Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Linkitin aikaisemmin sivuille, josta saa Gatsbya ja ne muuten tuli kolmessa päivässä Suomeen.
Mites muute on, nyppiikö joku täällä kulmakarvojansa?
Ootko varma ettet ole itse sotkenut ihosi toimintaa liian tujuilla tuotteilla? Kokeile Neutrogenan sitä oranssinväristä sarjaa jota saa hyvistä apteekeista ja Stockmannilta.
Joo just toi sarja. Siinä on salisyylihappoa, auttaa näppyihin ja epäpuhtauksiin. Jenkeissä suosittu "apteekkimerkki". Pesu ja tuo riittänee.En usko, koska kuitenkin nuo kokeilut ovat olleet hyvin harvassa ja pieninä määrinä, eli lähes koko ajan olen käyttänyt ainoastaan kasvovetta. Neutrogena taitaa olla aika hyvä, mitähän noista oransseista kannattais kokeilla? Löytyy monen sorttista kasvovetta, kosteuttajaa, kuorijaa... en oikein tiedä mikä olisi minulle passelein.
E: Voisikohan tästä olla hyötyä? Kosteuttaisi ihoa kuitenkaan rasvaamatta sitä. Vai olenko ihan kujalla?
Joo just toi sarja. Siinä on salisyylihappoa, auttaa näppyihin ja epäpuhtauksiin. Jenkeissä suosittu "apteekkimerkki". Pesu ja tuo riittänee.
Uskallan olla eri mieltä, kun kerran vurki kertoi, että iho on hyvin kuiva ja silti tulee näppyjä. Tos neutrogenas pitäs olla sellasii rakeit siel seas mut käytännnös niit oli ehkä pari kappaletta. Itellä tuntu sen kuorintavoide lähes samalta ku että pesis pelkällä vedellä. Ja se myös kuivatti aika kovin. Toisaalta, se oli mun kokemus, mutta ei tuo järin vakuuttava sarja ollut IMO.