Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt äkkiä jotain ihan muuta:

concours-025a.jpg


sharnbrook-03a.jpg


Ja uutta:

detroit-2009-maserati-quattroporte-sport-gt-s-is-a-mouthful.jpg
 
Juu kyllähän tuo menisi, jossei olisi pilattu juurikin tuolla amis tuningilla.
Mikähän nyt on sitten amistuningia? Pitäisi olla joku amistuningin määritelmä, kun mua suoraan sanottuna ottaa pattiin, kun aina kun autolle on tehty vähänkin jotain, se on jonkun mielestä amistuningia. Mun mielestä amistuningia on Lada, jossa on vanerista väsätty vitun iso takaspoileri, huorantikkaat, telalla vedetty mattamusta maali ja ikkunan tummennukset samalla tekniikalla, rälläkkämadallus, karvanopat, neonvihreät tuulilasinpyyhkijät ja vaaleanpunaiset peltivanteet. Toi passat ei todellakaan ole mitään amistuningia. Ei edes lähellä. Ei se silti mikään kovin nättikään ole.
 
Madallus + isot vanteet = amis. Fakta.
+1. Autoja voi tunettaa monella ihan fiksullakin tavalla, mutta tuo "tonttiin" + liian isot kromatut/kiillotetut vanteet joissa 2,2 mm kumia pinnassa tekee autosta aivan totaalisen paskan ajaa jokapäiväisessä käytössä ==> amis. Se että kyseessä on uusi auto ja tonttiinveto on tehty kuinka isolla rahalla ei muuta tuota. Mutta kukin tavallaan; varmaan mun pörpör-putkiselle M3:lle nauraa variksetkin, mutta itse tiedostan täysin että kyseessä on vajaan 40 v vanhan lapsen versio jogurttipurkista fillarin pinnoissa.
 
Madallus + isot vanteet = amis. Fakta.

Mielenkiintoista. Uusi Volvo V50 on vakiona 30mm matalampi kuin edeltäjänsä ja siinä on isommat vanteet = (vakio) amis?
On muuten kohtuu paska auto tuo volvo. Asiakkaalla oli ihkauudet vollen vanteet ja uudet nokian 7 renkaat. Renkaat tasapainossa ja kaikki kohdallaan, mutta silti täristää. Volvon edustajilta vastaus = alusta on niin herkkä ,että se huomaa pienenpienetkin heitot. Tasapainotin (kun ylimääräistä aikaa oli) moottoripyörän vanteisiin tarkoitetuilla liimapainoilla (gramman tarkkuuteen, autonrenkaissa tarkkuus on 5g.) eli tasapainoheittoa ei ollut yhtään. Silmämääräisesti vain se pienenpieni pystyheitto joka on jokaisessa renkaassa.
Mahtaa olla loistava auto ajella...
 
+1. Autoja voi tunettaa monella ihan fiksullakin tavalla, mutta tuo "tonttiin" + liian isot kromatut/kiillotetut vanteet joissa 2,2 mm kumia pinnassa tekee autosta aivan totaalisen paskan ajaa jokapäiväisessä käytössä ==> amis. Se että kyseessä on uusi auto ja tonttiinveto on tehty kuinka isolla rahalla ei muuta tuota. Mutta kukin tavallaan; varmaan mun pörpör-putkiselle M3:lle nauraa variksetkin, mutta itse tiedostan täysin että kyseessä on vajaan 40 v vanhan lapsen versio jogurttipurkista fillarin pinnoissa.

Noi tekee siitä jo niin vitun ruman että en tajua miksi kukaan haluaisi ajella vaikkei haittaisi jokapäiväistä käyttöä, ja noihan vielä haittaa :jahas:
 
Madallus + isot vanteet = amis. Fakta.
Kun päästään tiettyyn pisteeseen, niin kyllä.

Jonkin asteinen madallus ja isommat vanteet ovat huomattavasti nätimpi kokonaisuus. Lähinnä puhun esim. joidenkin automallien sporttiversioista jotka on normiin verrattuna juurikin edellämainitulla tavalla muokattuja (muun lisäksi toki..).
 
Totta tuo, että autoa madaltamalla ja isompia vanteita laittamalla saa paremman ulkonäön. Mutta ei sitä kannata överiksi vetää, vaan tehdä hillitysti. Tosin veikkaisin, että tuossa passatissa on ilmajouset, että ajossa pikkasen korkeampi maavara, mutta on tuo silti hieman liioiteltu.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
alin auto ihan hieno, mutta tuo takarenkaiden linttakulma :urjo:

+1 sillä erotuksella, että omaan silmään kaikki kotterot omalla tavallaan pirun tyylikkäitä. Mikä pointti tollasissa kulmissa muuten on? Kumit kuluu vitusti sisälaidalta ja näyttää törkeeltä.
 
+1 sillä erotuksella, että omaan silmään kaikki kotterot omalla tavallaan pirun tyylikkäitä. Mikä pointti tollasissa kulmissa muuten on? Kumit kuluu vitusti sisälaidalta ja näyttää törkeeltä.

Vanne ja rengas kun tulee ulos kaaresta, ni ei rapsi kiinni niin herkästä tommosilla cambereilla. Monessa autossa tosin jo ihan pikku madalluksenkin takia rupee renkaat kääntymään lintalleen.
 
Itsehän en Nissan miehenä näe tossa GT-Rssä mitään rumaa, päinvastoin, helvetin hieno auto ja vielä mattamustana aivan helvetin härski. Itse tosin olisin laittanu vanteetkin mustalla.
 
Itsehän en Nissan miehenä näe tossa GT-Rssä mitään rumaa, päinvastoin, helvetin hieno auto ja vielä mattamustana aivan helvetin härski. Itse tosin olisin laittanu vanteetkin mustalla.
Eikö Nissan miestä sitten kiinnosta kyseisen auton ajo-ominaisuudet ja käytettävyys? Samaa kohtaloa ihmettelen kuvien M3:en ja Imprezan kohdalla, kun kyseessä on kuitenkin selviä ajajan autoja.
 
Eikö Nissan miestä sitten kiinnosta kyseisen auton ajo-ominaisuudet ja käytettävyys? Samaa kohtaloa ihmettelen kuvien M3:en ja Imprezan kohdalla, kun kyseessä on kuitenkin selviä ajajan autoja.
Indeed, sir. Aina välillä kuulee läppää kuinka "tonttiin veto" parantaa ajettavuutta blahblah jne. Siinä vaiheessa kun katu Passat/Impretsa tai 3-sarjan BMW on yhtä matala ja omaa matalammat gummit kuin vaikka ALMS-sarjan kisa-M3 on amis-tuunink lähtenyt snadisti lapasesta. Ja toi siipi näyttää ihan helvetin typerältä jopa tuossa kilpurissa :hyper:

2008_BMW_M3RaceVersion1.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom