Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän nyt on sitten amistuningia? Pitäisi olla joku amistuningin määritelmä, kun mua suoraan sanottuna ottaa pattiin, kun aina kun autolle on tehty vähänkin jotain, se on jonkun mielestä amistuningia. Mun mielestä amistuningia on Lada, jossa on vanerista väsätty vitun iso takaspoileri, huorantikkaat, telalla vedetty mattamusta maali ja ikkunan tummennukset samalla tekniikalla, rälläkkämadallus, karvanopat, neonvihreät tuulilasinpyyhkijät ja vaaleanpunaiset peltivanteet. Toi passat ei todellakaan ole mitään amistuningia. Ei edes lähellä. Ei se silti mikään kovin nättikään ole.Juu kyllähän tuo menisi, jossei olisi pilattu juurikin tuolla amis tuningilla.
+1. Autoja voi tunettaa monella ihan fiksullakin tavalla, mutta tuo "tonttiin" + liian isot kromatut/kiillotetut vanteet joissa 2,2 mm kumia pinnassa tekee autosta aivan totaalisen paskan ajaa jokapäiväisessä käytössä ==> amis. Se että kyseessä on uusi auto ja tonttiinveto on tehty kuinka isolla rahalla ei muuta tuota. Mutta kukin tavallaan; varmaan mun pörpör-putkiselle M3:lle nauraa variksetkin, mutta itse tiedostan täysin että kyseessä on vajaan 40 v vanhan lapsen versio jogurttipurkista fillarin pinnoissa.Madallus + isot vanteet = amis. Fakta.
Madallus + isot vanteet = amis. Fakta.
+1. Autoja voi tunettaa monella ihan fiksullakin tavalla, mutta tuo "tonttiin" + liian isot kromatut/kiillotetut vanteet joissa 2,2 mm kumia pinnassa tekee autosta aivan totaalisen paskan ajaa jokapäiväisessä käytössä ==> amis. Se että kyseessä on uusi auto ja tonttiinveto on tehty kuinka isolla rahalla ei muuta tuota. Mutta kukin tavallaan; varmaan mun pörpör-putkiselle M3:lle nauraa variksetkin, mutta itse tiedostan täysin että kyseessä on vajaan 40 v vanhan lapsen versio jogurttipurkista fillarin pinnoissa.
Kun päästään tiettyyn pisteeseen, niin kyllä.Madallus + isot vanteet = amis. Fakta.
alin auto ihan hieno, mutta tuo takarenkaiden linttakulma :urjo:
+1 sillä erotuksella, että omaan silmään kaikki kotterot omalla tavallaan pirun tyylikkäitä. Mikä pointti tollasissa kulmissa muuten on? Kumit kuluu vitusti sisälaidalta ja näyttää törkeeltä.
Tasapainoa kauneuteen
Tasapainoa kauneuteen
Eikö Nissan miestä sitten kiinnosta kyseisen auton ajo-ominaisuudet ja käytettävyys? Samaa kohtaloa ihmettelen kuvien M3:en ja Imprezan kohdalla, kun kyseessä on kuitenkin selviä ajajan autoja.Itsehän en Nissan miehenä näe tossa GT-Rssä mitään rumaa, päinvastoin, helvetin hieno auto ja vielä mattamustana aivan helvetin härski. Itse tosin olisin laittanu vanteetkin mustalla.
Indeed, sir. Aina välillä kuulee läppää kuinka "tonttiin veto" parantaa ajettavuutta blahblah jne. Siinä vaiheessa kun katu Passat/Impretsa tai 3-sarjan BMW on yhtä matala ja omaa matalammat gummit kuin vaikka ALMS-sarjan kisa-M3 on amis-tuunink lähtenyt snadisti lapasesta. Ja toi siipi näyttää ihan helvetin typerältä jopa tuossa kilpurissaEikö Nissan miestä sitten kiinnosta kyseisen auton ajo-ominaisuudet ja käytettävyys? Samaa kohtaloa ihmettelen kuvien M3:en ja Imprezan kohdalla, kun kyseessä on kuitenkin selviä ajajan autoja.