Heroes 3. kausi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jepulis. Sarja jäi tauolle 13. jakso just kattottu. Jäi vaivaamaan pieni epäkohta. Kun Ando sai sen turbo boost kyvyn ja Daphne pystyi juoksemaan niin lujaa ,että pystyi palaamaan ajassa taaksepäin hakemassa kykynsä menettäneen Hiron takaisin nykypäivään. Ok eipä siinä mitään ,mutta mitenkäs helvetissä ne palasi takasin tähän päivän. Hirolla ei ole kykyjä ja ei Daphne tulevaisuuten pysty käsittääkseni juoksemaan.. Muuten vaikuttaa sarja edelleen yhtä mielenkiintoiselta kuin alussa.
Toivottavasti Sylar pysyy nyt hengettömänä ja keksivät jonku paremman pahiksen tilalle. Jotenkin ei miellytä syylärin hahmo.

Tuskin tuo hengettömänä pysyy kun riittää että se tikku sieltä takaraivosta otetaan pois.

Itseäni jäi askarruttamaan arthur petrellin kuolema. A) Olen ymmärtänyt, haitilainen blockkaa kaikkien voimat. Ennen sylarin tuloa haitilainen oli hyytymässä arthuria vastaan. Sylarin tullessa paikalle Arthur ei kuitenkaan pystynyt tekemään mitään,ja sylar pystyi. WTF?

B) arthur on muistaakseeni myös parantumaan pystyvä,ja vielä sen katalysaattorinkin kantaja,miksei healannut?

.

Kahdeksan jaksoa katsottu, ja oon kyllä aika pettynyt tähän kauteen. Jotenkin ei vaan kiinnosta..
Mä myös vihaan sitä helvetin Peter Petrelliä! Hirveetä ylinäyttelemistä koko ajan, oikein ahdistaa kattoa sitä. Se on melkein pahempi kuin Orlando Bloom.

Tuskin tuo hengettömänä pysyy kun riittää että se tikku sieltä takaraivosta otetaan pois.

Itseäni jäi askarruttamaan arthur petrellin kuolema. A) Olen ymmärtänyt, haitilainen blockkaa kaikkien voimat. Ennen sylarin tuloa haitilainen oli hyytymässä arthuria vastaan. Sylarin tullessa paikalle Arthur ei kuitenkaan pystynyt tekemään mitään,ja sylar pystyi. WTF?

B) arthur on muistaakseeni myös parantumaan pystyvä,ja vielä sen katalysaattorinkin kantaja,miksei healannut?
Ilmeisesti Haitilaisen kaikki voimat meni Arthurin voimien pidättelyyn. Eli ei pystynyt estämään enään syyläriä. Ok sen voi hyväksyä ,mutta toi jäi itseäkin hämäämään et miks se muka kuoli (kuolematon kun piti olla) ja haihtu vie ilmaan niin kuin pieru Saharassa.
Olikos näillä kuolemattomilla sitten semmonen hommeli et kuolee ainoastaan luodista tai mistä vaan ,joka osuu keskelle otsaa joka lävistää aivot.. Peter Petrellin näyttelijän kyvyt ei kyllä itseäkään vakuuta. Hirveetä naaman vääntelyä ja ylinäyttelemistä. Kaikenlisäks pääsee vielä siviilissäkin painamaan Hayden Panettieree ,sitä en voi mitenkään enään hyväksyä.

Niin ja paloittelisivat sen koko helvetin Sylarin vaikka moottorisahalla kymmeneen osaan ja polttas kaupanpäälle ,nyt kun toimintakyvytön eikä veis aina sinne pleksin taa paperitehtaan alakertaan.

Olisivat kylmänneet sen Mohinterin, äijä on kyrpinyt ekasta jaksosta asti...Skylar on ihan paras.

Hayden Panettiere on kyllä mielestäni sarjan surkein näyttelijä. Mutta myös koko hahmo on täysin perseestä, samoin kuin moni muukin sarjassa oleva hahmo. Oli virhe ottaa mukaan Ali Larter takaisin sarjaan, olisi pitänyt vaikka sitten itse hahmon mukana mutta meni pikkusen ylitse toi sisarushomma. Villains -osa loppui paskasti, arkkivihollinen kuolee naurettavalla tavalla? ei voi olla totta.. uskonkin, että Sylar vielä palaa. Olisin mielummin nähnyt koko hyvis poppoo kuolleen siellä kartanossa ja Sylarin jääden eloon.

Pakko pistää nostoa koska perkele että oli pitkästä aikaa sairas jakso, kunnon meininki alko tässä chapterissa ilmeisesti.:hyper::rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo nii tais alkaa. Kunnon Guantanamo-meininkii.. Sylar oli sentää liian kova jätkä niille specialforceille :D

Shit, uusia jaksoja jo? Sylar on kyllä koko sarjan selkäranka, saisi olla vielä törkeämpi kuin nyt. Kaikki parhaat kuolee aina kuten se 'puppet'- mies... Saisi tulla uusia kovis-pahiksia, itse asiassa Hawai-dude saisi ruveta täysiaikaiseksi pahikseksi.

Katsoin juuri viimeisimmän jakson ja ai että kun jäi mielenkiintoiseen kohtaan. Ensi jaksoa odotellessa.

Shit, uusia jaksoja jo? Sylar on kyllä koko sarjan selkäranka, saisi olla vielä törkeämpi kuin nyt. Kaikki parhaat kuolee aina kuten se 'puppet'- mies... Saisi tulla uusia kovis-pahiksia, itse asiassa Hawai-dude saisi ruveta täysiaikaiseksi pahikseksi.

Ei puppet-mies oo delannu

Olipa loistava toi 19. jakso. Sylar on maailman kovin jätkä! Tajuutteko?? MEitsi diggaa Sylarii iha kympillä.
Ja sainpa muute tosta jaksosta motivaatiota lopettaa röökamine :rock:

Olipa loistava toi 19. jakso. Sylar on maailman kovin jätkä! Tajuutteko?? MEitsi diggaa Sylarii iha kympillä.
Ja sainpa muute tosta jaksosta motivaatiota lopettaa röökamine :rock:
Hah juu kyl taitaa sylarin kyvyt olla pysäyttämättömät ku peterkää ei pysty siihen enää. juu rööki on turhaa pois sellane.

Häh? Eihän Peter ees yrittäny tossa jaksossa mitään. Eikä se nyt ollu yllättävää, notta toi vei jotain fabua, joka oli muutenkin kuolemassa syöpään pian. Jos ton Sylarin isä ois ollu terve ja nuorempi, ni oltas varmaan saatu ihan hyvä matsi.

Hitto ku kävi Nathanin hassusti :(. Olisivat yrittäneet parantaa hänet vaikka Clairen verellä, niin kuin tekivät Noahille aikoinaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom