- Liittynyt
- 8.7.2005
- Viestejä
- 4 393
Mikäs poljin jenkkiautoissa onkaan siellä ihan vasemmalla yleensä? ;)
mää tiedän mää tiedän. sillä saa colatelineet esiin! noeivaan, lisävihjeenä, mikä puuttuu ohjaamosta, sopii hyvin käteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs poljin jenkkiautoissa onkaan siellä ihan vasemmalla yleensä? ;)
mää tiedän mää tiedän. sillä saa colatelineet esiin! noeivaan, lisävihjeenä, mikä puuttuu ohjaamosta, sopii hyvin käteen.
Mikä helvetti siinä on että noihin jenkkiautoihin ei voi laittaa kunnon penkkejä vaan tuollaiset jakkarat joissa selkänoja loppuu lapaluiden kohdalle? Turvakaaret ja nelipistevyöt kyllä pistetään mutta ei niskatukia helvetin vaaralliset ja lisäksi epämukavat :down:
1969, nussutinus ;)1964 Camaro.
Makuasioita.
Jos joku edes yrittää jenkkiautoon sovittaa jotain vitun kuppipenkkejä niin joutais viedä kyseiset pellet saunan taakse ammuttavaks.
Noissa ehkä on, mutta tässä autossa ei. Erittäin vaarallisen näköiset istuimet nimittäin. Jenkit ei aiheuta minkäänlaisia tunteita mussa, mutta pakko myöntää, että kyseinen auto on varsin munakas. Kelpaisi.IMO kyllä noissa penkeissä niskatuet on?
... ranskalaisia, hollantilaisia tai ruotsalaisia.
Sitä en kyllä ymmärrä, että miten "hienot autot" -ketjussa yleensä voi puhua amerikkalaisista autoista. Autot ovat yleensä joko saksalaisia tai italialaisia ja vain joissain harvoissa tapauksissa ranskalaisia, hollantilaisia tai ruotsalaisia.
Nyt kyllä joudun Pryerin ammuttavaksi, mutta omaan autooni olen penkit vaihtanut, kun alkuperäisissä ei ollut minkäänlaista sivutukea.
Kerrankin tuli otettua hieman pidempi powerslide, ja kyydissä ollut kaveri oli sen seurauksena kyljellään etupenkkien välissä.
Tosin autoni ei ole noita 60-70-luvun klassikkomuskeleita, joten ehkä säästyn luodilta.
Italialaisista autoista vain ferrari on hieno. yms...
Saksalaiset autot on lähes poikkeuksetta upeita.
No jep jep vaan. Ihan makuasioita kaikki. Mun silmään esimerkiksi lähes kaikki Alfa Romeot on järkyttävän rumia tai sitten mitäänsanomattomia. Ainoa hieno mitä on vähään aikaan tullut vastaan, on toi Stradale. Mutta kai noikin on sellaisia, että joissakin ne herättää positiivisia tunteita. Ei noita nimittäin kukaan järjellä ajatteleva osta.Jep, jep!
No jep jep vaan. Ihan makuasioita kaikki. Mun silmään esimerkiksi lähes kaikki Alfa Romeot on järkyttävän rumia tai sitten mitäänsanomattomia. Ainoa hieno mitä on vähään aikaan tullut vastaan, on toi Stradale. Mutta kai noikin on sellaisia, että joissakin ne herättää positiivisia tunteita. Ei noita nimittäin kukaan järjellä ajatteleva osta.
No joo. Sitä haen takaa, että miksi aina joku alkaa napista jostain autosta joka tähän ketjuun ilmestyy? Se voi olla jonkun mielestä hieno, ja jos sun mielestä ei ole, niin ketään ei kiinnosta. Vai pitääkö perustaa erikseen jokaiselle maalle oma threadi? "Hienot jenkit" Hienot ranskalaiset" "Hienot Japanilaiset"... Ettei kukaan pääse valittamaan.
IMO tänne saa kyllä laittaa vaikka Fiat Pandasta kuvan, jos se sattuu omaan silmään hienolta näyttämään. Ei se multa ole pois.
Noo, ei se sulle tarkoitettu ollutkaan, vaan vähän kaikille jotka jaksaa näistä kuvista inistä. Mutta oikeassa olet tuossa nyt lainaamassani kohdassa.Tarkoitukseni ei ollut napista jostain autosta. Tuo esitetty yleistys vain oli mielestäni kommentoinnin arvoinen. Hienoja ja vähemmän hienoja kun taitaa löytyä vähän joka maasta?
Tässä on M3:n tuunaus varsin onnistunut eli ei ole tungettu kromia, kiillotettuja vannekehiä jne. eli IMO kyseiseen automalliin ainut oikea eli puhdas/OEM-like olemus on säilytetty. Hiilarikonepellin olisin itse vetänyt valkoiseksi; katossa tuo yksityiskohta on ihan hyväksyttävä tehtaankin puolestaEdit. ettei nyt menisi ihan uhoamiseksi, niin laitetaanpas pari kuvaa kohtalaisen hienosta Bemmistä (Ericsson E92 M3). Powerhouse Amusen virittelemä, mikä on aikamoinen laadun tae oli kyseessä mikä projekti tahansa. Kevennelty (220kg vakiota kevyempi) ja hieman piristelty (437hv). Ericsson on Amusen "alajaosto", joka keskittyy Bemareiden virittämiseen. Tämä M3 tunnetaan nimellä M480. Numero 480 viittaa tehotavoitteeseen, sillä auton kehittely on vielä hieman kesken. Tämä auto on pääsuunnittelijan, Tanaben, viimeisiä hommia ennen hänen kuolemaansa.
Tuo yksityiskohta osui minunkin silmääni; madallus + 20-tuumaiset vanteet tekee tosiaan ahtaan näköisiksi noi rengaskotelot. Vakioalustalla ja 19-tuumaisillakaan ei tuota tilaa mitenkään älyttömästi ole.Prayer sanoi:Takarenkaan ja takakaaren väliä kun katsoo niin ei taida sormet väliin sopia
Mitähän kun tuohon menee taakse 3 raskastekoista miestä ja ajetaan kuoppaan tai kiihdytetään todella kovasti.. Vai onko se muka niin jäykkä ettei anna yhtään periksi.
Mulle tuli tuosta mieleen jotenkin tämä:Uusi Audi A5 Sportback. Näyttää jotenkin vielä paremmalta kuin perus-A5 coupe.