Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on tommonen tuhannen tylsä/tasapaksu harmaa E90 M3 sedan. En ole kyseistä väriä eli jotain metallinhohto tummanharmaata sävyä nähnyt missään muussa M3:ssa (edes kuvissa) kuin tuossa omassa ja oisko niillä ollu coupena toi väri ajettavana Top Gearin 10-kauden sport sedan vertailussa. Kuva ei ole oikein edukseen, kun taustalla näkyvä Fordin superauto jättää ymmärrettävästi ämmän vähän varjoonsa, mutta laitetaan nyt M3 teemapäivän kunniaksi...Nyt sitten kun on semmosia autoja missä ei ole niitä harmaita kylkilistoja niin jengi ostaa tasapaksuina harmaina ja hopeina niitä.
Ihan tosimiehen lailla otin tuon iskun. Pari käyntiä vaan terapeutilla itkemässä ja oon taas melkein jaloillani :dance: :DMikäs siinä jos siitä tykkää? Itselläni ei edes ole autoa ja jos silti jostain M3 väreistä täällä jaarittelen että mikä on mun mielestä hyvä tai huono niin toivottavasti ei oo paha isku :D
Jep, onneksi saan halutessani istua kyseisen limusiinin takapenkillä leikkimässä isoa pomoa...Ka kyllä varastaa shown
Mulla on tommonen tuhannen tylsä/tasapaksu harmaa E90 M3 sedan. En ole kyseistä väriä eli jotain metallinhohto tummanharmaata sävyä nähnyt missään muussa M3:ssa (edes kuvissa) kuin tuossa omassa ja oisko niillä ollu coupena toi väri ajettavana Top Gearin 10-kauden sport sedan vertailussa. Kuva ei ole oikein edukseen, kun taustalla näkyvä Fordin superauto jättää ymmärrettävästi ämmän vähän varjoonsa, mutta laitetaan nyt M3 teemapäivän kunniaksi...
Eikö näy?
Huhuh Erittäin hyvän värinen kyllä.. space gray vai mikä onkaan?
Eikun pukille kirjettä rustaamaan:joulu3:Jos saisin M3:n (joko coupe tai sedan), olisin niiiin onnellinen.
Ihan tosimiehen lailla otin tuon iskun. Pari käyntiä vaan terapeutilla itkemässä ja oon taas melkein jaloillani :dance: :D
Jep, onneksi saan halutessani istua kyseisen limusiinin takapenkillä leikkimässä isoa pomoa...