ektomorfi sanoi:1. Ei tutkittu. Miksi "salaista tietoa". "Kaiken lisäksi turman syy oli täysin selvä". Ja sitte kysytte, et miks ei o todisteita räjähteistä. Huhhuh, olipa idioottimainen pointti sulta.
2. Minkä takia ne räjähdykset ei olis voinu alkaa ylhäältä? Tässä asiassa en oo mikään expertti, mutta WTC-tornit ei se tärkein argumentti mulle ookkaan (niinku oon maininnu muutaman kerran)
3. Sut vakuutetaan helposti LOL.
4. Ei vaan, sä et ymmärtäny. Sanottiin, että "ei oo mitään perusteita, miksi näin olisi tehty" tai jotain. Ja esitin yhden perusteen, piste.
No muistaakseni minä vaan en kyllä ole todisteita räjähteistä kysellyt. Koska siellä ei mitään räjähteitä edes ollut. Ihan höpölöpö juttuja ne.
Aijaa jokuko olisi lentokoneiden törmäysten jälkeen ne pommit sinne ylös vienyt? Vai luuletko että ne pommit olis räjähtämättä siellä kestänyt sen lentokoneen törmäyksen ja tulipalot?
Mitenniin mut muka vakuutetaan helposti? Jos sä osaat selittää jonkun porsaanreijän noita lentokoneen osia koskien niin anna tulla. Sellasta vaan ei oikein ole. Mistään ei tule niin isoja romuja siihen pihalle ihmisten huomaamatta. Se on ihan aukoton todiste. Tuo uppoavuuskin on kyllä hyvä todiste. Ei ohjus noin syvälle uppoa vaan räjähtää siihen ensimmäiseen tai pariin ekaan seinään. Tuo oli lävistänyt vaikka kuinka monta seinää ja melkein sisäpihalle asti mennyt. Siihen ei kevyt pieni ohjus pysty vaikka kovempi vauhti onkin. Lentokoneessa on massaa jolla se uppoaa sinne syvälle.
Ei oo kovin painava se sun esittämä peruste. Yksi pieni lausahdus jonka todenperäisyydestäkään ei ole tietoa. Todennäköisimmin hieman manipuloitua ja muunneltua näiden salaliittoteroriaan uskovien osalta. Kuten jo mooren maikkölistäkin on puhuttu.
Onko se WTC-1 se torni johon osui se kone keskemmälle? Ilmesesti? Sillonhan kuormitus on melko tasapuolista kun kone meni seinästä läpi ja mitä todennäköisimmin sinne kantaviin pilareihin. Tuli pehmensi niitä kunnes ne ei kantaneet enää tarpeeks ja seinät petti sivuilta.