Hieno toteutus Pentagon -salaliitosta

mitäs mieltä arvoisat väittelijät ovat niistä pernaruttoa sisältävistä kirjeistä,kukas ne lähetti? al-queda vai salaliitolaiset..??

Tuo onkin mielenkiintoinen juttu, ne kirjeethän käytännössä unohdettiin myöhemmin täysin. Asia ei kiinnosta mediaakaan tipan tippaa. Oma mielipiteeni on että niillä luotiin salaliittolaisten toimesta (USA:n puolustushallinto + öljy-yhtiöt + Bin Ladin) yleistä uhkan ilmapiiriä.

Mitähän muuten niissä lentokoneissa tapahtui hyökkäyksen aikana? Veikkaan että lentäjät tapettiin heti alussa että matkustajat ajattelisivat että ei ole mitään hyötyä käydä terroristien kimppuun, koska kukaan ei osaisi ohjata koneita. Olikohan muuten niillä terroristilentäjillä aids koska ne eivät välittäneet enää hengestään...

Pentagonista vielä lyhyt kommentti että kumma että kaikki turvakameroiden nauhat takavarikoitiin. Olisikohan ihan vaan sen takia, että niissä olisi näkynyt usalaisten itsensä ohjaama PIENI SUIHKUKONE TAI OHJUS!

Edit:

Onko kellään sattunut tulemaan vastaan silminnäkijälausuntoa WTC-torneissa olleelta, joka on nähnyt koneen tulevan kohti ja joka itse on vielä selvinnyt tornista pois? Voihan vitsi mikä näky se on ollut, huh huh !

noilla kirjeillä saatiin kansa ja media pelkäämään saddamia/irakia ,kun muka irakilla oli niitä joukkotuhoaseita (vmd).. samaan syssyyn väitettiin irakin tiedustelupalvelun tavanneen mohammad attan jossain sveitsissä.täyttä paskaa..

Löytyikö muuten Afganistanista kemiallisia/biologisia aseita? Jenkeillähän on vimpaimet, joilla voidaan kaivaa satavarmat todisteet vuosia vanhojen varastojen seinistäkin.

Hyvin on aivopesu uponnot kansaan. Kukaan ei millään voi edes kuvitella länsimaiden vehkeilevän salaliittojen kanssa. Kuitenkin poppoo uskoo että jokainen äflämi on roisto ja juonittelija, joka ei välitä omienkaan tappamisesta ja kiduttamisesta. Muslimit ovat tunnetusti häiköilemättömiä sotavankien kiduttajia ja häpäisijöitä, vai oliko se sittenkin toisinpäin?

Ahvena sanoi:
Hyvin on aivopesu uponnot kansaan. Kukaan ei millään voi edes kuvitella länsimaiden vehkeilevän salaliittojen kanssa. Kuitenkin poppoo uskoo että jokainen äflämi on roisto ja juonittelija, joka ei välitä omienkaan tappamisesta ja kiduttamisesta. Muslimit ovat tunnetusti häiköilemättömiä sotavankien kiduttajia ja häpäisijöitä, vai oliko se sittenkin toisinpäin?

Tässähän nyt on lähinnä kyseessä "äflämit", jotka kuuluvat sekä ajattelultaan että ideologialtaan äärimmäisyyksiin. Heidän maailmankuvansa ja moraalikäsityksensä poikkeaa hyvin suuresti omastamme, kuten äärijärjestöjen toiminnasta voidaan päätellä. Tämä nyt ei mitenkään koske kaikkia islaminuskoisia maailmassa, vain hyvin pientä ja kieroutunutta osaa, jotka siis terrori ym. iskuihin ryhtyvät. Itsemurhapommittajat ovat hyvä esimerkki tästä. Vai eikö sinusta itsemurhapommittaja ole roisto ja juonittelija, joka ei välitä omienkaan tappamisesta ja kiduttamisesta?

Ahvena sanoi:
Löytyikö muuten Afganistanista kemiallisia/biologisia aseita? Jenkeillähän on vimpaimet, joilla voidaan kaivaa satavarmat todisteet vuosia vanhojen varastojen seinistäkin.

Öh, pitikö Afganistanista löytyä kemiallisia tai biologisia aseita? Ymmärtääkseni joukkotuhoaseita verukkeena käyttäen mentiin Irakiin, Afganistaniin taas lähdettiin metsästämään terroristeja, jotka siellä todellisuudessakin majailivatkin.
Kyllä salaliittoihin voi uskoa, enkä pidä mitenkään mahdottomana, että terroristeja olisi esimerkiksi rahoitettu Yhdysvalloista jonkin tahon toimesta. Kumpikin osapuoli kiduttaa ja tappaa sotavankeja, senkään uskomisessa ei ole mitään vaikeuksia. Nauruhermoja rupeaa kuitenkin kutkuttamaan siinä vaiheessa, kun väki esitää väitteitä, ettei 9/11-iskuja tehty lentokoneilla, että Yhdysvallat on kuljettanut Irakista löydetyt joukkotuhoaseet piiloon käyttääkseen niitä myöhemmin omia kansalaisiaan vastaan tai että G.W. Bush on avaruustutkimuksen sivutuote ja käy paristoilla. Vähän tolkkua juttuihin, vaikka spekulointi hauskaa onkin :)

Pentagonin iskusta...

Eli olihan sinne osunut kone voinut olla muukin kuin 757 tai ohjus? Vaikka hävittäjä tai joku muu juurikin tuota iskua varten kustomoitu kone.
Kone on voinut vaikka ennen Pentagoniin osumista ampua ohjuksen seinään joka on tehnyt tuon siistin jäljen ja auttanut sitten itse koneen tunkeutumista sisään rakennukseen. Ohjus on siis toiminut muurin murtajana. Eikä se ole ollut pakko olla räjähtävä ohjus vaan jokin suuri massa joka on murtanut muuria.
Tästä mahdollisesta koneesta on sitten jäänyt sitä näkyvissä olevaa lentokoneen romua Pentagonin eteen? Ja onhan siihen kustomoituunkin koneeseen voitu maalata AA teksti. Tuollainen kone kuitenkin aika vauhtia mahdollisten silminnäkiköitten ohi viuhahtaa, mutta tuon tekstin moni kuitenkin ehtinee hahmottamaan.

Tämän postin ydin siis oli se, että Pentagoniin osunut "kappale" saattoi olla muukin kuin ohjus tahi 757.

Ja tämä mahdollinen muu kone on voinut vaikka pitää sisällään sitten 757 koneen osia ja näin saatiin todistusaineistoa rikospaikalle.... :rolleyes:

iso-erno sanoi:
noilla kirjeillä saatiin kansa ja media pelkäämään saddamia/irakia ,kun muka irakilla oli niitä joukkotuhoaseita (vmd).. samaan syssyyn väitettiin irakin tiedustelupalvelun tavanneen mohammad attan jossain sveitsissä.täyttä paskaa..

Joo kyllähän tota hyökkäystä irakiin alustettiin aika monta vuotta ennen ja toi WTC töräys oli vain se kääntökohta jolla saatiin se oikeutus lähteä rytäämään.

Edit: Iso-erno on aika hyvin pähkäillyt näitä yhteyksiä, kuten myös itse tässä vuosien mittaan.

WastingTime sanoi:
Itsemurhapommittajat ovat hyvä esimerkki tästä. Vai eikö sinusta itsemurhapommittaja ole roisto ja juonittelija, joka ei välitä omienkaan tappamisesta ja kiduttamisesta?

