Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Asioita jotka vituttaa:

2. Ihmiset jotka kirjoittavat netissä omaa murrettaan. Eikö äidinkielen raiskaaminen puhuttuna riitä kun pitää vielä kirjoituskielikin vääntää lähes tunnistamattomaan muotoon?

Publikaani älä sitten IKINÄ kirjoita sanaa "mä".
Se on poika tästä lähtien TÄYSIN kirjakieltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3. Aikuiset miehet, jotka eivät ymmärrä että kauneudenhoidosta kohkaaminen on hieman huvittavaa. Itselleni on ihan sama mitä jokainen tekee aamuisin omassa kylpyhuoneessaan, mutta siitä puhuminen ja tuotteiden vertaileminen nyt vaan on väistämättä aika neitimäistä.
Kovasti se asia sua kuitenki näyttää vaivaavan :lol2:

Mikä on miehekästä? Väittäisin että naisen nussiminen on miehekkäintä jota mies voi tehdä. Miettikäähän, kumpi saa todennäköisemmin ja useammin tätä jaloa puuhaa harjoittaa, "miehekäs" poromies jänkähällä vai kaupunkielämää elävä stadin kundi?

Ihminen on sopeutuja. Kaupungissa ei tee vittuakaan millään hirsitalon rakennustaidoilla, mielummin delegoi ne muille ja sopeutuu kaupunkielämään tehden kaupunkilaisen töitä. Jos kaupunkilainen haluaa rakennuttaa muilla oman hirsitalonsa, se ei tarkoita sitä etteikö tällaista perinteistä kädentaitoa hän arvostaisi. Jos kaupunkilainen ei varaudu ydinsotaan opettelemalla jälleenrakennustaitoja, se ei tarkoita sitä että hän olisi osaamaton tumpelo, vaan sitä että poromies itse on valistumaton ääliö joka tuhlaa aikaansa epäolennaiseen.

Noihin homoväitteisiin voisi kommentoida että homoseksuaaleja on väestöstä edelleen se muutama prosentti, eikä mitkään naamavoiteet tätä prosenttia nosta, eivät ole ikinä nostaneetkaan. (Jos teidän mielestänne miesten ulkonäöstään huolehtiminen on joku 2000-luvun juttu, niin aika huonosti olette historiaan tutustunut.)

Kovasti se asia sua kuitenki näyttää vaivaavan :lol2:

Voi herran perkele, siähän kirjoitit: "Kovasti se asia SUA kuitenkin näyttää vaivaavan, mitä helvettiä!?!?!?!?!?!?!

sana "sua" on murretta - se on kirjakielellä "SINUA"

Voiko hauskempaa olla kello puoali kaksi. (ja tähän voi kuvitella jonkun hymiön)

Viimeksi muokattu:
Ei ainakaan paljon hauskempaa :D jajoo, en oo alottanu mitään keskustelua.

miä editoin vittuun ton "keskustelun aloituksen" kun huomasin että teillä oli joku jäsentenvälinen, jonkun muun kanssa.

Mutta ei kauan kestänyt kun sieltä pamahti murre sana.

Tsiigatkaa tota kokoa? 55 € tuollaisesta pikku kiekosta?

Hyvä herrasväki, käytätte rahanne nyt ehkä hieman ajattelemattomasti...
Kestää aika pitkään. Kerkeet käymään dokaamassa monta sataa juuroa tuon purkin aikana. Kaikki on niin suhteellista.

Mulla on rajoittunut kauneudenhoitotuotteiden ostaminen yleensä siihen hammastahna / saippua -osastolle.

Pitäis kai lähteä ostamaan jotain perseen silmänympärysvoidetta, tänäänkin peilikuva näytti suunnilleen tältä:

1531191-400_pandakarhu.jpg

Onko se nyt niin, että tosimies pesee naaman vain silloin kun muut eivät näe ja pelkällä vedellä tietty..

Käytän itse kosteusvoidetta ja turpa tulee huuhdeltua ihan siihen tarkoitetulla mössöllä. Riittää mulle. Lompakko ei kestä tuommoisia monen kympin voiteita yms. Vaan jos jollakin kestää, niin mikäs siinä - hifistely on joskus aika siistiä ja antaa porukan hifistellä kuten parhaaksi näkee. Tuskin kukaan on vieläkään jäävi sanomaan toiselle mihin tämä rahansa laittaa. Ihmeellistä tilitystä muutamilta..

Neitimäistäkö? Ei kai se (esim. kasvojen hoito) vain naisten yksinoikeus ole. Nostavathan ne naiset punttiakin. Onko se nyt sitten sen enempää naisellista, kuin mitä kauneudenhoito miehekästä. Veikkaanpa, että samanlaista on ollut akkojen nillitys toisiaan kohtaan kun puntinnosto tuli ajankohtaiseksi.

Niinhän se hyvin monesti menee, että se kaveri jolla on naamassaan muutakin kuin huulirasvaa, on juuri se omasta seksuaalisuudestaan varma heteromies. Toinen luku onkin sitten tämä ns. "tosimiesten" kerho, joka ei tykkää niistä jutuista miehillä, jotka yleisen stereotypian mukaan ovat naisten asioita. Omia epävarmoja ajatuksia ja mahdollisia homostelufantasioita kompensoidaan ja peitellään sitten niillä oikeiden tosimiesten jutuilla, joka on kaikkea muuta kuin se mitä tässä ketjussa puhellaan..

Olen mies ja melkoisen umpihetero. Haisen joskus paskalle ja sikailen. Olen tehnyt reilusti ruumiillista työtä ja repinyt joskus puita juurineen maasta. Hairahduin kuitenkin kerran ja kokeilin itseruskettavaa voidetta, eikä se minusta hinttiä tehnyt.. Että näin.

Eipä muuta. Anteeksi provoilu, mutta oli ihan pakko.

MINUN MIELESTÄ miehelle kauneudenhoito on yhtä tarpeellista kun se polkupyörä kalalle. Eikä tällä nyt ole kuitenkaan seksuaalisuuden kanssa mitään tekemistä. Samanlainen asia kun vaikkapa se että koiria trimmataan, täysin turhaa ja tarpeetonta. Eikä tässä nyt ole kyse siitäkään että joku olisi ruma tai väittiäisin ittiäni komiaksi jonka takia en lukeutuisi kauneudenhoitajiin, irrelevantteja asioita tässä vaiheessa. Vaan kauneudenhoito miehen kohdalla on MINUN MIELESTÄ vaan jotain niin naurettavaa. Ja hampaiden peseminen ei ole kauneudenhoitoa. Eihän mies edes voi olla kaunis. Onko jollekin joku joskus tullu sanomaan että oletpa sie kaunis? Miehelle siis? Sentakia se on kauneudenhoito koska se on nimenomaan naisten juttuja. Ei miehen TARVITSE hoitaa kauneuttaan koska sellaista ei yksinkertaisesti ole. Ei ole olemassa komeuden- tai rumuudenhoitoa. Piste.

On myös ilmeisesti kauneudenhoitopiireissä kovin loogista väittää että ihminen joka ei vaan ymmärrä miesten kauneudenhoidon päälle, on ongelmissa oman itsensä ja stereotyyppisten homostelufantasioidensa kanssa (Lähde: Kinuski)? Lähen hakkaamaan ulkohuusiin alasalvoksia.. ;)

Voitte selittää mitä selitätte miljoonan vuoden ajan, en tule silti tajuamaan miksi miehen pitäisi hoitaa sitä olematonta kauneuttaan. En vain ymmärrä, mikä siinä on vaikeata tajuta?

On myös ilmeisesti kauneudenhoitopiireissä kovin loogista väittää että ihminen joka ei vaan ymmärrä miesten kauneudenhoidon päälle, on ongelmissa oman itsensä ja stereotyyppisten homostelufantasioidensa kanssa (Lähde: Kinuski)? Lähen hakkaamaan ulkohuusiin alasalvoksia.. ;)

Kunhan provoilin pitääkseni mielenkiintoista keskustelua yllä. Ei saa ottaa vakavasti.. :)

Pakkoko on sanoa kauneudenhoidoksi. Sano vaikka ihonhoidoksi, sitähän se on kun pyritään estämään epäpuhtaudet ja ennenaikaiset rypyt. Se on itsensä, oman kroppansa hoitamista siinä missä joku urheilu tai bodaus. Lihaksista tai hyvästä kunnosta on varmasti apua oikeessa elämässä, mutta mun on myös vaikee keksii missä huolletusta ulkonäöstä olis haittaa.

Joku teitä kusettaa samalla tavalla kun lääketeollisuus melkeen jokasta länsimaalaista. Käyttämällä tätä ja tätä pysyt komiana ja terveenä mutta annas ollakaan kun lopetat meän tuotteen käyttämisen.. ja hinnat nousee.

