BB PRO Hidetada Yamagishi

12o_hide_1out_rot.jpg

In this video we check in on "The Dragon" and his trainer Eric DiLauro to get an update on Yamagishi's condition just a few days out from the show.

Katso video täältä

Hide on kertonut tavoitteekseen sijoittua 10 parhaan joukkoon Mr Olympiassa ja tällä kunnolla se olisi ollut mahdollista 'isojen massapoikien heilunnassa'..mutta siis 212sarjassa tekee tuhojaan :) niin ainakin itse haluaisin uskoa..

Kyllähän tuolla 212 -sarjassa olisi tälläkin hetkellä montakin kaveria jotka eivät varmasti viimeisten joukosta löytyisi näissä avoimen sarjan kilpailuissa. Ei olisi mitenkään tyhmä veto Hideltä siirtyä sarjaa alemmaksi, varmasti saisi urallansa ainakin paljon enemmän palkintorahoja.

Olis pitänyt mun mielestä sijoittua Hiden paremmin ACE:ssa. Tänään Britannian GP ja kunto on mun mielestä vähintään yhtä kova kuin Olympiassa!! Kärkikahinoin vihdoin(IMO) :)

Mahdollisesti Hiden tubberi kanava...

Ei enää kisaa tänä vuonna(5 skabaa takana), fiksu päätös! Ansaitulle off-seasonille waan :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
12bpg_hide_post_rot.jpg

Dave Bourlet catches up with Hide Yamagishi just after he returned from Manchester, UK.
After "The Dragon" placed eighth at the British Grand Prix, he tells us what his plans are for next year when he expects to be "shredded and 220."

Katso video täältä

Back
Ylös Bottom