Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Eikö tuota gatsbya saa tilattua mistään muualta kuin niiden omalta sivulta? Eivät tunnu saavan tilattua lisää noita vahvimpia vahoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse oon tyytyväinen yhteen marketin hiusmössöön, nimittäin Schwarzkopfin got2be hiusliimaan. Siis keltainen tuubi. Saa hiukset muotoiltua hyvin, ja ne sitten pysyykin.

Mites muute on, nyppiikö joku täällä kulmakarvojansa?

Tuleehan nuita vedeltyä pois, ku ne tahtoo liittoutua:D Ja siistin mä niitä rajojakin.. mulla on nyt viimesen vuoden aikana alkanu kulmakarvat kasvaan pituuttakin, niin mä vedän aina sen pitkän karvan pois. Kumma homma ku välissä aina huomaa että 1-2 kulmakarvaa on tuplasti pitempi ku muut.. Onko muilla tätä "ongelmaa"? ikää mulla on hiukan alle 30V.

Olen käyttäny tässä noin muutaman vuoden erillaisia kosteusvoiteta, joiden avulla sain finnit ja näppylä ongelmat katoamaan aika radikaalisesti naamasta. Tällä hetkellä iho on paljo freshimpi ku koskaan naamasta, mutta silti pikkase pientä finniä ja näppyä tuntuu tulevan usein. Käyn suihkussa usein miten 2x päivässä ja pesen naaman ihan normaali saippuilla. Ajattelin ostaa tuon Tea Tree facial washin jolla voisi sitten naamaa huuhdella aina silloin tällöin, jospa auttaisi näihin näppysiin. Tuota löytyy varmaankin ihan body shop liikkeistä vieläkin, sillä löysin tuon vanhemmista postauksista? Suositelkaapas jotakin kuorinta voidetta/geeliä mikä sopisi näin "aloittelijalle" jolla on ihan normaali iho, mutta pientä ongelmaa näppyjen kanssa aina silloin tällöin.

58328m_z.jpg

^^ Mua vituttaa, kun poskien ja silmien välissä on jonkin verran finnejä, mutta silti iho on saatanan kuiva. Kosteusvoidetta joutuu läträämään aina reippaasti, kun kasvoille menee vettä. Jos en sitä tee, ihoa kiristää ja kirvelee ihan saatanasti. Olen kokeillut jotain kasvovesiä ja kuorintageelejä, mutta ne ovat vaan rouhinee kasvot entistä kireämmiksi.

Minkälainen rasva/litku yhtä aikaa sekä kosteuttaisi ihoa että puhdistaisi sitä ja ehkäisisi talineritystä?

Ootko varma ettet ole itse sotkenut ihosi toimintaa liian tujuilla tuotteilla? Kokeile Neutrogenan sitä oranssinväristä sarjaa jota saa hyvistä apteekeista ja Stockmannilta.

Ootko varma ettet ole itse sotkenut ihosi toimintaa liian tujuilla tuotteilla? Kokeile Neutrogenan sitä oranssinväristä sarjaa jota saa hyvistä apteekeista ja Stockmannilta.

En usko, koska kuitenkin nuo kokeilut ovat olleet hyvin harvassa ja pieninä määrinä, eli lähes koko ajan olen käyttänyt ainoastaan kasvovetta. Neutrogena taitaa olla aika hyvä, mitähän noista oransseista kannattais kokeilla? Löytyy monen sorttista kasvovetta, kosteuttajaa, kuorijaa... en oikein tiedä mikä olisi minulle passelein.

E: Voisikohan tästä olla hyötyä? Kosteuttaisi ihoa kuitenkaan rasvaamatta sitä. Vai olenko ihan kujalla?

Itel oli tota neutrogenaa joskus ja ei toiminu mulla yhtään. Tällä hetkellä käytössä Proactiv ja ero näiden välillä on ku yö ja päivä.

Pitäisi tilata kasvovesi ja yövoide. Harkinnassa on Shiseidon Toning Lotion tai Clarinsilta Toning Lotion with Iris sekä Shiseidon Moisturizing recovery cream. Aikaisemmin ollut kasvovetenä Yonkaa. Onko Shiseidon ja Clarinsin kasvovedet mistään kotoisin?

En usko, koska kuitenkin nuo kokeilut ovat olleet hyvin harvassa ja pieninä määrinä, eli lähes koko ajan olen käyttänyt ainoastaan kasvovetta. Neutrogena taitaa olla aika hyvä, mitähän noista oransseista kannattais kokeilla? Löytyy monen sorttista kasvovetta, kosteuttajaa, kuorijaa... en oikein tiedä mikä olisi minulle passelein.

E: Voisikohan tästä olla hyötyä? Kosteuttaisi ihoa kuitenkaan rasvaamatta sitä. Vai olenko ihan kujalla?
Joo just toi sarja. Siinä on salisyylihappoa, auttaa näppyihin ja epäpuhtauksiin. Jenkeissä suosittu "apteekkimerkki". Pesu ja tuo riittänee.

Kiitokset vinkistä. Meni Elemiksen kasvovesi tilaukseen. Onko yövoiteesta merkittävää hyötyä? Tähän asti menty käytännössä pelkällä päivävoiteella. Tekisi mieli vähän hifistellä joten pakko varmaan testaa ainakin. Entäs merkit näissä? Lancome/Shiseido/Clarins? Etenkin Clarinsin line control cream kokemusta?

Joo just toi sarja. Siinä on salisyylihappoa, auttaa näppyihin ja epäpuhtauksiin. Jenkeissä suosittu "apteekkimerkki". Pesu ja tuo riittänee.

Uskallan olla eri mieltä, kun kerran vurki kertoi, että iho on hyvin kuiva ja silti tulee näppyjä. Tos neutrogenas pitäs olla sellasii rakeit siel seas mut käytännnös niit oli ehkä pari kappaletta. Itellä tuntu sen kuorintavoide lähes samalta ku että pesis pelkällä vedellä. Ja se myös kuivatti aika kovin. Toisaalta, se oli mun kokemus, mutta ei tuo järin vakuuttava sarja ollut IMO.

Mikä olisi sellainen perushyvä ja kohtuuhintainen pesuaine+kosteusvoide-setti? Oon nyt puolen purkin verran käyttänyt Nivean oil control face washia, koska iho rasvottuu ainakin tosta otsan alueelta semihelposti. Toi auttaa joku kolme-neljä tuntia pesun jälkeen aika hyvin, mutta jotain pitkäkestosempaa olisi hakusessa. Ja näpyistä/mustapäistä en ole tuon kanssa kyllä päässyt eroon, ja niistäkin haluaisin vihdoin päästä.

Uskallan olla eri mieltä, kun kerran vurki kertoi, että iho on hyvin kuiva ja silti tulee näppyjä. Tos neutrogenas pitäs olla sellasii rakeit siel seas mut käytännnös niit oli ehkä pari kappaletta. Itellä tuntu sen kuorintavoide lähes samalta ku että pesis pelkällä vedellä. Ja se myös kuivatti aika kovin. Toisaalta, se oli mun kokemus, mutta ei tuo järin vakuuttava sarja ollut IMO.

En tunne tota kuorintajuttua. Perus pesuaine ja tuo voide on ainakin hyviä.
ACOn sun kissed kosteusvoide on kanssa monien kehuma, tuo pienen sellaisen auringonhehkun.

Noniin, innostuinpa hifistelemään ainakin puhdistusaineen kanssa. Shiseidon cleansin foam siis tarttui stockalta mukaan ja ei voi muuta kuin nyökytellä tuon shiseido-ylistyksen perässä, painii ihan eri luokassa aiemman nivean kanssa. Mutta tosiaan, tuosta kosteusvoiteesta olisikin hiukan asiaa. Eli myyjä suositteli L'Orealin Hydra Energetic -kosteusvoidetta, jonka sitten otin tuon Shiseidon kaveriksi. Tähän kyllä en ole tyytyväinen. Antaa kyllä tosi hyvän tunteen iholle ja imeytyy nopeasti naamaan lykkäämisen jälkeen, mutta jonkinajan kuluttua (ehkä 5-8h?) naama rupeaa rasvoittumaan & kiiltämään paljon enemmän jos vertaisi siihen että ei olisi kosteusvoidetta naamassa. Onko tuo ihan ominaista noille halvemmille voiteille (vaikka maksoinkin tuosta purkista 12e), vai onko jossain hiukan helpommin rasvoittuvalle iholle hyvää kosteusvoidetta kohtuuhintaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom