Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lexus+LFA+01.jpg

2010-lexus-lfa-12.jpg

2011_lexus_lfa_press_images_024.jpg

lexus-lfa-3.jpg

lexus-lf-a-drivers-interior.jpg

LFA_Interior_3.jpg
 
Joo ei tuo ylempi lexus säväytä sitten ollenkaan, ei kuvissa eikä siinä topgear koeajossa. Vaikka olis kuinka nopea ja täydellinen radalla jne. niin ulkokuoren pitäis jotenkin olla mielenkiintoinen.
 
Ömm, mielenkiintoinen niinkuin tuossa suprassa vai?

Joo sitähän mä tietysti tarkoitin :jahas: On toi supra silti mieleenpainuvamman näköinen vaikkei välttämättä hyvällä tapaa.
Tostaa lexuksesta ja sen kuvista ei jää mieleen yhtään mitään. Johtuu varmaan siitä ettei sen kuvia ja tietoja ole tullut paljoa tutkittua ja se taas johtuu siitä ettei se kiinnostanut edes top gearin hypetyksen ja hektisesti editoidun koeajon jälkeen vaikka nekin taisivat tykätä siitä. Ei vaikuta superautoluokassa yhtään kiinnostavalta vehkeeltä vaikka olis paperilla kaikista nopein ja täydellisin.
 
Tyylikkäitä 60-70 luvun vehkeitä parit:

Aston_Martin-DBS_1967_800x600_wallpaper_01.jpg


ferrari-365gtb_70_side.jpg


md_Ferrari_365_GTB4_Daytona_-_rear_right_1_%28Mornington,_Victoria,_14_Jun_09%29.JPG


Kyalami_0.jpg


800px-Lamborghini_Espada_S3.jpg


Lamborghini-Espada_1968_800x600_wallpaper_06.jpg


Aika härski toi vika lambo mut helvetin hieno. Noilla kaikilla on yhteistä se että ne näyttää autolta eikä pölynimurilta niinkuin monet kalliimmatkin nykyautot.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli katsottua taas Bad Boys ja on toi 964 turbo ylivoimaisesti parhaimman ja pornoimman näköinen Porsche ikinä. Tuollaisen kun saisi joskus vielä laitettua:kuola:
porsche964turbo53resizeza7.jpg

1090535621.jpg

3368248867_37c7ac2438_o.jpg

1_l.jpg

porsche_964_turbo_02.jpg
 
Ajelin tuollaisella kerran viikon ajan, toki ei ollut turbo. Silti oli mahtava kokemus. Omalla kohdalla ainoa kokemus oikeasta urheiluautosta.
 
930, eli ensimmäinen 911 turbo on myös todella härski, ehkä jopa härskimpi:

porsche%20930.jpg


md_porsche-930-turbo-%2810%29.jpg

Oikean muotoinen perä ;)

Wikipedia sanoo 1984 mallin 0-100km/h arvoksi 4.8 ja 0-200km/h 17.7 sekuntia, aika hyvin jos oli vielä joku 4v manuaali, ei mitään hifi 8v tai kaksoiskytkinvaihteistoja. Toisaalta ei taida paljon olla muutakaan turhaa painoa tollasessa.
 
Tollanen vanha porsche ei kyllä ennen säväyttänyt ollenkaan. Ei kyllä nykyäänkään, mutta on se ruvennut ajan saatossa jotenkin näyttämään ihan siistiltä omalla tavallaan. Ja oishan se nyt ihan kummallista jos ei tota sammakoa olis olemassa :D
 
Tuollainen vanha 911 Turbo eli "the Widow maker" olisi kyllä hieno omassa tallissa. Oman aikansa superauto ja suorituskykyä riittää nykyaikanakin. Pienestä pojasta saakka unelma-autoni ollut juuri 911 Porsche. Vaimolla kesäisin käyttöautona -89 vuosimallin Carrera. Itsellä haaveena joku uudempi 911 ympärivuotiseen käyttöön, mielellään nelivetoisena...:rolleyes:
Auton ulkonäkö tietysti jakaa mielipiteitä mutta ajo-ominaisuudet "vauhdikkaammin" ajaessa ovat omaa luokkaansa ja äänet!:rock:
 
Täytyy kyllä sanoa että ne äänet 911:ssä säväyttää kaikkein vähiten verratuna muihin superautoihin. Mutta kai niistäkin jotain mölyjä lähtee :D
 
Täytyy kyllä sanoa että ne äänet 911:ssä säväyttää kaikkein vähiten verratuna muihin superautoihin. Mutta kai niistäkin jotain mölyjä lähtee :D

Ai jotain mölyä :D tykkään melkein enemmän kun vaikkapa ferrarin pörinöistä ja ulinoista, vaikka on nekin uskomattoman hienot. Nimim. Xsara vs. 911 GT3 RS ;)
 
Ihan tuon 964:n turbottomankin ääni sisällä oli aika :kuola:

Karu meininki! :rock:
 
Mun mielestä vaan jotenkin nätti... kunnon kuvia ja videoita odotellessa. Punaista en ottaisi, mutta muuten.



http://www.topgear.com/uk/car-news/bmw-1-series-m-coupe-revealed-video-2010-12-09

Headline stats include a 3.0-litre twin-turbo straight six engine pumping out 340bhp - a steroidal version of the 135i's - chassis/brakes/rear diff like the current M3 and a kerb weight of 1,500kg; a veritable porker compared to the featherweight E30.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan hieno tuo Koenigsegg CCXR Edition

koenigsegg_ccxr_special_edition-01.jpg


Kivoja numeroita kanssa...

Performace
  • 1018bhp
  • Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 2.9 seconds.
  • 0-200 km/h 9.2 sec
  • 0-200-0 km/h 14 sec
  • Top speed: 400+ km/h (245+ mph).
  • Braking distance: 32m (100–0 km/h)
  • Total height: 1120 mm (44,1”) :lol2:
  • Dry weight: 1280 kg (2821LBS) (Fully equipped with: Airbag, Glass roof and rear window, power windows, ABS, soundinsulation, lifting system, Power steering and power brakes)

0-200 ja takas nollaan 14 sek kuulostaa aika härskiltä kokemuksena.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom