Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo ehkä 325 coupe karvaperseenä on parempi kun vastaava sedani mut M3ssa menee toisinpäin. En osaa sanoa miks en tykkää e92 M3 coupesta.

E90 M3 Atlantis Metallic vähän rassattuna

AT16.jpg

AT18.jpg

+ E92 M3 Alpine White

AT45.jpg

Videolla näkyy mikä siinä valkoisessa on vikana, sen lisäks että se on vähän muovisen näkönen. Musta on vaan hitosti parempi. Tietty jotain muutakin vois keksiä kun noi kaks väriä.

On kyllä leuhkan näkösiä noi uudet pemarit :) Pirkale ku ois joskus rahaa tollaseen, mulle kelpais joku 530d mielellään just nyt mutta ei taida perse kestää.

Siks toi edellisen sivun punainen varmaan näyttiki hiton asialliselta.J a kuitenkin vähän omaperäisempi nykyään. Punainen on kyllä paska jossain perus 90 luvun suomiopeleissa mutta tollasessa autossa pääsee oikeuksiinsa.
Nyt sitten kun on semmosia autoja missä ei ole niitä harmaita kylkilistoja niin jengi ostaa tasapaksuina harmaina ja hopeina niitä. Valkoinen on myös monesti jees mutta tulee vähän korvista ulos kohta. Musta on lähes aina vitun jees.

BBS_LM_Front.jpg

Nyt sitten kun on semmosia autoja missä ei ole niitä harmaita kylkilistoja niin jengi ostaa tasapaksuina harmaina ja hopeina niitä.
Mulla on tommonen tuhannen tylsä/tasapaksu harmaa E90 M3 sedan. En ole kyseistä väriä eli jotain metallinhohto tummanharmaata sävyä nähnyt missään muussa M3:ssa (edes kuvissa) kuin tuossa omassa ja oisko niillä ollu coupena toi väri ajettavana Top Gearin 10-kauden sport sedan vertailussa. Kuva ei ole oikein edukseen, kun taustalla näkyvä Fordin superauto jättää ymmärrettävästi ämmän vähän varjoonsa, mutta laitetaan nyt M3 teemapäivän kunniaksi...

vassybiili.jpg

Mikäs siinä jos siitä tykkää? Itselläni ei edes ole autoa ja jos silti jostain M3 väreistä täällä jaarittelen että mikä on mun mielestä hyvä tai huono niin toivottavasti ei oo paha isku :D

Edit: Ka kyllä varastaa shown :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs siinä jos siitä tykkää? Itselläni ei edes ole autoa ja jos silti jostain M3 väreistä täällä jaarittelen että mikä on mun mielestä hyvä tai huono niin toivottavasti ei oo paha isku :D
Ihan tosimiehen lailla otin tuon iskun. Pari käyntiä vaan terapeutilla itkemässä ja oon taas melkein jaloillani :dance: :D

Ka kyllä varastaa shown
Jep, onneksi saan halutessani istua kyseisen limusiinin takapenkillä leikkimässä isoa pomoa...

Mulla on tommonen tuhannen tylsä/tasapaksu harmaa E90 M3 sedan. En ole kyseistä väriä eli jotain metallinhohto tummanharmaata sävyä nähnyt missään muussa M3:ssa (edes kuvissa) kuin tuossa omassa ja oisko niillä ollu coupena toi väri ajettavana Top Gearin 10-kauden sport sedan vertailussa. Kuva ei ole oikein edukseen, kun taustalla näkyvä Fordin superauto jättää ymmärrettävästi ämmän vähän varjoonsa, mutta laitetaan nyt M3 teemapäivän kunniaksi...

vassybiili.jpg

Huhuh:rock: Erittäin hyvän värinen kyllä.. space gray vai mikä onkaan?

Yllättävän hieno toi sininen ämmä, tollasia ei oo paljon näkyny missään. Kyllä se ämmäläinenkin tarttee madallusta, kuvat kertoo. :D Ja mustat autot on yleensä aina hienoja, mutta itselle en enää ikinä ottas sen väristä autoa.

Ihan tosimiehen lailla otin tuon iskun. Pari käyntiä vaan terapeutilla itkemässä ja oon taas melkein jaloillani :dance: :D

Jep, onneksi saan halutessani istua kyseisen limusiinin takapenkillä leikkimässä isoa pomoa...

Etten olis vaan just sua vässy nähnyt tänään siinä pitskun lähellä, oli ainakin mun mielestä saman värinen M3. Kukaan ei voi kiistää etteikö se näyttäis livenä täysin puhtaana helvetin hyvältä :eek: vaikka jotkut ehkä valitsisikin jonkun muun värin.

Suositut

Back
Ylös Bottom