki. Laitetaanko alustavalot kanssa?
Joitakin kiinnostaa mukavuus, joitakin ulkonäkö ja aina ei voi saada molempia. Sit täytyy päättää kumpi on tärkeämpi. Mulle se on ehdottomasti ulkonäkö. Mä en edes laske madallusta ja suurempia vanteita varsinaisesti tuunaukseksi, vaan perusjutuksi minkä teen jokaiselle autolle minkä käsiini saan. Tuunausta en harrasta ja alustavalot saa työntää mun puolesta vaikka perseeseen?

Subaru BRZ turbo tulee, eli 280hv ja 338Nm. Radalla tuo 2 litran vaparikin (200hv) ollu kumminkin melko nopea. Esim Laguna Secalla jättänyt taakseen; Porsche 911 Carreran (321hv) ja Aston Martin V8 Vantagen (380hv). Eli ajettavuus melko hyvällä tasolla.

Subaru-BRZ_2013_1280x960_wallpaper_2d.jpg

Joitakin kiinnostaa mukavuus, joitakin ulkonäkö ja aina ei voi saada molempia. Sit täytyy päättää kumpi on tärkeämpi. Mulle se on ehdottomasti ulkonäkö. Mä en edes laske madallusta ja suurempia vanteita varsinaisesti tuunaukseksi, vaan perusjutuksi minkä teen jokaiselle autolle minkä käsiini saan. Tuunausta en harrasta ja alustavalot saa työntää mun puolesta vaikka perseeseen?
Propsit siitä että olet rehellinen etkä lähde selittämään kuinka paljon parempi/nopeampi mutkissa se auto on ajaa kun madalletaan :thumbs: Itse edustan funktionaalista koulukuntaa ja kuten räärää mopoilla aikoinaan ajellessa joku sanoi että prätkään laitettaisiin vaikka pinkki dildo katteisiin pystyyn jos sillä kierrosaika paranisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom