Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä noissa ysäri bemareissa, mersuissa ja Ooppeleissa hymy hyyty kun mittarit näyttää mitä sattuu ja joka toinen päivä sähkövermeet on pimeinä. Vaikka kuinka perse raapisi maataa. Eikä nuo ihan hirveän hyvän näköisiäkään ole, 99% ihmisistä kuvittelee että kyseessä on joku teiniviri....

nim. kokemusta on...
Totta.
bigBBS.jpg
Mutta tämä on asiallinen :thumbs:

XJR on kyllä nätti, kova kilpailija Maserati Quattroportelle. Niin on myös XKR:

jaguar-xkr.jpg

Takamus tuossakin tosin tuollainen vähän juupaseipäs;

jaguar-xkr-rear.jpg

Missä autoissa teidän mielestänne on hyvät takamukset?
Aloitan itse farkuila; Volvo V70
volvo%20v70%20niot.net%201%20(13).jpg

Chryshler 300
300_lg.jpg

Chryslerissäkin auton massiivisuus on edellytys tuon perän toimimiselle. Muut farkut sitten tuntuu olevan enemmän tai vähemmän kamalia; Audit, Mersut, Bemarit, Lexukset ja muut. Hrrr.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
teude, älä huoli, en todellakaan hankkisi kumpaakaan noista kahdesta ilman että vähintään 9mm burana olisi ohimolla. Mutta farkuissa yleisesti ottaen on persus aivan kamala. Siksipä silmäpuoli onkin kuningas sokeiden valtakunnassa.

Olen jo pidempään pohtinut tälläistä "autojen hotornot" sivustoa; arviointi 1-10, ehkä moderoidut kommentit, eri kategoriat (sedan coupe supercar farkku pakettiauto pikkuauto jne jne jne) ja kuvakulmat (edestä, sivulta, takaa, ISO eli edestä sivulta ja vähän ylhäältäpäin viistokuva, sisätilakuva, ratti, vanteet jne). Kuvat joko valmistajan esitteistä tai jonkun käyttäjän itse kuvaamina. Mukana tarkat tiedot merkistä, mallista ja vuosirenkaiden määrästä sekä tietysti custom-täppä jos autoa on laitettu aftermarketeilla ja toreilla.

Siitä sitten neuroosiverkoilla laskisi suositeltua autoa annettujen arviointien ja muiden vastaavalaisten mieltymysten perusteella jne... Jos jollain web/koodiwelholla on ylimääräistä aikaa ja energiaa ja etenkin intoa vastaavanlaisen proggiksen potkaisemiseksi käyntiin niin mainitkaa :)

Itse tykkään peräpuolista mm. Lexus IS250:ssä

2008-lexus-is-250-sr.jpg

Myös E46 bemareissa perä on sopivan jämpti ja särmikäs (3xx facelift), E92:en perästä sitten en taas tykkää juurikaan. Honda Accordissa on myös ihan toimiva peräsin.

Suht off-topiccina, mitä helvettiä tässä ketjussa tekee joku Volvo V70!? Siis ei helvetti, tän topicin nimi on hienot autot, eikä mikään "tällä kuskaan muijan ja mukulat puuhamaahan tosi kivuttomasti".

Suht off-topiccina, mitä helvettiä tässä ketjussa tekee joku Volvo V70!? Siis ei helvetti, tän topicin nimi on hienot autot, eikä mikään "tällä kuskaan muijan ja mukulat puuhamaahan tosi kivuttomasti".

Itsekkin kyllä yllätyin aika totaalisesti kun tämän ketjun avasin ja V70 volvon perä lävähti ruudulle:D:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom