ehec
VIP
Pecman sanoi:Minua kiinnostaakin jo aiemmin mainitsemani tiedotusvälineiden rooli asiassa.
Jotta ihmiset saatiin uskomaan tarinaan vaati se tiedotusvälineiden avustusta.
......
Kysymys teille, jotka kiistätte salaliiton ja suurten kysymysmerkkien mahdollisuuden: Missä se salaliiton raja teidän mielestänne menee?
Jos vahingon annetaan tietoisesti tapahtua ja sen jälkeen siitä pyritään valheita systemaattisesti sepittämällä ottamaan kaikki hyöty irti omien tavoitteiden saavuttamiseksi, onko kyseessä salaliitto?
Toi tiedotusvälineiden rooli tossa jutussa ois ihan kiva tietää, olen samaa mieltä.
Kun olen salaliittoa vastaan ollut, en ole tarkoittanut että tapahtuneessa olisi kaikki virallisen tarinan mukaista, lähinnä olin sitä vastaan kun jotkin olivat varmoja siitä että usan hallinto on ollut mukana räjäyttään torneja ja tornit eivät ilman räjähteitä voineet tippua, ja nyt enempi asiaan tutustuttuani olen myös sitä mieltä että pentagoniin tulleet vauriot ovat mitä todennäköisimmin sen ihka oikeasti kaapatun matkustajakoneen tekosia.
En myöskään usko että minkään vahingon annettiin tietoisesti tapahtua. Eli ainoa mysteeri mikä minua hieman askarruttaa enään on ton yhen koneen alas ampuminen tai mitäs sitten ikinä tapahtuikaan...