Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo kyllä auton sisustan täytyy olla musta ja yksinkertainen tyyliin näin:

Interior-Black-Car-Mercedes-Benz-Dashboard-640x480.jpg

Jjjooo.. toi taas ei ole oikeen mun mieleen :D toi on musta muttei todellakaan yksinkertainen. Täynnä, vaikkakin samanvärisiä niin kuitenkin erilaisia pintoja, koristetikkauksia ja krominippeleitä. Ei nyt ruma mutta aika mauton. Eikä sisustan kuulu välttämättä olla musta.

Ei vittu tuota kiihtyvyyttä :D
Kiva ois tietää vähän statistiikkoja?

"The result, claims UR, is a 0-60 mph time of just 2.5 seconds, with a quarter mile pass taking just 9.1 seconds at 169 mph! The company also claims a speed of 241 mph in a mile, with a top speed of 257 mph."

Itse pidän maseratin sisustoista. Esim. tämä quattroporten sisustus on aika maukas.

maserati-quattroporte-collezione-cento-interior1-498x319.jpg

Tai sitten Pagani Huayran sisustus.

2012-Pagani-Huayra-interior-dasbor-view-640x400.jpg

Tietysti aina sisustusta arvioitaessa on huomioitava missä autossa sisustus on. Esim. huayran sisustus ei mihinkään 7-sarjan biimsteriin sovi. Se näyttäisi vain naurettavalta.

Tässä on Stingray

Vuosimallit 1963-1967. Ei mitään "shark body" paskaa vuosilta 1968 - 1982.
Vähän myöhässä, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että Corvette C2 on Sting ray ja C3 on Stingray. Näin niissä itse autojen kyljissäkin lukee. Mutta kyllä C2 taitaa C3:n hakata ulkonäössä. Ei C3 mikään ruma ole, mutta niitä näkee melkein liikaa liikenteessä. Tai riippuu tietysti vähän mitä vertaa. Kyllä sopivasti laitettu C3 on taas hienompi, kuin vakio C2. C4 taas on sellaista paskaa, etten sillä kehtaisi edes ajaa. Niitä tulee vastaan joka nurkalla, eikä säväytä yhtään. Vitun ruma laatikko ja aivan paska laatu.

Vähän myöhässä, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että Corvette C2 on Sting ray ja C3 on Stingray. Näin niissä itse autojen kyljissäkin lukee. Mutta kyllä C2 taitaa C3:n hakata ulkonäössä. Ei C3 mikään ruma ole, mutta niitä näkee melkein liikaa liikenteessä. Tai riippuu tietysti vähän mitä vertaa. Kyllä sopivasti laitettu C3 on taas hienompi, kuin vakio C2. C4 taas on sellaista paskaa, etten sillä kehtaisi edes ajaa. Niitä tulee vastaan joka nurkalla, eikä säväytä yhtään. Vitun ruma laatikko ja aivan paska laatu.

Tämäpä kiteytti aika hyvin omat mielipiteeni. Pitää kuitenkin muistaa että C3:ssakin oli pieniä muutoksia. Alkuvuosien C3 on ihkumpi kuin myöhäisemmät (ja mopommat) mallit.

Esim. '69
corvette_c3_69_1.jpg

Ja '82
1982_Corvette_Coupe.jpg

Mun mielestä nuo aikaisemmat on vaan varsinkin livenä paljon paremman näköisiä. Ja noissa ekoissa kun oli jerkkuakin, esim. siinä 427:ssa.. kurr..

C4-korisesta täytyy sanoa että muuten samaa mieltä, mutta ZR-1 on poikkeus joka vahvistaa säännön. Vaikka sama laatikkomuotoilu on pääsääntöisesti olemassa, sitä on pullisteltu jonkin verran ja tekniikka on jotain uskomattoman seksikästä. Oli aikanaan aika hieno auto, joskin voisin yhä ostaa sellaisen. Vähän turhan harvinainen ja kallis tosin.

800px-Corvette_ZR1.jpg

Aston Martin V12 Vantage Zagato / 510hp - 570nm - 0-100 vaivaset 4,1s

Aston%2BMartin%2BV12%2BVantage%2BZagato.jpg

Aston%2BMartin%2BV12%2BVantage%2BZagato%2B2.jpg

Perä on kyllä jotenkin hämy.
Aston%2BMartin%2BV12%2BVantage%2BZagato%2B1.jpg

Aston-Martin-V12-Vantage-Zagato1.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi Batmobile on hienompi kuin yksikään fantsu ferrari tässä ketjussa. Punaiset ferrarit, en edes tajua miten niin kallis auto voi olla niin vitun juntti. Ehkä siksi, että tuolla perusreinot ja pubiruusut vetää ihan raivolla ferrari-lippis päässä kaduilla. Olis viimeinen väri fefeen.

Toi Batmobile on hienompi kuin yksikään fantsu ferrari tässä ketjussa. Punaiset ferrarit, en edes tajua miten niin kallis auto voi olla niin vitun juntti. Ehkä siksi, että tuolla perusreinot ja pubiruusut vetää ihan raivolla ferrari-lippis päässä kaduilla. Olis viimeinen väri fefeen.

Täysin samaa mieltä. Punainen ja keltainen olisivat kyllä viimeiset värit jotka ferrariin valitsisin.
Esim mustana (musta yksinkertaisesti maailman paras väri autoon. tästä on edes turha väitellä.) helvetin siisti vs tylsä punainen.
novitec-ferrari-f430-tu-nero12.jpg

novitecferrari.jpg

Novitec-Tunero-F430-small-003.jpg

--
Ferrari-F430-Hamann-600-ucc.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom