Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shelby vaatii vaan kunnon alustapäivityksen heti kättelyssä.
Vaatii tai ei niin jopa uudelleenrakennetulla alustalla toi uusi Shelby on helvetin edullinen 500 kaakin auto. Edelleen hinnasta riippumatta tuo on coolein äijäauto evahNiin taitaa vaatia, siis toi uudempi malli. Mutta ei se tota ulkonäköä syö pätkääkään...
Vaatii tai ei niin jopa uudelleenrakennetulla alustalla toi uusi Shelby on helvetin edullinen 500 kaakin auto. Edelleen hinnasta riippumatta tuo on coolein äijäauto evah
Miks täällä on näin paljon näitä jenkki-paskoja?? :jahas:
Edit: tiedän tiedän, mielipiteistä ei voi väitellä mut hei avatkaa silmänne!!!
Kyllähän vuonna-88 syntynyt voi hyvällä omallatunnolla haukkua kaikki jenkit paskoiksi :D
http://www.youtube.com/watch?v=gvhS6wlv1sI Eipä toi GT mustangi mitenkään hirveen nopee taida olla kun perus etuvetovessakin pysyy perässä.
sun kannattais ihan tosissaan miettiä että kannattaako kirjoitella mitään autoihin liittyvää, kun kerta olet aina noin hakusessa kaikesta. en nyt ota kantaa tuohon kumpi on nopeampi vaan siihen että tuo video ei todista yhtään mitään mihinkään suuntaan.
Tarkotimpa vaan että on melko hyvin tollaselta lähes vakio focukselta kun pysyy tollasen vähän arvokkaamman auton perässä.
No joo, eipä tällä näköjään muuta yleensä tulekkaan kun aina samat pään aukomiset samoilta käyttäjiltä. Onneks mun ei tarvii täällä koko päivää kytätä ja väitellä ihmisten kanssa.
http://www.youtube.com/watch?v=gvhS6wlv1sI Eipä toi GT mustangi mitenkään hirveen nopeelta näytä kun perus etuvetovessakin pysyy perässä.
No just joo. :lol2:
Jos tuolla mussenkin kajuutassa olisi joku epeli joka osaisi vähänkin antaa kunnolla kenkää tolle, niin oon aika saatanan varma että katoisi foortin horisonttiin vähän äkäsemmin.
Kannattaako tuollaisen perusteella tehdä johtopäätöksiä ko. auton suorituskyvystä, mieti nyt vähän.
No just joo. :lol2:
Jos tuolla mussenkin kajuutassa olisi joku epeli joka osaisi vähänkin antaa kunnolla kenkää tolle, niin oon aika saatanan varma että katoisi foortin horisonttiin vähän äkäsemmin.
Kannattaako tuollaisen perusteella tehdä johtopäätöksiä ko. auton suorituskyvystä, mieti nyt vähän.