MINUN MIELESTÄ..... MINUN MIELESTÄ
Juuri niin ja hyvä niin, sillä vituttaisi katsoa kadulla spurgun näköistä jengiä, jotka eivät edes suihkussa käy. Mihin sinäkin sen rajan sitten vedät? Milloin se menee sinne "ai vittu kun on kamalaa" asteikkoon? Suihkusaippua? Kosteuttava suihkusaippua? Kasvosaippua? Puhdistavampi kasvosaippua? Hiusten leikkuu? Hiusten värjääminen? Hiusten pesu käsisaippualla? Hiusten pesu hoitoaineella? Parran ajo sirkkelillä? Parranajo vaahtoa käyttäen koneella?

Joku teitä kusettaa samalla tavalla kun lääketeollisuus melkeen jokasta länsimaalaista. Käyttämällä tätä ja tätä pysyt komiana ja terveenä mutta annas ollakaan kun lopetat meän tuotteen käyttämisen.. ja hinnat nousee.
Salvo foliosta se pirttisi, alkaa meinaan menemään jo salaliittopuolelle nää sun jutut.

Tähänhän kapitalismi perustuu: luodaan keinotekoinen kysyntä asialle jolle ei olla tarvetta, ja kerätään massit pois. Tuskin mikään ihonhoitotuote "estää ryppyjä" yms, mutta koska jengi haluaa uskoa niin, he ovat valmiita maksamaan.

Mutta mikä minä olen erotuomari? :rolleyes:

Kas, Mike on salvonut itselleen uuden sigun viestin loppuun. :D

Tarkennuksena aiemmin kirjoittamaani: Mielestäni ei ole naurettavaa, että miehet hoitavat ulkonäköään, vaan se että siitä julkisesti keskustellaan. Siis keskustelu on naurettavaa, ei itse teko. Jokainen tehköön mitä tekee naamalleen, mutta miesten kauneudenhoitokeskustelu nyt vaan on omasta mielestäni neitimäistä hössöttämistä.

Nettikeskustelu on tietenkin hieman rajatapaus, koska kirjoittajat ovat nimimerkkien takana. Puhutaanhan tuolla toisilla osioilla esim. seksielämästä sellaiseen sävyyn, että tuskin kovin moni levittelisi samoja asioita livenä. Mutta en nyt jaksa lähteä pohtimaan tätä juttua sen pidemmälle.

Tiedän, kovin on ahdasmielinen tämä ajatusmaailmani, mutta olen vanha jäärä ja sellaisena varmaan pysyn hautaan saakka.

Jottei kenellekkään jäisi vaikutelma, että olen jänkällä hirsimökkiä salvova TOSIMIES, niin tunnustettakoon vielä tähän loppuun että omistan ja satunnaisesti käytän kosteusvoidetta! :wtf:

Nyt lähden salvomaan muihin ketjuihin, luulen että tämä asia on omalta osaltani käsitelty.

Miken linja on kyllä hyvä =)

kellään hyviä vinkkejä atooppiseen naamaan??

Samanlainen asia kun vaikkapa se että koiria trimmataan, täysin turhaa ja tarpeetonta.

Et ole vissiin ikinä nähnyt esim. terrieriä jonka karva kasvaa sillälailla että sitä pitää lyhentää? Ai niin, lapinmiehelle sopii vain miehekäs porokoira jolla ei karva kasva. Muut elukat ammutaan ja syödään, miehekkäästi.

Salvo foliosta se pirttisi, alkaa meinaan menemään jo salaliittopuolelle nää sun jutut.

Miettisit edes ennenku kirjotat. Varsinkaan jos et osaa edes kriittisellä silmällä kattoa uutisia.

Samanlainen asia kun vaikkapa se että koiria trimmataan, täysin turhaa ja tarpeetonta.
Jos nyt leikitään, että koiraa ei tarvitse hoitaa turkin osalta millään tapaa, niin trimmaushan on silloin vain koiran ulkonäön tuunaamista. Millä tapaa tämä eroaa vaikkapa auton tuunaamisesta? Koira on komeampi ja se tulee mukana, miksikäs ei trimmaisi sitä komeammaksi kuin naapurin sekarotuista piskiä? Joten miksi sitä itse ei näyttäisi komeammalta kuin se naapurissa asuva finninaamainen perusjuntti, jonka mielestä koiran trimmaaminenkin on turhaa?

Auton peseminen se vasta turhaa onkin jos mennään samalla älyttömällä linjalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom