Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä muutama auto jotka löytää tiensä talliini sit kun rikastun

e30 M3
16.jpg

e46 M3
m3_escbach.jpg

e92 M3
BMW-M3-E92.jpg

e60 M5
bmw-m5-front.jpg

f10 M5
800px-2012_BMW_M5_--_2012_DC.JPG

M6
2011-bmw-m6-review.jpg

Itse en kyllä oikein ymmärrä tuon e30 M3:sen jumalointia. Ottaisin jopa mielummin 325:sen M-sportin. Nuo neloskoneet ei vain oikein sytytä Bemmissä.

Eihän e30 M3:sta hienompaa autoa olekaan. Eikä tule koskaan olemaan.

Sanoo Saab mies :D No mikä siinä sitten kiehtoo?

Sekö että niistä pyydetään ihan järjettömiä hintoja nykyään ja että se on suht harvinainen? Vai kenties olematon teho nykypäivänä?

:D En ymmärtänyt E30 M3 fanitusta edes siihen aikaan kun itsellä oli E30 mikä lienee 335 :)

E30 hieno pointti silloin aikoinaan oli juuri kutoskoneen tehot ja siritysmäinen "formula" ääni. Suuri virhe mennä rakentelemaan M3 neloskoneeseen perustuen. Anyway, nykyään E30 on auttamattomasti vanhentunut ollakseen hieno muttei vielä tarpeeksi vanha ollakseen klassikko :D

(sitä paitsi en kykene katsomaan E30 kuvia muistamatta niitä kaikkia mittaristoon liittyviä sähköongelmia joka haittaavat hieman fanitusta)

Sanoo Saab mies :D No mikä siinä sitten kiehtoo?

Sekö että niistä pyydetään ihan järjettömiä hintoja nykyään ja että se on suht harvinainen? Vai kenties olematon teho nykypäivänä?

Nuo samat täyttyvät useissa 80-luvun klassikoissa. Eihän ne toki kaikkia kiehdo. En itsekkään maksaisi +20te E30 M3:sta, mutta hieno se on silti.

Pahaa tekee katsoa noita raiskattuja bentleytä, jollain on enemmän rahaa kuin järkeä. Miksi tuommoseen luksusautoon pitää laittaa 'sporttiset' bodykitit? Se painaa silti 2500kg ja matalaprofiiliset renkaat pilaa kyydin. Yhtä hölmöä kun maalata Rollsiin ralliraidat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Auto_Bentley_Continental_GT_2012_Bentley-Continental_GT_024347_.jpg

Jos alkuperäiseen vertaa, niin aika rankasti paskemman näköinen tuo tuunattu on. Sellainen kun tulee vastaan kadulla, niin saatan nauraa. Ja nuo feikki ilmanottoaukot ja diffuusori:face:

Veikkaan että jos tuollainen tuning Bentley tulisi kadulla vastaan niin ei se kovin rumalta näyttäisi, suoraan sanottuna ihan helvetin hieno auto. Jos tuollainen auto on jonkun mielestä ruma ja naurettava niin olisi mielenkiintoista nähdä että miten hienolla autolla naureskelija itse ajaa. :)

Veikkaan että jos tuollainen tuning Bentley tulisi kadulla vastaan niin ei se kovin rumalta näyttäisi, suoraan sanottuna ihan helvetin hieno auto. Jos tuollainen auto on jonkun mielestä ruma ja naurettava niin olisi mielenkiintoista nähdä että miten hienolla autolla naureskelija itse ajaa. :)
No minusta se nyt vaan on naurettavaa.

Valmistajat suunnittelevat autonsa ulkopuolen tuulitunneleissa ja simulaattoreissa. Se, kun joku Xzibitin ja kumppanit muovailee tuningpajalla siihen lasikuidusta "siistin näköisen" splitterin, diffuusorin ja ilmanottoaukot, ilman että niillä on mitään funktiota, on mielestäni täysin lapsellista touhua. Nuo viritykset ei sovi yhtään tuon auton luonteeseen.

Tuo auto painaa 2,5 tonnia, se ei tarvitse downforcea, ja tuskin nuo viritykset sitä edes tuottaisivat.
Continental GT on nimensä mukaisesti Gran Turismo, eli pitkän matkan cruiseri. Olen itse istunut Continental GT:n kyydissä ja se kyyti on jotain taivaallisen mukavaa, parempi kuin S-sarjan Mersuun. Miksi pilata se noilla renkailla?
Voi kun nää virittelijät pysyisivät vaan niissä tojotoissa, niin ei menisi hyvä pilalle.

Itse ajelen lähes kymmenen vuotta vanhalla Lantikalla, jos se jotenkin tähän asiaan liittyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom