Hevosille tarkoitettua glukosamiinia?

Reseptillä apteekista Arthryl 1500mg 90 kipaletta kelakorvauksien jälkeen karvan verran alle 30 egeä. Yliopiston apteekin sivuilta näkee tuotteiden hinnat (kelakorvauksien kanssa tai ilman), ei tarvitse arvuutella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi hevosille tarkoitetut aineet on sitten maultaan aika herkkuja, aikoinaan vitabalansin calmbalansia (tarkotettu ravureille kisastressiä vähentämään) ostin kun siinä oli l-tryptoa mitä ei sillon vielä muualta saanut. Maku oli lähes taivaallinen..

Olisi kai pitänyt vaan sotkea se heinien joukkoon ja mussuttaa hirnuen niin olisi mennyt alas paremmin.

liekköhän tredin aloittaja tarkoittanut MSM-jauhetta. sitä ruukataan monesti käyttää tuon glukosaamiinin kanssa ja se on tarkoitettu hevosille.

Meillä tätä MSM-jauhetta on ainakin on käyttänyt minä nivelvaivoihin (lähinnä kädenvääntö aktiiviaikoinani) ja koiramme nivelrikkoon. Hyvin toimivaa ja purkki kestää helvetin kauan.

Totta kai käytän. Ihan hyvää tavaraa, mutta suosittelen ihmisille huomattavasti pienempiä annoksia mitä ite vedän lärviin.

Itse tilasin bulkkijauheena kilon ihan ihmisille tarkoitettua glukosamiinia. Vedän reilu 2g päivässä, ja kuukausihinnaksi tulee itse kapseloituna himpun vajaa 3 euroa. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa :)

quaz: -Siis ymmärsinkö oikein?

Syöt 2g(2000mg) päivässä ja hintaa tulee kapseloituna 3e/kk?
eli kuukaudessa: 2g*30=60g
1kg riittää: 1000g/60g=16.7kk
hintaa tulee kilolle (kapseloituna): 16.7*3e=50e

Elikkäs jos söisi sen 1500mg/pvä mikä tuntuu tutkimuksissa olevan se yleisimmin käytetty vrk-annos, riittäisi tuo satsi pitkästi yli puolitoista vuota ja hintaa tulee n.50e. Eikä tuohon riittämiseen ole laskettu edes taukoja mitä tuon syömisessä kannattaa/voi välillä pitää.

Perkele, kyllä mua (ja ilmeisesti montaa muutakin) on huijattu ja pahasti nuissa hinnoissa, jos nuo mun epätoivoiset laskelmat menee sinnepäinkään oikein, mikä tosin on hyvin epätodennäköistä...

Jos oikein tuon ymmärsin ja vielä vahingossa laskinkin, voitko laittaa vaikka s-postia mistä tuota kannattaa hommata. t:nivelrikkoinen

Googleen kun iskee bulkpowders niin ensimmäisen linkin takaa löytyy ko. nettikauppa.

Sieltä kilo glukosamiinia + täydellinen kapselointikitti kokoa "00" (näyttäis tällä hetkellä olevan sold out) n. 80e + postikulut. Itse olin laskenut hinnan ilman postikuluja ja kapselointilaitteen kustannuksia, sellainen kun sattui löytymään. Kapselointi pitää siis tehdä itse, glukosamiinijauhe on varsin helppoa kapseloitavaa vrt. esim joihinkin kreatiineihin. Eiköhän postikuluineen kaikkineen silti päästä alle 5 egeen kuussa 2g päiväannoksella. Ei sekään vielä kovin kallista ole.

Jos ei askartelu nappaa niin kannattaa googlettaa muita nettikauppoja josta glukoa saa, tuota saa kohtuuhalvalla ihan valmiiksi purkeissa pillereinä/kapseleina.

Kerropa Kvatzi kuinka tilaus tuolta on onnistunut.Maksoitko pankkikortilla vai luotolla?Kauanko kesti tulla tänne Suomeen?

Otettiin kaverin kanssa kimppatilaus ja hän hoiti maksun luottokortilla. En muista tarkalleen kauanko kesti tulla, joku viikko tais olla. Jos noista meinaa tilailla niin aina on se mahdollisuus että tulli vetää paketin sivuun ja voi joutua käymään selvittämässä mitä kamaa on kyseessä. Harvemmin kuulemma kuitenkin, meilläkin tuli paketti suoraan postiin.

Otettiin kaverin kanssa kimppatilaus ja hän hoiti maksun luottokortilla. En muista tarkalleen kauanko kesti tulla, joku viikko tais olla. Jos noista meinaa tilailla niin aina on se mahdollisuus että tulli vetää paketin sivuun ja voi joutua käymään selvittämässä mitä kamaa on kyseessä. Harvemmin kuulemma kuitenkin, meilläkin tuli paketti suoraan postiin.

En löydä postikulut kotisivulta. Otit vissiin halvin vaihtoehto? Paljonko maksoi?

En löydä postikulut kotisivulta. Otit vissiin halvin vaihtoehto? Paljonko maksoi?

En muista yhtään. Kyllä ne kulut sieltä jostain on löydyttävä, viimeistään kun yrittää tilata jotain niin ennen vahvistusta jossain välissä se kokonaishinta on eriteltynä näkyvillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom