Kas, Mike on salvonut itselleen uuden sigun viestin loppuun. :D
Tarkennuksena aiemmin kirjoittamaani: Mielestäni ei ole naurettavaa, että miehet hoitavat ulkonäköään, vaan se että siitä julkisesti keskustellaan. Siis keskustelu on naurettavaa, ei itse teko. Jokainen tehköön mitä tekee naamalleen, mutta miesten kauneudenhoitokeskustelu nyt vaan on omasta mielestäni neitimäistä hössöttämistä.
Nettikeskustelu on tietenkin hieman rajatapaus, koska kirjoittajat ovat nimimerkkien takana. Puhutaanhan tuolla toisilla osioilla esim. seksielämästä sellaiseen sävyyn, että tuskin kovin moni levittelisi samoja asioita livenä. Mutta en nyt jaksa lähteä pohtimaan tätä juttua sen pidemmälle.
Tiedän, kovin on ahdasmielinen tämä ajatusmaailmani, mutta olen vanha jäärä ja sellaisena varmaan pysyn hautaan saakka.
Jottei kenellekkään jäisi vaikutelma, että olen jänkällä hirsimökkiä salvova TOSIMIES, niin tunnustettakoon vielä tähän loppuun että omistan ja satunnaisesti käytän kosteusvoidetta! :wtf:
Nyt lähden salvomaan muihin ketjuihin, luulen että tämä asia on omalta osaltani käsitelty.