Itsemurhapommittaja on jotain, johon me länsimaiset vellit emme pysty. Jotkut uhrautuvat toisten puolesta, jotkut valehtelevat omasta puolesta etteivät edes pientä uhrausta joutuisi tekemään. Ja aina täytyy huomioida mihin isku tehdään, ennen kuin yleistetään/ylistetään/tuomitaan. Sekin tulisi ottaa huomioon, oliko isku edes itsemurhaisku vai lavastus.

Willie sanoi:
Öh, pitikö Afganistanista löytyä kemiallisia tai biologisia aseita? Ymmärtääkseni joukkotuhoaseita verukkeena käyttäen mentiin Irakiin, Afganistaniin taas lähdettiin metsästämään terroristeja, jotka siellä todellisuudessakin majailivatkin.

Pointti oli se, että jos Afganistanista olisi löytynyt pernaruttotehtaita ja muita vastaavia labroja, olisi näistä uutisoitu varmasti. Koska mitään ei uutisoitu, voidaan olettaa ettei mitään löytynyt. Koska mitään ei löytynyt, voidaan olettaa että mitään ei ollut. Jos mitään ei ollut, miten äflämit olisi lähettäneet pernaruttokirjeitä?

Loppuun vielä: Miten on mahdollista että sakki uskoo enemmän alkukantaisten kivikautta elävien rättipäiden taitoihin toteuttaa salaliittoja kuin maailman nykyaikaisimman sotilaskoneiston ja ties mitä muita titteleitä ansainnut ämöriikka? Itse en usko täysin salaliittoteoriaan enkä rättipäiden iskuteoriaan.

cartman74 sanoi:
Eli olihan sinne osunut kone voinut olla muukin kuin 757 tai ohjus? Vaikka hävittäjä tai joku muu juurikin tuota iskua varten kustomoitu kone.
Kone on voinut vaikka ennen Pentagoniin osumista ampua ohjuksen seinään joka on tehnyt tuon siistin jäljen ja auttanut sitten itse koneen tunkeutumista sisään rakennukseen. Ohjus on siis toiminut muurin murtajana. Eikä se ole ollut pakko olla räjähtävä ohjus vaan jokin suuri massa joka on murtanut muuria.
Tästä mahdollisesta koneesta on sitten jäänyt sitä näkyvissä olevaa lentokoneen romua Pentagonin eteen? Ja onhan siihen kustomoituunkin koneeseen voitu maalata AA teksti. Tuollainen kone kuitenkin aika vauhtia mahdollisten silminnäkiköitten ohi viuhahtaa, mutta tuon tekstin moni kuitenkin ehtinee hahmottamaan.

Tämän postin ydin siis oli se, että Pentagoniin osunut "kappale" saattoi olla muukin kuin ohjus tahi 757.

Ja tämä mahdollinen muu kone on voinut vaikka pitää sisällään sitten 757 koneen osia ja näin saatiin todistusaineistoa rikospaikalle.... :rolleyes:
Joo, kyllä, näinkin on voinut käydä. Se on myös voinut olla joulupukki porosaattueineen joka lahjojen sijasta ripottelikin paikalle koneen osia ja kaapatun koneen matkustajien jäänteet.

...Tai ehkä sittenkin siihen törmäsi se 757 ja totuus on jälleen kerran tarua ihmeellisempää.

Ahvena sanoi:
Loppuun vielä: Miten on mahdollista että sakki uskoo enemmän alkukantaisten kivikautta elävien rättipäiden taitoihin toteuttaa salaliittoja kuin maailman nykyaikaisimman sotilaskoneiston ja ties mitä muita titteleitä ansainnut ämöriikka? Itse en usko täysin salaliittoteoriaan enkä rättipäiden iskuteoriaan.

Minä olen itse myös sitä mieltä, että molemmissa tarinoissa on aukkoja. siis virallisessa selityksessä ja salaliittoteoriasta. Lähemmin ja objektiivisesti tarkasteltuna salaliittoteoriassa vaan on aukkoja huomattavasti enemmän. tosiaan virallisessakin selityksessä on asioita, jotka eivät täysin selitä tapahtumia, mutta uskon näiden johtuvan iskun massiivisuudesta ja tutkinnan vaikeudesta, jopa mahdottomuudesta.

Suurimmat salaliittoteorian vastaiset jutut mielestäni ovat:
-motiivin puute
-se fakta, että virallista tutkintaa ei ole laajemmin kyseenlaistettu. Mikäli wtcn romahtaminen olisi fysiikan lakien vastaista, kuten jotkut väittävät, niin miksi jokainen fyysikko ja tutkija maailmassa ei ole älähtänyt? Kuitenkin haloota olisi pitänyt syntyä muutenkin enemmän, kuin muutamat nettisivustot. Kongressi ym. joista löytyy varmasti lukemattomia ihmisiä jotka olisivat valmiit tuomitsemaan Bushin heti kun todisteita on vähänkin.

Itse olen sitä mieltä, että
1) Arabit eivät tehneet iskuja
2) 757 ei törmännyt Pentagoniin
3) kaikki muu menee niin kuin kerrotaan

Art2 sanoi:

Korrekti päätelmä, näin mä myös ton olen kuvitellut tapahtuneen.

Oletteko muuten lukeneet yhden Pentagonin työntekijän (olikohan joku Probst) silminnäkijälausunnon. Muistaa muka hyvin miten lentokone katkaisi jonkun jeepin antennin ja lentokoneen moottori meni 6 jalan päästä ohi miehestä lentäessään Pentagoniin. Melkoista satuilua mutta niin se vaan on että tuollaistakin "turinointia" lehdet toistavat ihan oikeana silminnäkijälausuntona. Minusta vaikutti aika yksinkertaiselta tyypiltä (tyypillinen punaniska jenkki) joka on helppo hypnotisoida "muistamaan" tuollainen juttu.

Ahvena sanoi:
Pointti oli se, että jos Afganistanista olisi löytynyt pernaruttotehtaita ja muita vastaavia labroja, olisi näistä uutisoitu varmasti. Koska mitään ei uutisoitu, voidaan olettaa ettei mitään löytynyt. Koska mitään ei löytynyt, voidaan olettaa että mitään ei ollut. Jos mitään ei ollut, miten äflämit olisi lähettäneet pernaruttokirjeitä?

Pernaruttokirjeillä ei ole välttämättä mitään tekemistä Afganistanin kanssa, kirjeethän oli lähetetty ymmärtääkseni Yhdysvaltojen sisältä, joten todennäköisesti kirjeiden sisältämä jauhekin on valmistettu siellä. Pernaruttokanta on mahdollista hankkia tietyistä laboratorioista tutkimustarkoituksiin, joten terroristit tuskin ovat itse eristäneet taudinaiheuttajaa. Kirjeissä ollut pernarutto ei esiintynyt helposti levitettävässä muodossa, lähinnä mieleen tulee aerosoli, joten kirjeiden valmistus ei ole edellyttänyt kovinkaan kummallista kotilaboratoriota.
9/11-iskut eivät myöskään vaatineet huipputeknologiaa tai vaikeasti hankittavaa erityisosaamista (lentäjät piti toki kouluttaa), ainoastaan hyvää koordinointia ja paljon vaivannäköä. Itselläni ei ole mitään vaikeuksia uskoa, että ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneet motivoituneet fanaatikot olisivat kykeneviä moisen järjestämään.

Sekään ei vielä sulje salaliittoa pois, että tornit romahtivat ihan pelkästään lentokoneiden takia tai pentagoniin osui lentokone eikä ohjus. Ei ole kirkossa kuulutettu ketkä koneita lensivät vai lensikö kukaan. Ekan postin matkassa tulleen linkin sivuilla luki joskus vuosi sitten sellainen teoria, että koneet oli kauko-ohjattuja jollain autopilootilla.

Arabien tunnustus iskuille ei välttämättä ole luotettava. Joko heille on maksettu tai ovat olleet mukana juonessa tai jokin ryhmä on kerännyt helpot kunniat iskusta ilmoittautumalla. Monien länsimaisten murhien ja pommi-iskujenkin jälkeen on tullut tunnustuksia enemmän kuin tekijöitä.

Myös salaliittoa puoltavat julkisuuteen vuotavat dokumentit eivät ole täysin luotettavia. Motiiveina väärennetyille dokumenteille voisi olla halu savustaa joku ulos ministeriöstä, kosto tai oikeiden todisteiden hukuttaminen roskaan. Tarpeeksi monta asiakirjaa kun 'vuotaa' julkisuuteen ja ne onnistutaan aukottomasti todistamaan vääriksi, totuus hukkuu valheeseen.

Willie sanoi:

Itse olen sitä mieltä, että jutussa on jotain hämärää. 3 asiaa mitkä aiheuttaa minulla tuon ajattelun on
1) Täysi mahdottomuus päästä aseiden kanssa lentokoneisiin.
2) Amerikan ilmapuolustuksen täysi lamaantuminen nuina hetkinä
3) Lentotaidottomien arabien taitolento kohteisiin.

Edit: lisäksi tietenkin tuo lista minkä pistin vasta.

Art2 sanoi:

Musta ne suurimmat epäkohdat asioiden virallisessa selityksessä liittyy WTC 7:n sortumiseen ja lento 93:n putoamiseen.

Pecman sanoi:
Musta ne suurimmat epäkohdat asioiden virallisessa selityksessä liittyy WTC 7:n sortumiseen ja lento 93:n putoamiseen.

No juu tuo seiskan sortuminenkin puoltaa sitä, mutta eikös tuo 93 alas ampuminen ole jossain myönnetty.

Art2 sanoi:
Itse olen sitä mieltä, että jutussa on jotain hämärää. 3 asiaa mitkä aiheuttaa minulla tuon ajattelun on
1) Täysi mahdottomuus päästä aseiden kanssa lentokoneisiin.
2) Amerikan ilmapuolustuksen täysi lamaantuminen nuina hetkinä
3) Lentotaidottomien arabien taitolento kohteisiin.

Edit: lisäksi tietenkin tuo lista minkä pistin vasta.

1) Kaappaajat olivat aseistautuneet ymmärtääkseni teräasein ja heitä oli lentokoneessa useampia. Puolessa vuodessa kykenee helposti kouluttamaan 10 miehen ryhmän, joka pystyy aivan arkipäiväisiä esineitä tilapäisvälineinä käyttämällä kaappaamaan lentokoneen. Nuo välineet voidaan/voitiin näyttää turvatarkastuksen tekijöille, eivätkä he osanneet epäillä mitään. Lentokoneessa on ahtaat tilat, joten niissä olevia matkustajia on helppo kontrolloida.
2) Ennen 9/11 iskuja kaapattua matkustajakonetta ei olisi varmasti ammuttu alas. Kaappaajien aikeista ei ollut mitään tietoa, ja matkustajien turvallisuus oli etusijalla. Jälkiviisaus on helppoa, mutten näe mitään ihmeellistä yhtaikaisten iskujen onnistumisessa ilmapuolustuksen kannalta.
3) Miten niin lentotaidottomien? Miehethän olivat lentotaitoisia, koulutus annettiin ainakin pääasiassa Yhdysvalloissa.

Edelleen, jos jotain salaliittoteorioita halutaan esittää, kannattaa katseet suunnata iskun motiiveihin, suunnittelijoihin, rahoittajiin jne. Iskut on toteutettu juuri siten kuin julkisuuteen on kerrottu, mutta taustalla olevissa vaikuttimissa voi olla sitäkin enemmän epäselvyyksiä.

Edit: Neljäs kone saatettiin hyvinkin ampua jo alas, mutta siinä en näe mitään salaliittoa takana.

Back
Ylös Bottom