Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
liekköhän tredin aloittaja tarkoittanut MSM-jauhetta. sitä ruukataan monesti käyttää tuon glukosaamiinin kanssa ja se on tarkoitettu hevosille.
Itse tilasin bulkkijauheena kilon ihan ihmisille tarkoitettua glukosamiinia. Vedän reilu 2g päivässä, ja kuukausihinnaksi tulee itse kapseloituna himpun vajaa 3 euroa. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa
Kerropa Kvatzi kuinka tilaus tuolta on onnistunut.Maksoitko pankkikortilla vai luotolla?Kauanko kesti tulla tänne Suomeen?
meiltä ainakin löytyy tota.. hyvin se tuntus niveliä voitelevan(?) ku ottaa vaan sen hevosannoksen :DD
liekköhän tredin aloittaja tarkoittanut MSM-jauhetta. sitä ruukataan monesti käyttää tuon glukosaamiinin kanssa ja se on tarkoitettu hevosille.
Meillä tätä MSM-jauhetta on ainakin on käyttänyt minä nivelvaivoihin (lähinnä kädenvääntö aktiiviaikoinani) ja koiramme nivelrikkoon. Hyvin toimivaa ja purkki kestää helvetin kauan.
Totta kai käytän. Ihan hyvää tavaraa, mutta suosittelen ihmisille huomattavasti pienempiä annoksia mitä ite vedän lärviin.
Otettiin kaverin kanssa kimppatilaus ja hän hoiti maksun luottokortilla. En muista tarkalleen kauanko kesti tulla, joku viikko tais olla. Jos noista meinaa tilailla niin aina on se mahdollisuus että tulli vetää paketin sivuun ja voi joutua käymään selvittämässä mitä kamaa on kyseessä. Harvemmin kuulemma kuitenkin, meilläkin tuli paketti suoraan postiin.
Sekin olisi varmaan hyvä tuote. Voitko suositella jotain merkkikin?
En löydä postikulut kotisivulta. Otit vissiin halvin vaihtoehto? Paljonko maksoi?
Minkä merkkinen jauheesi on?