Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi on varmaan sun mielestä hienompi kuin Aston Martin :D

niin onkin

Aston Martin:

aston-martin-lagonda-1.jpg

En jaksa uskoa että väittelen internetissä makuasioista väittelystä mutta menkööt. Tunnetustihan valtaosa ihmisistä on aina väärässä. Mutta "aikuisten oikeesti" on ihan vitun typerää tulla huutelemaan että jonkun mielipide on väärä. Ihan samalla tavalla kun joku rs200 tai evoque on mun mielestä ihan vitun rumia, niin vaikka miten olis "valtaosa" (joka oikeasti ei ole) eri mieltä, on se silti ihan vitun ruma.

Multiplasta ollaan sentään samaa (oikeaa) mieltä.

Eikös Range Rover oo tilastoitu maailman huonoimmaksi autoksi? Ainakin jos hinta/laatu suhteeseen vertaa ja tästä omaan lähipiiristä ihan empiirisiä kokemuksia. Tyhmä saa kyllä olla jos 100k tommoseen sähkövikoja täynnä olevaan kotteroon sijoittaa, jossa kone kilahtaa samojen kilometrien jälkeen kuin mikä hinta oli uutena. Ja liisingillä vielä..

En osaa sanoa, mutta herää kysymys, että mitä vittua toi peltilaatikko tekee tässä ketjussa? Näyttää lähinnä kulahtaneelta sardiinipurkilta. Auton irvikuvia noi jenkit.

Kuten sanottu, makuja on moneksi :). Vanhoissa autoissa on vain sitä jotain, mikä iskee ja erityisesti 1960-luvun autoissa; Mustang, Mercedes-Benz, Chevrolet Impala, Aston Martin, Porsche, Firebird, Kupla (:D) jne. Itsekään en tosiaan syty kaikista jenkkiautoista, sillä osa on kuin pyörillä kulkevia laatikoita, mutta kyllä niidenkin seasta löytyy helmiä.

Mike sanoi:
Huono läppä, koska pitää olla vähintään mielisairas, että Evoque on rumempi mitä toi sardiinilaatikko. Ihan aikuisten oikeasti siis. 99,9% ihmisistä päättää ton valkoisen hienommaksi, joten tämä ei ole enää edes mielipidekysymys, vaan olet väärässä. Vähän enemmän dataa ja markkinatutkimusta auton muodoista takana Land Roverilla nyt mitä tolla paskalaatikon valmistajalla silloin kun kaikille kelpas samanlainen kottero.

Vaikka sytynkin enemmän vanhoista autoista, niin en ole kuitenkaan ihan täysin immuuni nykyajan autoille, joten en panisi kovin pahasti vastaan, jos joku tulisi tarjoamaan Evoqueata :D. Jännä sinänsä, että taas omasta mielestäni nykyajan autot ovat kaikki enemmän taikka vähemmän samanlaisia ja muotoilussa kaikki on jo keksitty.

erkjetter sanoi:
Plymouth roadrunner.

Kiitos paljon :haart: !

Eikös Range Rover oo tilastoitu maailman huonoimmaksi autoksi? Ainakin jos hinta/laatu suhteeseen vertaa ja tästä omaan lähipiiristä ihan empiirisiä kokemuksia. Tyhmä saa kyllä olla jos 100k tommoseen sähkövikoja täynnä olevaan kotteroon sijoittaa, jossa kone kilahtaa samojen kilometrien jälkeen kuin mikä hinta oli uutena. Ja liisingillä vielä..

Totta on että ennen vanhaa Rovereilla oli huono maine mutta nyt kun Intialaiset on omistaneet firman pari vuotta, on lähes kaikki (kuulemma) muutettu ja merkki onkin lähtenyt uuteen liitoon.

Niin, Roverhan on nykyään intialainen automerkki :D

e: ontopic, ei tuo evoque mikään ruma ole mutta ei kyllä lähellekkään niin hieno mitä Range Rover tai Disco

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Missä? Melkoinen ankka.

J D Powerin tutkimustilastoissa tälle vuodelle löytyy kohtuu pohjalta:
quality-press-release.htm

Ja 2010, ylläriylläri pohjalla.
powers.jpg

Ei muuta kun lantikkamiehet keskenään kaljalle ja taputtelemaan toisiaan selkään itsetunnon pönkitysmielessä. Eihän sellainen tutkimus voi olla luotettava jos oma auto ei olekkaan paras.

Laitetaan vielä kohtuu kevyesti mutta hienosti siistitty chevy nova "notorious" jonka konepellin alla on 572:
notorious-chevy-nova.jpg

original.jpg

GG_Joliet_0130.jpg

Notorious_Nova_blog2.JPG

^ aika turhia nuo tilastot. Tärkeintä on se kuinka tyytyväinen on itse omaan autoonsa. Tuolla on esimerkiksi Toyota ylempänä kuin mun oma automerkki (ei Land Rover) mutta sen verran on äitimuorin Toyotasta kokemusta etten ikimaailmassa sitä hyväksyisi itselleni. Luotettava varmasti on mutta mitä se auttaa jos jokapäiväinen autoilukokemus on muovinen ja laaduton. Omallakaan autolla en ole koskaan tielle jäänyt ja vain määräaikaishuollot on tarvinut tehdä vaikka onkin monta pykälää tojotan alapuolella :)

^ aika turhia nuo tilastot. Tärkeintä on se kuinka tyytyväinen on itse omaan autoonsa. Tuolla on esimerkiksi Toyota ylempänä kuin mun oma automerkki (ei Land Rover) mutta sen verran on äitimuorin Toyotasta kokemusta etten ikimaailmassa sitä hyväksyisi itselleni. Luotettava varmasti on mutta mitä se auttaa jos jokapäiväinen autoilukokemus on muovinen ja laaduton. Omallakaan autolla en ole koskaan tielle jäänyt ja vain määräaikaishuollot on tarvinut tehdä vaikka onkin monta pykälää tojotan alapuolella :)

Tuli tosta Toyotasta mieleen... Kerran kokeilin vanhempien uudempaa mallia olevaa Nissan Primera farkkua, olin yllättynyt kuinka hyvä auto se oli ajaa. Kulki kuin kiskoilla! Todella vakaa ajettava, sekä voimaa oli yllättävän paljon. Ja vitut! Meinasin oikeasti kääntyä 50metrin jälkeen jo takasin ja vaihtaa omaan autoon. Tuntu kuin olisi ajanut muovisella pakasterasialla, ei mitään tuntumaa ajamiseen. 80km/h vauhtikin tuntui yhtä vakaalta kuin öljysen kiveksen pitäminen kahen sormen välissä. Never again!

Tuli tosta Toyotasta mieleen... Kerran kokeilin vanhempien uudempaa mallia olevaa Toyota Primera farkkua, olin yllättynyt kuinka hyvä auto se oli ajaa. Kulki kuin kiskoilla! Todella vakaa ajettava, sekä voimaa oli yllättävän paljon. Ja vitut! Meinasin oikeasti kääntyä 50metrin jälkeen jo takasin ja vaihtaa omaan autoon. Tuntu kuin olisi ajanut muovisella pakasterasialla, ei mitään tuntumaa ajamiseen. 80km/h vauhtikin tuntui yhtä vakaalta kuin öljysen kiveksen pitäminen kahen sormen välissä. Never again!

Toyota Primera????

Pontiac_Firebird_1968_30.webp

Siinä on oikeasti hieno amerikkalainen auto. Fiksun kokonen eikä sellanen vitun hehtaarilaatikko mitä ne yleensä on ja mikä pilaa sen muotoilun ihan täysin, kun mittasuhteet menee vituilleen. Tosta toi keulalippa helvettihin ja vähän orkkista parempaa alustaa alle ni kyllä kelpais ajella.. Vielä joku 6.6 mylly höpöttää pellin alla.

alfagtam1320_frntqrt21.webp

Silti ottaisin mielummin tommosen Alfan kyl :kuola:

Eiköhän se muovisuus johdu ihan mallista.. Muistelisin, että se sun Jeep(?) ei ollut mikään ihan halvin malli - oletan myös, että äitisi ei ajele millään 2012vm Land Cruiserilla, vaan jollakin Toyotan ns. perusautolla.

http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/4419366 On kyllä varmasti oikea muoviohjus ja ajotuntuma verrattavissa nappisilmä ladaan..

Suositut

Back
Ylös Bottom