BB PRO Hidetada Yamagishi

Vääristä en osaa sanoa, mutta vähintäänkin kyseenalaisia jotkut noi sen protokollat.

Olin sarkastinen..varmaankin sen ymmärsit.

Toi pienten sarjataukojen ja suuren volyymin teko kun yleensä taotaan maanrakoon tällä foorumilla vääränä metodina, mutta hyvin näköjään mänöö perille hänelle ja myös bullille.

Hidellä alkanut näkymään tulokset kun lyöttäyti yhteen Milosin kanssa todennäköisesti hakee huipennusta uraansa ja lopettaa
Aika mielenkiintoinen valinta. Toivotaan ettei lopputulos ole insuliinilla ylitankattu vesi-ilmapallo. Olisin Hidenä kääntynyt kyllä Kuwaitin poikien puoleen.

Aika mielenkiintoinen valinta. Toivotaan ettei lopputulos ole insuliinilla ylitankattu vesi-ilmapallo. Olisin Hidenä kääntynyt kyllä Kuwaitin poikien puoleen.

Nyt tulee ihan puhdasta mutuilua, mutta veikkaisin että Kuwaitin pojilla on vähän erillainen hintalappu kun mr. Sarcevilla. Toki tuloksetkin olleet "vähän" eri tasoisia. Ymmärrän toki sun pointin, koska jos tarkoitus tehdä parasta Hideä ennenkun jättäytyy pois pelistä, niin silloin olisi ehkä perusteltua kääntyä semmoisen tahon puoleen mikä on todistetusti tuottanut onnistuneita tapauksia vähän useampiakin...

Nyt tulee ihan puhdasta mutuilua, mutta veikkaisin että Kuwaitin pojilla on vähän erillainen hintalappu kun mr. Sarcevilla. Toki tuloksetkin olleet "vähän" eri tasoisia. Ymmärrän toki sun pointin, koska jos tarkoitus tehdä parasta Hideä ennenkun jättäytyy pois pelistä, niin silloin olisi ehkä perusteltua kääntyä semmoisen tahon puoleen mikä on todistetusti tuottanut onnistuneita tapauksia vähän useampiakin...
Mä oon taas saanut jotenkin sellaisen kuvan, että jos pääsee siihen "Camel Crew" -tiimiin niin homma olisi ilmaista tai tai ainkin edullista. Bader Boodailla on käsittääkseni lihava lompakko.

Back
Ylös Bottom